User Tag List

Sayfa 156/241 İlkİlk ... 56106146154155156157158166206 ... SonSon
4576 sonuçtan 2.946 ile 2.964 arası

Konu: Vag 1.9 tdı

  1. #2946
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Satalim saka bi yana superb lerde var

  2. #2947
    uerbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.761
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgiler için teşekkürler arkadaşlar aslında 110 luk ta yeterli olur bana yazılımla biraz daha toparlarım,
    Alıntı reco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uerbas boranın pd 130 nu arayacagına passat pd130 alabilirsin aynı fıyata zaten temız bora 130 luk olacak derken passat fiyatı cekerler bu seçenegide göz önunde bulundurursanız iyi olur.
    passatlarada bakıyorum toledolara da leon dizellere de bakmadığım kalmadı ilanlarda iki aracımdan birini satıyım ayrıntılı olarak araştırmaya giricem, ama kasa itibariyle borayı yakıştırıyorum kendime

  3. #2948
    yasindamar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin & Adana
    Mesaj
    878
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.9 pd tdi sağlam motordur. hangi kasa hoşunuza gidiyosa alın keyifle binin
    2.5 senedir biniyorum. maşallahı var...

  4. #2949
    34ace97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba benimde merak ettiğim bir konu var 1.9tdi larda çift kırmızı olupda 131ps olmayan golfler var.Örneğin AJM ve AUY motor kodlu motorlar 131ps değil 116ps.Ama çift kırmızı bunun nedeni nedir?özellikle 110'luğa göre ne gibi + ları var 130'luğa göre ne gibi eksileri var bu motorlu araçların? Detaylı bilgiye sahip TDI'cı arkadaşların cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum

    1998–2000

    I4 8V

    AJM

    1896 cc

    85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm

    285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm


    1.9 TDI

    2001–2006

    I4 8V

    ASZ

    1896 cc

    96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm

    310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm

  5. #2950
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    PD115 diye geçen motor VP110 'un basitçe güçlendirilmiş hali diyebiliriz, ilk nesil PD olur kendisi..
    Kollar farklı tabi vp motor ile.

    PD130 un alt yapısı tamamen daha kuvvetli, PD130 da kollar daha güçlü, krank daha kalın (sağlam) denilir genelde. Kapak contası problemli denilir, enjektörleri daha zayıf ve yağ soğutucusu daha ufak pd130 a göre. Bir de depo içindeki pompa PD115 lerde yoktu sanırım..

  6. #2951
    34ace97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam bilgiler için sağol yalnız merak ettiğim diğer bir konu şu cevaplarsanız sevinirim.115hp olan araçları 150hp yapmak ne kadar maliyet alır?.Sadece chip tuning ile 35hp verdiğini biliyorum ama intercooler ve turbosu bu iş için yeterlimi? Egsoz sistemi ile desteklesek + ne kadar bir kazanç getirir bize? bide TDI da 5 ileri şanzımanın performansı törpülediğini doğrumu? 6 ileri olması 5 ileriye göre ne kadar avantaj sağlar.150hp yada 130hp de kullanılan 6 ileri ile 115hp deki kullanılan 6 ileri şanzıman aynımı?

    Kısacası 150hp yada 130hp golf yerine 115hplikle bu iş yapmam açıkcası ne kadar mantıklı olur.

  7. #2952
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34ace97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam bilgiler için sağol yalnız merak ettiğim diğer bir konu şu cevaplarsanız sevinirim.115hp olan araçları 150hp yapmak ne kadar maliyet alır?.Sadece chip tuning ile 35hp verdiğini biliyorum ama intercooler ve turbosu bu iş için yeterlimi? Egsoz sistemi ile desteklesek + ne kadar bir kazanç getirir bize? bide TDI da 5 ileri şanzımanın performansı törpülediğini doğrumu? 6 ileri olması 5 ileriye göre ne kadar avantaj sağlar.150hp yada 130hp de kullanılan 6 ileri ile 115hp deki kullanılan 6 ileri şanzıman aynımı?

    Kısacası 150hp yada 130hp golf yerine 115hplikle bu iş yapmam açıkcası ne kadar mantıklı olur.
    bende stock olarak pd130dan..

    stage 1:170 (yazılım)
    stage 2:210 (stock turbo-egzos-ıntercooler) 1.9 cont
    stage 3:260 (1749 hybrıd) 2.1 cont

    bunlardan hesap et sorunsuz guc olarak.. Orjınal turbom hıc kırılmadı hala depoda hybrıd turboya 2.6 bastım kırıldım ama kısmet bıraz
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  8. #2953
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    115 likten yazılımla 145-150 alırsın rahatça, bir de egzoz sistemini elden geçirirsen ilk aşamada sana yeterli gelir diye düşünüyorum daha fazlasını ummuyorsan..

    6 ileri şanzımanı pd130 ların uzun oranlısıyla aynı şanzıman tamamen bu arada, vp lerdeki 5 ileriye bir de 6. vites eklemişsin gibi oran hemen hemen, 5 ilerinin törpüleyeceği tek nokta uzun yolda daha yüksek devirde gidersin 6 ileriyle 2000 devirde gittiğin hız 5 ileride 2500 lere gelir tahminen..

    250 + üstü güçlerde sıkıntı çıkabilecek durumlar olur bir ihtimalle ancak motor içini pd130 ve enjektörlerini değiştirerek (ister pd130, ister aftermarket) olabilecek kırma durumlarına karşı önlem alabilirsin ki yazdığım gibi vp motorlar ile benzer limitlerde pd115 ve vp lerin de limitleri hiç düşük değil.. 250+ hp dolaşan çok vp tdi var dünyada

  9. #2954
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Asz motora sahıp bır aracım var.Harıka herseyınden memnunum cok iyi gidiyor ve az yakıyor.Yol bilgisayarı verisi degil gercek km bilgisi olarakda az yakıyor.Katalizör üzerinde.Güzel opsiyonlu bır Golf4 aracda tam tadında olur.
    DynoDynamics in Ecutuned

  10. #2955
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Asz motora sahıp bır aracım var.Harıka herseyınden memnunum cok iyi gidiyor ve az yakıyor.Yol bilgisayarı verisi degil gercek km bilgisi olarakda az yakıyor.Katalizör üzerinde.Güzel opsiyonlu bır Golf4 aracda tam tadında olur.
    Sadece sonu iptal et, biraz daha keyiflensin Eyüp
    Güncel tüketim verilerini paylaşabilir misin bu arada ?

  11. #2956
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece sonu iptal et, biraz daha keyiflensin Eyüp
    Güncel tüketim verilerini paylaşabilir misin bu arada ?
    Planlar biraz degisik Levent yoksa katalizörün üzerinde ne işi var

    Tüketim Shell GTL alıyorum , sehır ıcı normal sürersek bilincli sekılde 5.xx azcık yokuslarda dokunursak 6.xx sehır dısı ıcın sürene kalmıs 3.xx 4.xx seyehat edilir.

    En keyifli yanı uzunda 2.000Rpm 120km/h süper oluyor.

    Bu veriler 160-170hp arac ıcın gecerli.
    DynoDynamics in Ecutuned

  12. #2957
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    iyi değerler, kat kalsın sonu kestir zaten sadece

    uzun şanzıman + cruise control ile değerler mümkün cidden şehir dışında

  13. #2958
    34ace97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    115 likten yazılımla 145-150 alırsın rahatça, bir de egzoz sistemini elden geçirirsen ilk aşamada sana yeterli gelir diye düşünüyorum daha fazlasını ummuyorsan..

    6 ileri şanzımanı pd130 ların uzun oranlısıyla aynı şanzıman tamamen bu arada, vp lerdeki 5 ileriye bir de 6. vites eklemişsin gibi oran hemen hemen, 5 ilerinin törpüleyeceği tek nokta uzun yolda daha yüksek devirde gidersin 6 ileriyle 2000 devirde gittiğin hız 5 ileride 2500 lere gelir tahminen..

    250 + üstü güçlerde sıkıntı çıkabilecek durumlar olur bir ihtimalle ancak motor içini pd130 ve enjektörlerini değiştirerek (ister pd130, ister aftermarket) olabilecek kırma durumlarına karşı önlem alabilirsin ki yazdığım gibi vp motorlar ile benzer limitlerde pd115 ve vp lerin de limitleri hiç düşük değil.. 250+ hp dolaşan çok vp tdi var dünyada
    Benimde aklımdaki açıkcası 200+ lar değil sadece hem ekonomi hemde yerine göre performanslı olması.O yüzden anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla chip tuning ve egsoz sistemi yeterli olucakdır 115PD motor için.

  14. #2959
    uerbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.761
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilanlar dışında bildiğiniz satılık pd130-150-160 var mı?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2177247/detay/

    bu vp110 sanırım görüşlerinizi almak isterim arkadaşlar

  15. #2960
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2001 PD motor yok.Bu vp arac dogru.
    DynoDynamics in Ecutuned

  16. #2961
    uerbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    1.761
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2001 PD motor yok.Bu vp arac dogru.
    aradım adamı bu km ye kadar servis bakımlı diyor bu motorlarda bu km çok problem değil diye düşünüyorum ama genede kıllanmıyo değilim

  17. #2962
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu km'ler problem degıl.Araba ve fıyat kafanıza yatarsa sanzumanda bı gozden gecirilip alınabılinir.
    DynoDynamics in Ecutuned

  18. #2963
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 TDİ larda partikül filtresi temizleme işlemi kitapçıkta yazdığı gibi mi yapılıyor?

    "4. veya 5. viteste 1800-2500 devir aralığında 15dk sabit hızla gidin" yazıyor tecrübe eden var mı?

    55.000km'de DPF ışığının yanması anormal değil mi? Bu arada hiç performans kaybı yok.

  19. #2964
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı oğuzk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 TDİ larda partikül filtresi temizleme işlemi kitapçıkta yazdığı gibi mi yapılıyor?

    "4. veya 5. viteste 1800-2500 devir aralığında 15dk sabit hızla gidin" yazıyor tecrübe eden var mı?

    55.000km'de DPF ışığının yanması anormal değil mi? Bu arada hiç performans kaybı yok.
    Geçenlerde denk gelmişti şu video, arkadaş anlatıyor zaten nasıl yapılması gerektiğini de

    Golf 1.6 TDI DPF Temizleme - YouTube

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •