turbo basıncını ayarlayamadığından yapar..
çözümü çok para harcatır.. bole devam et sen birsey olmaz..
turbo basıncını ayarlayamadığından yapar..
çözümü çok para harcatır.. bole devam et sen birsey olmaz..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
araç yazılımlıysa ve ben chiplemişsem bu olay çok çok normal..
aracın üzerindeki map sensoru belirli bir basıncdan fazlasını okuyamıyor..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
anladım arıza 140 tan sonra devam etsem arıza ışığı yansada bir sıkıntı olur mu ?Birde 1-2-3 .vites 1800-2500 devir arası hızlanması çok güzel ancak 4 e attığımda arac kasılıyor. 5 te de hiç sıkıntı yok hızlanma yine çok iyi. tek sıkıntım 4. vites... acaba normal mi sadece 4. viteste bunu yaşamam?
ilk uc vites arasındaki oran farkı 3-4 arasındaki orana göre kısa..
4 de bayılıyor sanıyorsun
manifold ne durumda acaba
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
Konu hort olsun, yeni konu açmim
Uzun bi süre forumu corsa dti arayarak altüst etmiştim bilenler bilirSonunda aldık kaporta dış makyaj işleri bitti sayılır havalar ısınınca motora girmeyi düşünüyorum ama birkaç konu hakkında bilgi almam gerek. Aracın bütün bakımları yapıldı herhangi bir arıza ışığı vs yok yakıt hep shell fuelsave ve katkılı fakat önceki pd75 cordobama kıyasla daha isteksiz gidiyor. Sanki hiç turbo yokmuş atmosferikmiş gibi hızlanıyor. Cordoba bariz yırtıyordu asfaltı gazladığında. 2 de bile rahat sarardı, devirlenmesi muazzamdı (araç standarttı). Acaba egr emme hava akışmetre maf temizletsem fark eder mi? Ya da bunları kesinlikle yaptırmalı mıyım? Yaza doğru zaten emme genişletme egr kat iptali düz boru ve yazılım düşüncem vardı. Eğer isteksizliği bu temizlik işinden ise önce onları bi aradan çıkarayım. Açıkçası çok isteksiz gidiyor araç... Birde bu işi yaptıranlar acaba ortalama ne kadar tutar? Bi bütçe çıkarayım ufaktan... Zaten ustalar işten kaçıyor iş yaptıramıyoruz adam akıllı sanayide, bir de yemesinler bizi şimdi, kulağımız dolu gidelim... :/
benim 1.7 im stockken de gayet güzeldi 2 de dana gibi sarardı , sırtımıda güzelce yaslardı gayet memnundum , yazılımdan sonra çok daha farklı oldu , aracınızda bi problem olmasın ?
Kesinlikle öyle bir hissiyat yok. Hani diyorum cordoba 195nm idi bu 165nm aradaki farktan mı falan desem, yok yani bayağı sanki atmosferik araçlar gibi gidiyor. Birkaç yere ayaküstü göstermiştim baktılar turboda problem olmadığını söylediler. Bilgisayarda hata da vermedi. Bakımları desen, baştan aşağıya heryeri değişti onarıldı... Ancak anlam veremedim yani... Acaba intercoolerın oralarda bi hortumda mı kaçak var? Şu an sınavlar yüzünden skenderundayım kıyas yapabileceğim başka bi dti da yok...
edit: daha hiç pati çekemedim çok madur durumdayımyok araç doğuştan tractionlı sanki
O değil de şaka bi yana buna bi çözüm bulmam lazım kesinleşti o zaman bi sıkıntı olduğu
![]()
debriyajın bitmek üzere olabilir mi?
söylediklerinin aynısı başıma gelmişti, çok isteksiz gidiyodu araba patinaj falan hak getire. bayırda da çok çabuk güçten düşüyodu. titremesi kaçırması falan yoktu ama bi debriyaja bakayım dedim. söktüğümde bu balatayla nası gidiyomuş dedim içimden. milim pay kalmamış hatta bazı yerlerinde sürtmeye bile başlamıştı. bi baktır derim.
Düz boru sona kendi son susturucusu 160 TL
Emme Sökme takma temizlik + genişletme + Egr iptali 170 TL
Bu işlemlerden sonra yazılımı yaptırdım (dumansız soft) Araç keyifli ve yeterli oldu.. Eski stock hali ile öyle 2 de patinaj filan hak getireydi..
Yazılım için fiyat veremicem 400-700 arası değişken fiyatlar..
ankarada bu konu hakkında önerebileceğiniz bır usta veya garaj falan varmıdır arkadaslar ????
RS bu belli mi olur
Gecen hafta körledik ucunu. Ustlerde dolduktan sonra basinc drvam ettiginden sanırım az biraz daha fark var. Bende su an yazilim yok o yuzden ışık yakiyor uzun yolda ve turbo kesiyor. Ama şehir ici trafiginde iyi.
Bu arada konuya daha onceden yazmisim simdi egzoz yaptirdiktan sonra tekrar yazim. Wesgate kat egr iptal komple 60 duz boru sona varex ve emme polish 51lik krom borulama + mantar filtre ile aracın gidisi üstlerde baya farkediyor. Ses ise mukemmel. Bekledigimizden cok daha tok guzel bir ses aldik. Ozellikle rolantinde ve altlarda amerikanlar gibi bir hiriltisi var. 48lik yapicaktim iyi ki 60 cektirmisim... ileride buyuk turboya altyapi oldu. Fikir olsun köşede dursun.
Aemin performans filtresini de taksam çok bir şey farketmeyecek zaten. Hatta hicbir sey farketmeyecek. Mantarin en azindan sesi çok iyi. Hatta mantar digerlerinden daha fazla gecirgen. Bu yuzden baska bi filtrenin bundan daha daha iyi hava cekecegini sanmiyorum. O yuzden sevilmiyor zaten, cok toz kir cekiyor diye. Ama baya baya turboyu doldururken duyuyorsun içerden. Herkes takma dedi ama simdilik memnunum bakalim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)