ben hiç dinlemedim ama yok bende. Turbonun sesi var ama duyabiliyorum 1300 devir civarlarında. ötme falan yok emiş sesi var![]()
ben hiç dinlemedim ama yok bende. Turbonun sesi var ama duyabiliyorum 1300 devir civarlarında. ötme falan yok emiş sesi var![]()
ikisinide kullanırsın.
amac nedır tam olarak ? nos basıp basınc sabit tutmakmı yoksa ıcerden boost ayarlamak mı ?
sadece nos ıcınse evc de baglasanız externale gecmeden tutmaz basıncı.
gene nos ıcınse takın bı external ıcınede basacagınz max basınctakı yayı hıc evc ıle ugrasmayın derım ben şahsen.
nereden baksanız suan evc + kalıtelı bır wg 1500 tl cıvarında malıyetı var.
DynoDynamics in Ecutuned
Bora Variant buldum 2001 model 200binde otomatik. TDI yazısı çift kırmızı. Ne dersiniz otomatik alınırmı? Birde 2001 lerde çift kırmızı yok diye biliyodum ben PD130 dur dimi araç sonradan boyanmadıysa?
Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
Otomatik şanzıman ve variant hakkında bilgi arıyorum arkadaşlar. Ayrıca araç triptronic değil düz otomatik.
Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
Volkswagen - Bora Variant (1J6) - 1.9 TDI (130 Hp) - Teknik özellikler, yakıt tüketimi
teknik veri olarak araç var. motor kodu avf ise kesin pd130 dur zaten. motor kodunu öğrenin
bora pd130 bakmaya gittik arac 200 binde. 2012 de muayene girmiş 199binde2 senede 1000 km yapmış olması bir dizelden daha vazgecirdi bizi.
Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
kadir senin arabaya kaç para istiyosunbir dostuma alalım onu yükleyip kırbacı vuralım diyorum
RACE WERKS
terbiyesizler
serdar yağ falan değişim olacak bugün yıllık bakımı yapılacak. farlarını temizlettiricem. pederle konuşmuştum bu hali ile jantlarla 36dan aşağı vermiyorbende vermem zaten o fiyattan aşağı bukadar bakımdan sonra içim el vermez
muayenesi falanda yaklaştı bidaki ayada onu yaptırıp pazara öylesine bir çıkarırım diye düşünüyordum. 37 yazıcam aslında. son fiyatımda 36 olacak. zaten piyasadaki arabalara bakınca ne döeşemeler temiz ne araçlar temiz.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)