User Tag List

Sayfa 16/28 İlkİlk ... 6141516171826 ... SonSon
514 sonuçtan 286 ile 304 arası

Konu: BMW 6 silindir Stroker Yapımı (2.0 convert 2.5 2.8 3.0)

  1. #286
    01ASU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konumuz 2.0 ı nası güçlendiririz değilki geçmemesi normal 2.0a da takabilirsin ama bi faydası olmaz emme portları çok ufak kalıyo
    emmenin orayı oysalar azda olsa faydası olmazmı başkanımm
    Alıntı ASU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok çok iyi maşallah asulara...Adana'da bu ASU plakaların serisi sizde herhalde değil mi ?
    ASU SERİES UMUT ZİYAN

  2. #287
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı su_vtı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmenin orayı oysalar azda olsa faydası olmazmı başkanımm
    yav port polish yaptıktan sonra niye olmasın yavrim her kapak güçlenir adam sadece emmeyle soruyo ne diyim olurmu diyim

    bu arada kızmadım kardeşim kbakma yanlıs anladıysan niye kızıyim
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #288
    C2VTS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    493
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e39 540i'lerde ki motor m62 mi ? Döküm olan mı yoksa alüminyum blok mu ? Yakıtını önemsemiyoruz.Başımıza ne gibi dertler açabilir ?

  4. #289
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    E39 larda M62 motor vardır geri kalanın ise US Spec veyahutta Euro Spec olduğunu bilmeden yorum yapmamamek gerekir keza ben US speclerde Nikasil olmadığını sanıyorum ayrıca o sorunun yeri burası değil V8 kullanıcıları için açılmış ayrı bir konu mevcut UFUK bey
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  5. #290
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...llananlar.html

    bu konudakiler size yardımcı olacaktır özelliklere Gökmen abi oldukça bilgili biridir
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  6. #291
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M54b22 520i var biraz guc ve tork istiyoruz
    200-230hp arasi olsa fazlasiyla yeterli gelir bunun icin neler gerekiyo
    Parca tedariginde yardimci olcak varmi ?
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  7. #292
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç bulaşmayın sertaç başınız ağrır çok elektronik motor satıp 5.30i alın en temizi dahada istersen 5.40 odamı yetmedi m5
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  8. #293
    peace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    ist/g.o.p
    Mesaj
    2.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu gördüğüm iyi oldu ne zamandır aklımda, strokerlik motor bitik uygun fiyatlı m50 e36 arıyorum, ileriye dönük turbo projesi için vanossuz olursa daha iyi olur.
    Alıntı SULTANOGLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzaylıların bizi görmesi için çizilen sıfırlar gayet gereksiz..
    https://www.instagram.com/topalworks/

  9. #294
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç bulaşmayın sertaç başınız ağrır çok elektronik motor satıp 5.30i alın en temizi dahada istersen 5.40 odamı yetmedi m5
    profilini falan mı çaldılar biraz daha böyle güzel aklı başında yazarsan ben intihar edeceğim asıl
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #295
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç bulaşmayın sertaç başınız ağrır çok elektronik motor satıp 5.30i alın en temizi dahada istersen 5.40 odamı yetmedi m5
    Abi 520iyi babam cok seviyordu 530d sonrasi iyiki almissin diyordu(babami 1ay evel kaybettim...)
    Kendisi asla satilmasini istemiyordu o yuzden elimdekini degerlendirmek istiyorum
    Ancak yokuslardaki hafif yigilmasini torkunu dengeye soksak super olur
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #296
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi 520iyi babam cok seviyordu 530d sonrasi iyiki almissin diyordu(babami 1ay evel kaybettim...)
    Kendisi asla satilmasini istemiyordu o yuzden elimdekini degerlendirmek istiyorum
    Ancak yokuslardaki hafif yigilmasini torkunu dengeye soksak super olur
    başın sağolsun kardeşim, madem işin duygusal boyutu var, destek konusunda bilgi konusunda elimizden geleni yaparız...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  12. #297
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başın sağolsun kardeşim, madem işin duygusal boyutu var, destek konusunda bilgi konusunda elimizden geleni yaparız...
    Sagolasin abi...
    Babamda zamaninda guclendir bunu diyodu simdi is basa dustu
    Yokuslardaki yigilma ve hizlanma biraz daha artsa bana kafi
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  13. #298
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu daha önce okumuştum manyağım ya gecenın bı yarısı baştan sona yıne okudum aklıma takılan şeyleri gözden geçirdim ama emin olamadım tekrar bazı şeyleri gözden geçirip soruyorum

    e36 m50 motor için konuşuyoruz;

    1)krank hangisi olursa fark etmez denmiş ama fiyat/performans ve çok fayda/az zarar olarak kıyaslarsak hangisi totalde daha iyidir ? (turbo ve atmosferik olarak)
    2)25 emme ve kelebek freeflow için çok iyi+ kapak 28 takılıyor ya genelde...onun yerine komple dolu 25 kapak alsak daha mantıklı bişey yapmış olurmuyuz?
    (doludan kastım emme kelebek maf tesısat ve içi tam dolu kapak işte)
    makinayı ortalama 2800 hacımle toparladık . beyin tesisat enjektör ve maf 25mi 28mi kullanılmalı ? (daha sonra bu setupla max 15 psi basınç basılma ihtimali göz önüne alınarak enjektör ne secilmeli?

  14. #299
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrardan sorayim
    M54 icin neler yapabilirim ?
    Biraz arastirdim baya harcama yaparsam s54 bile olabilirmis
    Tam olarak hangi parcalari nerelerden alabilirim bilen varsa sevinirim
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  15. #300
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sertaç bütçen ne tam olarak
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  16. #301
    chenkit
    Misafir
    iyi geceler ERAY Bey ve değerli arkadaşlar,
    Bmw m50 ye ,şu motorların krankı oluyormu?

    N54B30 (strok 89,6 )
    N55B30 (strok 89.6 )
    dizel motor M57B30 (strok 88 )

  17. #302
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    n serisi olmuyo diye biliyorum ama bakmak lazım
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  18. #303
    chenkit
    Misafir
    m57 ninki oluyomu peki

  19. #304
    hknpower
    Misafir
    Alıntı eray yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çoğu arkadaşımızın merak edip ama cesaret edemediği stroker sistemi aslında bmw ciler için bir nimet sayılabilir. çünkü bmw fabrikası bu modelleri çıkartırken çok fazla bir değişikliğe gitmemiş o yüzden düzgün bir 320i alındıgında kolayca 3.30 veyahut 328 e çevrilebilir ve bu işlem düzgün yapıldığı takdirde hiç bir sakıncası olmamasıyla birlikte + getirisi bile bulunmaktadır hemde ufak bir dokunuşla. Nasıl mı misal 28 e çevirmek için kapak değişirken bu kapağı hazır elimizdeyken port polish işlemi yaparak motorumuza giren havanın akışkanlığını hızlandırarak daha fazla hava çekmesini sağlayıp normal bir 328 den daha hızlı gitmesini sağlayabiliriz. Parça listesine bakıcak olursak

    320i nin orjinal piston u 80mm dir. Bunu maximum 84mm (84.50) ile değiştirmek en sağlıklısıdır.

    320i den kol krank piston kapak emme manifoldu gaz kelebeği sökülerek stroke elde edebilmek için takılabilcek parçaları sırayla yazalım


    2.5 dizel krank (84mm piston 25 kol ile 2.800cc hacim üretir)
    2.7 hartge krank 84mm piston 25 kol ile 2.700cc hacim üretir)
    2.7 eta krank
    2.8 orj krank m20 m50
    2.5 orj krank m20 m50
    3.0 krank s50
    3.0 krank m54

    krank işimiz bittikten sonra rektefiyeci ile 325 kolları ile 84mm pistonlar montaj edilir ve motorumuzun altı bitmiş bulunmaktadır.

    Kol ve pİston seçimi
    328 veya 325 e çeviriyorsanız orjinalleri ne ise onları kullanın bmw nin orjinal kolları ve pistonları çok dayanıklıdır. Rektefeyeci ve ustanızla bilgi paylaşımı içinde yapmanız daha mantıklıdır.

    Sıra üst kapakta,

    m20 m50 m52 m54 blok lar faklı oldugundan dolayı hiçbirinin kapağı birbirine uymaz tek tek özet geçersek

    m20 320i ye 325 kapağı uyar
    m50-52 320i ye 325 ve 328 kapağı uyar
    m54 320i ye 325 328 330 kapağu uyar

    stroke işlemini yaparken bu kapağı yukardada belirttiğim gibi port polish egzantrik subap büyütme gibi işlemler yaparak alıcagınız gücü arttırmak sizin elinizde.

    Kapak işlemi ve montajıda bittikten sonra aslında kısaca anlatmak gerekirse kapağı emme manifoldu gaz kelebeği yani parçacınızdan tam dolu şekilde alırsanız sizin yaranızıa olur



    sıra ecu-elektrik-enjektör sisteminde

    pek fazla bir değişiklik istemez ama isteğe göre komple standalone beyin veya piggyback beyin yapılabilir. En basit çözüm ise chip yapmaktır. Bobİn ler de yeterlidir değişme istemez. Orjinal buji kullanmakta fayda var. Enjektörlere gelirsek orjinal enjektörleri bana göre yetiyo ancak regilatör ve 2.8 in orjinal enjektörlerini takarsak faydalı olur

    hazır 2.8 e çevirmişken bir ufakta headers takmakta yarar var


    ben fazla derinlere girmeden yani modifye işine girmeden stock şekilde 150hp bir arabanın motor yapılırken 210 220hp lere nası çıkabilceğini belirttim.

    Bunların hepsi tek bir blokta çeşitli kollar denenerek takılmış ve yürütülmüş parçalardır.



    2.8 için alınmış fiyat listesi





    unuttuklarımı hatırladıkça eklerim. Bilgili abilerim kardeşlerim yanlış yazdıgım yerler varsa düzeltirse sevinirim.

    eray hocam Çok gÜzel bİr konu helal olsun... Merak edİlen ne varsa yazilmiŞ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •