User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Getz 1.5 için neler yapalım? :D

  1. #20
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon ama 110+25 => 135. Bu araç 110 BG değil mi zaten???
    konu dışı ama ben başka birşeyi merak ettim,dizellerde genelde chipten sonra aşırı derecede duman oluyo.bunu engellemenin bir yolu yok mu?
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  2. #21
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egr iptali ve 0 duman tecrübe ile sabit

  3. #22
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yenı getz lerde 88 ve 110 hp lik ıkı motor secenegı var ıkısıde 1.5 bence araca gayet yeterlı ***** ufacık araba oldugu ıcın ucuyo umarım abs almıssındır cunku vırajlarda ve normal şartlarda durmuyo allaha sukur henuz bısey yok. gaz pedalına tepkı cok guzel aracta delı gıbı hızlanmaya calısan bı motoru var (1.5 dci clıo (70 yada 77hp) ya gore) turbo oldukca erken gırıyo ama ses yok..fakat dezavantaj olarak arac konfordan yoksun lastıklerden ebatından dolayı. cukurlarda fılan cok sert gırıp cıkıyo..

    yapıcagın ıslemlerın sonucunu merak edıyorum.

    jant, yay, film, egzoz için son susturucu yada kafa. dış tarafta başka bişey yapmaya gerek yok bence zaten yeterince haylaz duruyo

  4. #23
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon ama 110+25 => 135. Bu araç 110 BG değil mi zaten???
    88 hp benim alacağım araç. 110 olanı zaten aynı motorun fabrika yazılımı daha yüksek olanı.

  5. #24
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz 70hpden 25hp aldık, 88hpde daha iyi degerler alınması gerekli bence de.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  6. #25
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    88 hp benim alacağım araç. 110 olanı zaten aynı motorun fabrika yazılımı daha yüksek olanı.
    Sadece yazılım farkı yok bundan emin olabilirsiniz. 110 BG'lik versiyonlarda değişken geometrili daha turbo büyük turbo var, 88 BG'likler yok. Motorun iç parçalarında değişiklik olmasa bile turbo/intercooler gibi bazı parçalarda farklılıklar vardır.

    88BG'lik versiyondan da +25 BG güç artışı sağlanabiliyor...

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gürsel abi , 110luk turbosu bulursun bence sen. Nolcak canım 1 gününü alır alttarafı

    yazılımıda koyarsın üstüne. mis olur

  8. #27
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece yazılım farkı yok bundan emin olabilirsiniz. 110 BG'lik versiyonlarda değişken geometrili daha turbo büyük turbo var, 88 BG'likler yok. Motorun iç parçalarında değişiklik olmasa bile turbo/intercooler gibi bazı parçalarda farklılıklar vardır.

    88BG'lik versiyondan da +25 BG güç artışı sağlanabiliyor...
    Oturdum iki aracın da motorunu inceledim, vidasına kadar aynılar.

    Hadi dediğiniz gibi olsun, turbosu farklı olsun, gider alırım sıfır daha büyük vgt turboyu, dizellerin turbosu para değil zaten.

    +25 hp güç de göreceli, yapılacak yazılıma göre değişir. Egt ve AFR'yi sürekli izleriz, güzel bir yazılım yaparız, 25 hp yi de geçeriz diye düşünüyorum. Sizin dediğiniz hazır al ve yükle türü bir yazılım sanırım...

  9. #28
    B!Rtan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Tuzla
    Mesaj
    1.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2008 dizel getzlerin intercoolerı tamponda görmüştüm. ama 110 lukmu 88 likmi biimiyorum.

  10. #29
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizeller icinde nos vardı, direk baglayın

  11. #30
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günlük kullandığım 1.2 Fiat AlBela aracımdan nihayet kurtuldum ve 2006 1.5 VGT Getz aldım. Aşırı güç alalım isteğim yok, çünkü zaten günlük getz dışında binebileceğim güçlü bir arabam var.

    Diğer arabamda yaptığım gibi bunda da bazı intake ile ilgili düşüncelerim var, ama hiç diesel ile uğraşmadığım için biraz ince eleyip sık dokuyacağım.

    Aracı daha teslim almadığım için bilmiyorum, bu getzler MAF ile mi MAP ile mi yürüyor? maf ile yürüyorsa maf önüne güzel bir cai yapalım ki fıstık olsun, map ile yürüyorsa cai mai kasmaya gerek yok.

    1- Ecu için Re-map yapıyoruz, diesel box tarzı sadece common rail'e hükmeden birşeyler yapmayacağım, direk remap yöntemi ile agresif bir yazılımla azıcık duman atar şekilde 120 hp - 300 nm zorlayabiliriz diye düşünüyorum.

    2- Aleti incelediğim kadarı ile downpipe'ın biraz gıdıklanması gerekiyor, wastegate çıkışını biraz gıdıklayacağım. En azından wastegate çıkışının önünü açarım 0.2 bar boostu oradan alırız.

    3- Getz crdi'ların orjinal eksoz ölçüsü nedir bilmiyorum ama 2" turbo back bir eksoz sistemi kurabilirim. Katalitik konvertör hazretleri de bu arada elveda diyecek tabii, nasolsa back pressure turbo tarafından sağlanmakta.

    4- Turbo Timer düşünüyorum, sadece timing yapsın yeter zaten.

    5- Elimde Greddy veya Auto Meter Phantom boost saatleri var, onlardan birini takacağım.

    6 - 16" jant ve 3 cm yay alarak da aleti leylek olmaktan kurtarmak lazım.


    Fikri olan yada daha önce bu motoru kullanan hyundai era yada getz ile uğraşan var mı?

    diesel box ile 88 den 108e, 110 dan 135 hp ye cikarken, ecu da tune etmenin geregi yok bence, riske gerek yok. oem haritalarda neyin ne oldugunu cook iyi bilmek lazim, yoksa kitlersin ecu yu. en temizi box

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.335
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hopa da olabilir aslında %25 güç ve tork artişini garanti ediyolardı..

  13. #32
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben box tavsiye etmiyorum.

    Box ile yazılım arasında cok gidip geldim, hatta box almaya giderken yoldan dönüp chip yazılımı yaptırdım, cok da memnunum.

    Box arabayı kandırmaktan baska bir ise yaramıyor, gercek güc yazılım ile ortaya cıkıyor.

    Benim aracımda box 70>86 olacakken chip yazılımı + mapping ile 70>95 oldu.

    Aralarındaki fark ortada
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  14. #33
    SerkanKurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede chip çok iyi boxa göre

  15. #34
    renaris
    Misafir
    2 farklı chip denedim getzde ama yazılımın yeri apayrı.Bence yazılım parasını hakediyor çünkü bizzat gördüm.Kat iptalinden sonra siyah duman dahada bir artıyor.Ama bunuda egr iptaliyle çözümlüyorlarmiş bende denemedim açıkçası.

  16. #35

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hort güncel olsun 88lik kullanan arkadaşlardan yazılım sonrası tecrübelerini alabilirmiyim

  17. #36
    Kerim8961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2009 1.5 CRDİ 88hp getz kullanıcısıyım..Chiptuning sonrası 132hp 289 nm oldu.Bariz bi fark var,yol tutuş ve fren dışında tatmin edici bi performansı var

  18. #37
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 getz 88lik vardı geçen yıl. Yazılım sonrası 185 taban standart lastikle araba sarmaktan ne gidebiliyordu, hızını aldıktan sonrada nede durabiliyordu. Çok hayati tehlikeler atlattım keratayla Dyno ölçümü yaptırmamıştım ama telefon programında 140hp civarı çıkıyordu. Bu araba için yazılımla beraber muhakkak iyi coil ve geniş taban iyi lastik şart.

  19. #38

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle araci yere saglam basmak sart stock sekilde bile ani kalkislarda 2.vitesin sonuna kadar ciddi kayip var

    Alıntı Kerim8961 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2009 1.5 CRDİ 88hp getz kullanıcısıyım..Chiptuning sonrası 132hp 289 nm oldu.Bariz bi fark var,yol tutuş ve fren dışında tatmin edici bi performansı var
    Selamlar yazilimi kim yapti acaba sanirim sizinki dyno verisi yuksek gucler almissiniz duman seviyesi ne durumda ve motor ici bir problem yasadinizmi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •