dün yanımızdan geçtin aksam 9 gibi :D plakayı görünce uyandım senin olduguna bide site çıkısında bayağa bi eziyet çekiyordu biz geçerken gri bi civic oda sendin muhtemelen...
bide egsoz varmı sende? çıkan ses garipdi
Printable View
dün yanımızdan geçtin aksam 9 gibi :D plakayı görünce uyandım senin olduguna bide site çıkısında bayağa bi eziyet çekiyordu biz geçerken gri bi civic oda sendin muhtemelen...
bide egsoz varmı sende? çıkan ses garipdi
bendeki cızlama kimsede yok cızzzz :D
ben zamanında yapmıştım b20 ex manıfold downpipe 51 duz boru ,ortada bmwnın 51lık susturucusu sonda oem susturucuyla gayet sessız ve performanslı olmuştu ama downpıpe takarken bıraz ısıtıp aşağı doğru eğmen gerekıyor
Arkadaşlar ben de 1.6 ies e crx headers taktırdım . Manifoltu taktırmak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim .yakıtta hiçbir değişiklik olmadı , hızlanma süreleri değişti mesela 10.98 denmiş 100 km hız mormalde .manifolt takıldıktan sonra net 9 sn 100 km hıza ulaştı. 3ncü viteste net 160 kmh ,4 te 220 net sıkıntısız 7250 rpm de benim son devir 7400 de sonlasam daha da vardı gideri .Ayrıca sensör konusunda merak edilen nereden takılacağı sorusuna da söyle acıklayayım cift boruya düşen yerden debriyaj catalına doğru olan taraftan giriş yaptırdım yalnız catala gelen yerden hidrolik borusuna gelmemesi için birleşim yerinden (4 ten 2 ye düştüğü yer )10 -11 cm sonra deliği deldirip 18 e 1.5 somun alıp kaynattırıyorsunuz 20 tl verip tornacıda . Arıza ışığı yanmıyor ve bir sıkıntı yok rolanti de düzgün .motora farklı bir işlem yaptırmadan kullanacak arkadaşlara tavsiye ederim nacizane .Standart motorda e-bay malı headerslerin yada no name denilen headerslerin bundan daha fazla birşey katacağını düşünmüyorum .Artı herkes headers takarken son hızı düşünerek alıyor bu headersleri ancak motorun içine girilmedikce ve beyine yazılım yapılmadıkca son hızınız 220 ise 220 dir sadece 220 ye cıktığınız süreniz değişiyor bunu öğrendim .Ha görüntü güzel olsun derseniz para sizin crom parıl parıl parlar ama sadece parlar .Aracımda kat ı iptal etmeden de kullandım sadece 1 saniye fark ediyor ve kat takılı iken daha iyi bir frenleme yapıyorsunuz bunu ayrıca yazim dedim .Şu an aracımda crx headers kat yerinde 45 lik orjinal orta boru ve susturucu sonda da vti son susturucu olarak gayet güzel ve seri bir kullanıma sahip oldum .Ancak roll denemeleriniz varsa katı sökmekte fayda var .benim için sahsen alt devirler daha önemli .Forumdan bir arkadaştan Sİ manifoltu aldım önümüzdeki hafta da onu takıcam ve arasındaki farkları yazmaya calışıcam .Bunu yapmaktaki amacım benim gibi alıp takmak isteyen arkadaşlara ön ayak olmak umarım yararlı olmuşumdur .Herkese iyi günler
crx headersların fiyatları nedir acaba?
100 tl civarı emre kardeşim biraz pazarlıkla 90 rahat bulursun .
Herkese merhaba. 4-2-1 Sİ manifoltunu bu hafta taktırdım 1.6 ies ime yukarıda CRX manifoltu ile alakalı yazdıklarımdan farklı bir şekilde yapılmadı headers ın montajını yaparken, oksijen sensörü dahil . Performans olarak CRX manifoltu ile bence aynı hiç bir fark yok . Taktırmak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim . Aracın gaza tepkisi cok farklılaştı olumlu olarak cok güzel seri bir şekilde gaz yiyor ve bu sonradan devirlenme kalktı ortadan bastıkca yiyor gazı . Cok net bir şekilde hissediyorsunuz aradaki farkı gidişinden .Arıza ışığıda yanmıyor ve rolanti de cok düzgün . Zaten takıp kullanırsanız göreceksiniz farkı anlatmakla olmuyor . Bu arada tabi crx manifoltu boşa cıktı satılıklara ilan vercem belki takmak isteyen olabilir . Sİ manifoltunu kullanmaya karar verdim bir daha söktak parası vermemek için . Sonuç olarak cok net bir şekilde işe yarıyor arkadaşlar dediğim gibi daha verimli olacaktır aracınız nacizane görüşüm budur . Kafalardaki ( benimki dahil ) acaba olurmu ? gibi soru işaretlerine , bir nebze faydam olduysa ne mutlu bana . Hepinize iyi günler kazasız şürüşler .
crx egsoz manifoltu ile civic si egsoz manifoltu birbirinden farklıdır takacak olan arkadaşların bilgisi olsun rexin manifoltu civic si manifoltundan bariz bir şekilde daha geniştir ve daha ağırdır
Evet bak bu ağırlık olayını atlamışım doğru arkadaşın dedği crx daha ağır si den yalnız 4 ten ikiye düştüğü yerden ölçmüştüm crx inheaders ın iç genişliğini 42 lik ti , si nin kini ölçmedim gerek görmedim belki ama bana aynı gibi gelmişti .
isteyersenız vti araborusu verebılırm
herkese mrblar arkadaslar bgun hasan abıdn aldıgımz crx headersı taktık gaz tepkısı olsun hızlanma olsun barız sekılde degstı arac hemen vıtes degstrmek ıstıor :D tavsıye ederım ben d15e taktım su an ıcın gayet memnunum :)
bu arada sırada enjeksıona gecme ısı var allah ızın verırse bahara ıns bu ıslem yapılcak :) bakalm performansı nasıl degscek ozman :D
Hayırlı olsun Erhan kardeşim güle güle kullan kazasız belasız . Ayrıca bende şu an Sİ manifoltu 4-2-1 kat iptal orta susturucu takılı orjinal borusu ile ( 45 lik ) performans cok tatmin edici , fakat Erkut ustanın dediği gibi 48 lik olursa ara boru daha da fark eder .CRX - İle Sİ headers ın arasında pek bir fark hissetmedim acıkcası yakıtta aynı gaza asılırsan değişiyor ve arıza ışığı da yanmıyor rolantide de problem yok cok düzgün . Hepsinden ÖNEMLİSİ kat ı iptal ettiğinizde ölen alt devir problemi ortadan kalktı bu cok önemli . Cok net bir şekilde işe yarıyor ben cok memnunum düşünen arkadaşlara nacizane tavsiye ederim herkese iyi günler .
kat iptal + headers ebay malı + 52 boru ortada spor susturucu var sonda oem vti +sknk2emme+afc neo ıle baya bi ilerledimm :) haberınız ola hafta sonu guzel bi video ile süslicem o zaman ne oldugunu anlatabbılırım galıba bu arada araç d14