Airmass'ı söküp ss replikayı makina sıkıştırma sevdiği için takıyorum zaten performans yani.
fakat HKS ile Airmass arasında bi performans farkı eminim yoktur.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
peugeot- remus tan başkası yalan
Sıkıştırmadan kasıt backpressure olayı demek istediğim açık be gökhan.
İnce conta,piston vs anlamında değil![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
60 mm ara borular 60 mm orta susturucu.devam et alican sana söledik..
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Abi kafamı kemal karıştırdı sıkıştırmada sıkıştırma diye.
Airmass 63lük bu arada.
SS replika alıyorum yarın inş.
sattım airmassı zaten.
Replika oldugu için ucuz ve performansta sıkıntı yokmuş kullananların yorumu hepsi memnun.
Deniycez bakalım.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Ben 61 kullanıyordum komple düz boru sonda hks vardı 7 mahalleyi bir birine katıyordu performans olarakta en iyisi bu sekilde bence orta susturucu takacaksanda orjinali ni yada 63 lük felan tak ben sanayi isi takmiştim arabayı kosturmustu filitre olayida aşağı sol camurlugun oraya alabilirsin hem ses hemde performans olarak iyi ama toz ve su çekme olayı olabilir dikkatli kullanmalısın ben son yaptıgım rollde filtreyi çıkardım boruyu radyotorun yanındaki boşluğa soktum 2 boy farketti ama senin aracının orası dolu olması laziim yapman biraz zor olabilir
biz suat ustayı dinleyip bizim 306ya 51 yapıcaz farkı ozmn sana söyleriz 106 yada 48 lık yapın dedı eksozla beraber 3 boy aldık bilmem anlatabıldımmı eksoz düz boruyla 3 boy almak uçmak demek![]()
hks ye okakadar para vermek saçmalık. son susturucuyla bg-tork alınmaz 1 2 bg fazlalık için hks ye 2 katı para verılmez.arkadaşlar çokmu zengınsınız anlamadım ?
2.si nacızane 2.0 araca 51 lık olmaz zaten standartı o . egzoz capını arac ust devırde rahatlasın dıye takmıyormuyuz ? arkadaş 60 cekılı demıs 51 e dusmenın mantıgı ne ?
3. 60 lık düz 60 lık ta tüp orta susturucu tak sesı keser alt devırlerı toplar 63 luk airmass ortalıgı parclar cok ses adamın kafayı ağrıtıyor bıde polıs amcalar rahat bırakmazsıkıstırmayı sevıyor dıyosan aklındakını al yada otto oneırırm fıyatına gore cok ıyıdır 200 tl.arkadaşlar son susturucuya ucuk rakamlar verenlere anlam veremıyorum.
filitre konusundada sisi çıkarıp spiral boruyla ınmen sana baya bı performans sağlar fakat suya dikkat!
ayrıca bıızm kullanım tarzımıza cai uymuyodıye dusunuyorum
short ram kit daha mantıklıdır.eğer spiralle aşşağı ınmeyım alımunyum veya krom boruyla aşşağıda ınebılrıısn . sudan korunmak ıstıyorsan by pass yaptır hatta uğraşıp kendınde yapabılrıısn çok zor bısey değil
örnek by pass
http://www.autosportz.com/air_intake...ve_example.jpg
60 lık boru ama ortaya freeflow ve gene 60lık bir orta susturuc.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Merhaba arkadaşlar,60 lık düz boru son susturucu supersprint kullanıyorum ama HKS de çok iyidir,filtrede tarif edilen şekilde sisin arkasında unüversal boruyla indirilmiş şekildedir.306 gti için en sağlıklı filtre ve egsoz sistemi budur.
hocam hiç dynoya çıktın mı acaba??
aracın yürürünü biliyoruz maşallahı var.
ama hp-tork olayı, yere verilen güç ve eğriler ne durumda oluyor bunu da merak ediyorum.
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
bence peugeot serisinin eksozu ottodur alican.
ama sen yine de ss dene
sessizlikten şikayet edebilirsin çünkü tapagaz yapmadığın sürece çok ses almazsın.
ss de freeflow bildiğim kadarıyla. kazan yapısından dolayı sessiz oluyor sanırım
bende 206 varken otto karbon kullanıyordum. çok güzeldi hafif tok bi ses çok yakışıyor peugeot serisine. neyse hangi eksozu alıcaksan bir an evvel al.![]()
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
ottoyu söktüm sattım kanka otto sevmiyorum ben![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)