User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
47 sonuçtan 39 ile 47 arası

Konu: bu işte bir yanlıslık yok mu?

  1. #39
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer enjektörlerinin datasheet inde belirtilen max inlet pressure değeri 4 barın üzerindeyse hiçbir zararı olmaz.

    Headers her şartta kapağın flowunu arttırır. Sonuçta üst devirlerde daha rahat olursun ve devirlenmen hızlanır. Basıncı 4 bara çıkartman demek benzini yaklaşık %33 fazla püskürtmen demek. Eğer o2 sensöründe simulatör falan yoksa ECU zaten o fazlalık benzini kesecektir. Yok eğer Chipte yazdıracağım falan dersen tamamen işkembeden sallamak suretiyle şunu yazabilirim 115-120 hp civarına getirirsin makineyi. Daha fazlası değil. Palio sportingimsi birşeyin olur işte.
    dogru anlamısım aracın orjınal chip hartasında 3 bar a ayarlı ozaman bu 4 bar regulator ısını chıpten önce halledıp ona gıre yenı harıta yaptıralım son dusuncem su japan tuner kaan kardesımde emme ve gaz kelebıgını genıslttırıp port polısh yaptırcam4-2-1 headers 51 boru sona ss 51 lık chip 4 bar basınc regulatoru ve cold air intake ve chip

  2. #40

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden illede atmosferik? Çak üstüne fındık kadar turbo hem daha az tüket hemde keyif al.

    Ben 99 yılında o motorla çok uğraştım. O zamanki zamanda haltech ateşleme modülü getirtmiştim australyadan. Benzini ise motosikletten söktüğümüz throttle bodies (karbüratörlü) ile halletmiştik. 4-1 headersta vardı. Acayip giden bir arabaydı, ama ne yol tutuyordu ne de freni vardı. Ama allah yukarda gaz tepkimesi ve hızlanması falan süper olmuştu. Bugünkü aklım olsa hiç uğraşmazdım. Gazladığında 20 litre yakan bir palio olmuştu.. Eşşek gibi gidiyordu ama durmuyordu. O aletlere yapılabilecek en güzel modifikasyon yol tutuşunu düzeltmek ve fren sistemini komple elden geçirmek olacaktır. Yok illede gitsin diyorsan egzostla falan filanla uğraşma git fındık kadar bir turbo tak, geç git. Ne portla uğraş ne kelebekle...

    Ve lütfen bunları ukalalık olarak algılama. Abi tavsiyesi olarak gör. Ne emeğin ne de paran boşa gitmesin.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  3. #41
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden illede atmosferik? Çak üstüne fındık kadar turbo hem daha az tüket hemde keyif al.

    Ben 99 yılında o motorla çok uğraştım. O zamanki zamanda haltech ateşleme modülü getirtmiştim australyadan. Benzini ise motosikletten söktüğümüz throttle bodies (karbüratörlü) ile halletmiştik. 4-1 headersta vardı. Acayip giden bir arabaydı, ama ne yol tutuyordu ne de freni vardı. Ama allah yukarda gaz tepkimesi ve hızlanması falan süper olmuştu. Bugünkü aklım olsa hiç uğraşmazdım. Gazladığında 20 litre yakan bir palio olmuştu.. Eşşek gibi gidiyordu ama durmuyordu. O aletlere yapılabilecek en güzel modifikasyon yol tutuşunu düzeltmek ve fren sistemini komple elden geçirmek olacaktır. Yok illede gitsin diyorsan egzostla falan filanla uğraşma git fındık kadar bir turbo tak, geç git. Ne portla uğraş ne kelebekle...

    Ve lütfen bunları ukalalık olarak algılama. Abi tavsiyesi olarak gör. Ne emeğin ne de paran boşa gitmesin.

    gazladıgımda 16 litre gıbı yakıtlar goruorum)) turbolamakta 173b2 motoru zırıltı bunalrı motorun on kasnagın orayı kesecez dıolar torpıodunun altına gırecez vs ıbı soylemler duymustum turboya gırdınmı motor sekman pıston bunlarda elden gececek atmosferıkte kalıcaz cunku rolling te gelen arkadaslarım atmosferık yapacagım son seylerde yukarda yazdıklarımdır yol tutusu gercekten cok kotuydu 6 cm mad yay 195 45 16 lastıkle baya bı duzelttık kendısını dısk balata sıfır frende onceye goe fena deıl

  4. #42
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haram beygir olduktan sonra problem yok 150 200 hp kıme yetmez 170 hp palio en kötü sartlarda bence cok güzel olucaktır stage debrıyajı fılan aa bunlar hep cash $


    51 lik iyidir egsoz icinde 60 bol gelir bize

  5. #43
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gnkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haram beygir olduktan sonra problem yok 150 200 hp kıme yetmez 170 hp palio en kötü sartlarda bence cok güzel olucaktır stage debrıyajı fılan aa bunlar hep cash $


    51 lik iyidir egsoz icinde 60 bol gelir bize
    stage 2 debrıyaj yok bunlar ıcın yarı bronz debrıyaj oynanmıs volan la kurtarıolar

  6. #44
    By_FresH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye iskenderun/mersin
    Mesaj
    1.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    samet hasan bey yanımda gelsin ben yardım edeyim ona 51 likmi yoksa 60 lık mı die
    Muratcan ÇADIRCI


    Biz Hep Burdayızzz....
    Psn:By_FresH

  7. #45
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_FresH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    samet hasan bey yanımda gelsin ben yardım edeyim ona 51 likmi yoksa 60 lık mı die
    slmlarımı ılet hep ders hep ders olmaz arada bır nefes alalım

  8. #46
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sokrattan önceki filozoflara benzettim seni fazla felsefik ama anlamsız konusmalar konu uzamasın dıyecegın daha basıt arkadasım dersın kı 60 lık aracını bolsatır 51 lık ıyı olur yadsa 60 lık ust devrını daha ıı acar gıbı konussan anlam verırım yazdıklarına...2 msjına bak ıkısıde ezıklık gostergesı
    arkadaşım ilk mesajımdakı cumleler arjantınlı ıcındı anlamadın ustune alındın.
    ıkıncımesajımda denersın kararını verırsın dedım yıne anlamadın.sımdı dıcem kı 48lık duz boru en ıdealı olur snn ıyıce kafan karısıcak o yuzden sen bıldıgın gıbı yap .arjantınlılerden ogrenıp turklere sor en mantıklısı bu snn ıcın.
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  9. #47
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ruudvan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ilk mesajımdakı cumleler arjantınlı ıcındı anlamadın ustune alındın.
    ıkıncımesajımda denersın kararını verırsın dedım yıne anlamadın.sımdı dıcem kı 48lık duz boru en ıdealı olur snn ıyıce kafan karısıcak o yuzden sen bıldıgın gıbı yap .arjantınlılerden ogrenıp turklere sor en mantıklısı bu snn ıcın.
    orjınalı 48 lık 7200 rpm cevıren arac ıcınde 48 az gıbı 51 de keramet var derler yapcaz gorecez ama orta yerıne ufak yollu bı orta yapacaz yıne cızırtı sewmıorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •