User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
57 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Corsa C 1.7 DTi EGR WESGATE iptal + Chip = Kaç MM egsoz borusu :)

  1. #39
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo basıncını ayarlayamadığından yapar..

    çözümü çok para harcatır.. bole devam et sen birsey olmaz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  2. #40
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wastegate in iptal olmasıyla ilgisi olabilirmi? aracı siz chiplemişsiniz aldığım arkadaş öyle dedi.
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  3. #41
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç yazılımlıysa ve ben chiplemişsem bu olay çok çok normal..

    aracın üzerindeki map sensoru belirli bir basıncdan fazlasını okuyamıyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  4. #42
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım arıza 140 tan sonra devam etsem arıza ışığı yansada bir sıkıntı olur mu ?Birde 1-2-3 .vites 1800-2500 devir arası hızlanması çok güzel ancak 4 e attığımda arac kasılıyor. 5 te de hiç sıkıntı yok hızlanma yine çok iyi. tek sıkıntım 4. vites... acaba normal mi sadece 4. viteste bunu yaşamam?
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  5. #43
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk uc vites arasındaki oran farkı 3-4 arasındaki orana göre kısa..

    4 de bayılıyor sanıyorsun

    manifold ne durumda acaba
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #44
    tolga_55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    SAMSUN
    Mesaj
    464
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifold tikanmisyir 60bin kmdir ne karbon clean nede manifold temizligi yapilmis
    Alıntı .*$#_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enteresan, ha gayret vtı acıcak arayı derken adam araya tır soktu
    (Corsa C 1.7 dti hız sabitleyici ve Follow me home .)

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu hort olsun, yeni konu açmim

    Uzun bi süre forumu corsa dti arayarak altüst etmiştim bilenler bilir Sonunda aldık kaporta dış makyaj işleri bitti sayılır havalar ısınınca motora girmeyi düşünüyorum ama birkaç konu hakkında bilgi almam gerek. Aracın bütün bakımları yapıldı herhangi bir arıza ışığı vs yok yakıt hep shell fuelsave ve katkılı fakat önceki pd75 cordobama kıyasla daha isteksiz gidiyor. Sanki hiç turbo yokmuş atmosferikmiş gibi hızlanıyor. Cordoba bariz yırtıyordu asfaltı gazladığında. 2 de bile rahat sarardı, devirlenmesi muazzamdı (araç standarttı). Acaba egr emme hava akışmetre maf temizletsem fark eder mi? Ya da bunları kesinlikle yaptırmalı mıyım? Yaza doğru zaten emme genişletme egr kat iptali düz boru ve yazılım düşüncem vardı. Eğer isteksizliği bu temizlik işinden ise önce onları bi aradan çıkarayım. Açıkçası çok isteksiz gidiyor araç... Birde bu işi yaptıranlar acaba ortalama ne kadar tutar? Bi bütçe çıkarayım ufaktan... Zaten ustalar işten kaçıyor iş yaptıramıyoruz adam akıllı sanayide, bir de yemesinler bizi şimdi, kulağımız dolu gidelim... :/
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  8. #46
    aspensilber - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Aydın-İzmir-Bursa
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu hort olsun, yeni konu açmim

    Uzun bi süre forumu corsa dti arayarak altüst etmiştim bilenler bilir Sonunda aldık kaporta dış makyaj işleri bitti sayılır havalar ısınınca motora girmeyi düşünüyorum ama birkaç konu hakkında bilgi almam gerek. Aracın bütün bakımları yapıldı herhangi bir arıza ışığı vs yok yakıt hep shell fuelsave ve katkılı fakat önceki pd75 cordobama kıyasla daha isteksiz gidiyor. Sanki hiç turbo yokmuş atmosferikmiş gibi hızlanıyor. Cordoba bariz yırtıyordu asfaltı gazladığında. 2 de bile rahat sarardı, devirlenmesi muazzamdı (araç standarttı). Acaba egr emme hava akışmetre maf temizletsem fark eder mi? Ya da bunları kesinlikle yaptırmalı mıyım? Yaza doğru zaten emme genişletme egr kat iptali düz boru ve yazılım düşüncem vardı. Eğer isteksizliği bu temizlik işinden ise önce onları bi aradan çıkarayım. Açıkçası çok isteksiz gidiyor araç... Birde bu işi yaptıranlar acaba ortalama ne kadar tutar? Bi bütçe çıkarayım ufaktan... Zaten ustalar işten kaçıyor iş yaptıramıyoruz adam akıllı sanayide, bir de yemesinler bizi şimdi, kulağımız dolu gidelim... :/

    Bende aynı durum için konu açıcaktım bende dışını bitirdim sayılır motora girmek istiyorum ufaktan önce egr+kat+wg iptali+ emme temizleme genişletme+enjektör temizliği+chip düşünüyorum maliyet olarak ne tutar bunlar

  9. #47
    berkay22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    19
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki turbo basınç ayarını nasıl yapıcak bu sorun nasıl cozulurr ?

    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk uc vites arasındaki oran farkı 3-4 arasındaki orana göre kısa..

    4 de bayılıyor sanıyorsun

    manifold ne durumda acaba

  10. #48
    weST.27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim 1.7 im stockken de gayet güzeldi 2 de dana gibi sarardı , sırtımıda güzelce yaslardı gayet memnundum , yazılımdan sonra çok daha farklı oldu , aracınızda bi problem olmasın ?

  11. #49

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı weST.27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim 1.7 im stockken de gayet güzeldi 2 de dana gibi sarardı , sırtımıda güzelce yaslardı gayet memnundum , yazılımdan sonra çok daha farklı oldu , aracınızda bi problem olmasın ?
    Kesinlikle öyle bir hissiyat yok. Hani diyorum cordoba 195nm idi bu 165nm aradaki farktan mı falan desem, yok yani bayağı sanki atmosferik araçlar gibi gidiyor. Birkaç yere ayaküstü göstermiştim baktılar turboda problem olmadığını söylediler. Bilgisayarda hata da vermedi. Bakımları desen, baştan aşağıya heryeri değişti onarıldı... Ancak anlam veremedim yani... Acaba intercoolerın oralarda bi hortumda mı kaçak var? Şu an sınavlar yüzünden skenderundayım kıyas yapabileceğim başka bi dti da yok...
    edit: daha hiç pati çekemedim çok madur durumdayım yok araç doğuştan tractionlı sanki O değil de şaka bi yana buna bi çözüm bulmam lazım kesinleşti o zaman bi sıkıntı olduğu
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  12. #50
    Akın Sarıkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle öyle bir hissiyat yok. Hani diyorum cordoba 195nm idi bu 165nm aradaki farktan mı falan desem, yok yani bayağı sanki atmosferik araçlar gibi gidiyor. Birkaç yere ayaküstü göstermiştim baktılar turboda problem olmadığını söylediler. Bilgisayarda hata da vermedi. Bakımları desen, baştan aşağıya heryeri değişti onarıldı... Ancak anlam veremedim yani... Acaba intercoolerın oralarda bi hortumda mı kaçak var? Şu an sınavlar yüzünden skenderundayım kıyas yapabileceğim başka bi dti da yok...
    edit: daha hiç pati çekemedim çok madur durumdayım yok araç doğuştan tractionlı sanki O değil de şaka bi yana buna bi çözüm bulmam lazım kesinleşti o zaman bi sıkıntı olduğu
    debriyajın bitmek üzere olabilir mi?

    söylediklerinin aynısı başıma gelmişti, çok isteksiz gidiyodu araba patinaj falan hak getire. bayırda da çok çabuk güçten düşüyodu. titremesi kaçırması falan yoktu ama bi debriyaja bakayım dedim. söktüğümde bu balatayla nası gidiyomuş dedim içimden. milim pay kalmamış hatta bazı yerlerinde sürtmeye bile başlamıştı. bi baktır derim.

  13. #51
    Runaway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07/Çakal Deresi
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu hort olsun, yeni konu açmim

    Uzun bi süre forumu corsa dti arayarak altüst etmiştim bilenler bilir Sonunda aldık kaporta dış makyaj işleri bitti sayılır havalar ısınınca motora girmeyi düşünüyorum ama birkaç konu hakkında bilgi almam gerek. Aracın bütün bakımları yapıldı herhangi bir arıza ışığı vs yok yakıt hep shell fuelsave ve katkılı fakat önceki pd75 cordobama kıyasla daha isteksiz gidiyor. Sanki hiç turbo yokmuş atmosferikmiş gibi hızlanıyor. Cordoba bariz yırtıyordu asfaltı gazladığında. 2 de bile rahat sarardı, devirlenmesi muazzamdı (araç standarttı). Acaba egr emme hava akışmetre maf temizletsem fark eder mi? Ya da bunları kesinlikle yaptırmalı mıyım? Yaza doğru zaten emme genişletme egr kat iptali düz boru ve yazılım düşüncem vardı. Eğer isteksizliği bu temizlik işinden ise önce onları bi aradan çıkarayım. Açıkçası çok isteksiz gidiyor araç... Birde bu işi yaptıranlar acaba ortalama ne kadar tutar? Bi bütçe çıkarayım ufaktan... Zaten ustalar işten kaçıyor iş yaptıramıyoruz adam akıllı sanayide, bir de yemesinler bizi şimdi, kulağımız dolu gidelim... :/
    Alıntı aspensilber Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aynı durum için konu açıcaktım bende dışını bitirdim sayılır motora girmek istiyorum ufaktan önce egr+kat+wg iptali+ emme temizleme genişletme+enjektör temizliği+chip düşünüyorum maliyet olarak ne tutar bunlar
    yazılım,egr kat iptal,düz boru,emme 800-1000 tl civari tutar diye tahmin ediyorum.

    wg iptalını iyi araştırın derim.turbo kıran arkadaşım oldu.

  14. #52
    ResuscitateR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    217
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Runaway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım,egr kat iptal,düz boru,emme 800-1000 tl civari tutar diye tahmin ediyorum.

    wg iptalını iyi araştırın derim.turbo kıran arkadaşım oldu.
    Düz boru sona kendi son susturucusu 160 TL
    Emme Sökme takma temizlik + genişletme + Egr iptali 170 TL

    Bu işlemlerden sonra yazılımı yaptırdım (dumansız soft) Araç keyifli ve yeterli oldu.. Eski stock hali ile öyle 2 de patinaj filan hak getireydi..
    Yazılım için fiyat veremicem 400-700 arası değişken fiyatlar..

  15. #53
    Amazing - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wg iptali için Fikirleri alabilirmiyim ?
    Z20LET POWER!
    PR MOTORSPORT

  16. #54
    zhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    35
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ankarada bu konu hakkında önerebileceğiniz bır usta veya garaj falan varmıdır arkadaslar ????
    RS bu belli mi olur

  17. #55

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Amazing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wg iptali için Fikirleri alabilirmiyim ?
    Gecen hafta körledik ucunu. Ustlerde dolduktan sonra basinc drvam ettiginden sanırım az biraz daha fark var. Bende su an yazilim yok o yuzden ışık yakiyor uzun yolda ve turbo kesiyor. Ama şehir ici trafiginde iyi.

    Bu arada konuya daha onceden yazmisim simdi egzoz yaptirdiktan sonra tekrar yazim. Wesgate kat egr iptal komple 60 duz boru sona varex ve emme polish 51lik krom borulama + mantar filtre ile aracın gidisi üstlerde baya farkediyor. Ses ise mukemmel. Bekledigimizden cok daha tok guzel bir ses aldik. Ozellikle rolantinde ve altlarda amerikanlar gibi bir hiriltisi var. 48lik yapicaktim iyi ki 60 cektirmisim... ileride buyuk turboya altyapi oldu. Fikir olsun köşede dursun.
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

  18. #56
    Runaway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07/Çakal Deresi
    Mesaj
    1.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lee-on! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Wesgate kat egr iptal komple 60 duz boru sona varex ve emme polish 51lik krom borulama + mantar filtre ile aracın gidisi üstlerde baya farkediyor. Ses ise mukemmel. Bekledigimizden cok daha tok guzel bir ses aldik. Ozellikle rolantinde ve altlarda amerikanlar gibi bir hiriltisi var. 48lik yapicaktim iyi ki 60 cektirmisim... ileride buyuk turboya altyapi oldu. Fikir olsun köşede dursun.
    mantar filtrenin sadece sesde katkısı oluyor.performansa etkisi olduğunu düşünmüyorum.bende filtre ile kullandım daha sonra oem taktım

  19. #57

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Runaway Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mantar filtrenin sadece sesde katkısı oluyor.performansa etkisi olduğunu düşünmüyorum.bende filtre ile kullandım daha sonra oem taktım
    Aemin performans filtresini de taksam çok bir şey farketmeyecek zaten. Hatta hicbir sey farketmeyecek. Mantarin en azindan sesi çok iyi. Hatta mantar digerlerinden daha fazla gecirgen. Bu yuzden baska bi filtrenin bundan daha daha iyi hava cekecegini sanmiyorum. O yuzden sevilmiyor zaten, cok toz kir cekiyor diye. Ama baya baya turboyu doldururken duyuyorsun içerden. Herkes takma dedi ama simdilik memnunum bakalim.
    Alıntı aLperTunga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben bu aracın adını AT SKİ koydum.jet ski hesabı,At ski mustang

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •