vag gurubu dizelciler neredeler herkez kabuguna cekılmiş
vag gurubu dizelciler neredeler herkez kabuguna cekılmiş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0397774/detay/
İyiymiş gerçekten![]()
Benımde kendı aracım İbiza ancak o paralardan zıyade nasıl dıyım , performansı olmasa bence hıcbı cekıcı yanı yok.
DynoDynamics in Ecutuned
Golf 4 güzel yol tutar da, İbiza'yı küçümsüyorsunuz gibi geldi yol tutuş konusunda sınıfında başı çeker Fiesta'dan sonra o araçBu arada Golf 4'ün arka frenleri İbiza ile aynı. Golfte önler 280mm, İbiza'da 288mm.
Hatta şöyle özetlersek;
Golf 4 için;
VR6 | 1.8T
The Front brakes are 288mm x 25mm (11.3" x .98") Vented Rotor w/1 piston calipers
The Rear brakes are 232mm x 9mm (9.1" x .35") Solid Rotor
1.6l | 2.0l | TDI
The Front brakes are 280mm x 22mm (11.0" x .87") Vented Rotor w/1 piston calipers
The Rear brakes are 232mm x 9mm (9.1" x .35") Solid Rotor
Note: To upgrade to most aftermarket brakes you need to change the hub carriers (spindles) to 1.8T or VR6 specifications.
İbiza için (PD130, 1.8T);
The Front brakes are 288mm x 25mm (11.3" x .98") Vented Rotor w/1 piston calipers
The Rear brakes are 232mm x 9mm (9.1" x .35") Solid Rotor
Kaliper farkı olduğundan bahsediliyor Golf-İbiza hakkında, ikisini yanyana inceleme fırsatım olmadığı için bişey diyemicem o konuda ama
oğuz @ acele etme derim, ben de ara ara gözlemliyorum, şu sıralar yok pek şubat sonrası çıkarlar ortaya diye düşünüyorum![]()
Sertlik konusunda katılıyorum sana Cahit bana araba sattırdı. Ama eski cupram için konusuyorum. yol tutuşu o arabanın bambaşkaydı. Hatta şu ana kadar bindiğim kullandığım en güven veren arabamdı. Fren konusunda yorum yapamıyıcağım. bende seat sport 4 pot vardı. Onun performansı anlatılmaz yaşanırdı. Pahalı olan balataları hariç![]()
Ibiza nin cuprasi inanilmaz yol tutuyor.. Tahmin bile edilemeyecek yol tutusu var ama fr lar oyle degil malesef. Cupralar frlara gore inanilmaz serttir. Eyup arkadasin da dedigi gibi performans haricinde bi numarasi yok
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)