User Tag List

Sayfa 5/20 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
365 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 1.5 dci konusu

  1. #77
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megancilarla denemek istiyorumm

  2. #78
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferroo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıntercoolar olunca turbonun bıcagı kırıldıgında ıntercoldamı kalıyor o bıcak?
    aynen öyle turbodan sonra intercooler geldiği için ve kanalları ince olduğu için intercolerın içinde kalıyo .
    ve şunu diyim arkadaşlar dci motoru fazla küçümsemeyin derim yüklenince sağlam olan bi motordur fazla yükleyen olmasada 1.5 kulvarında cok zor bir rakiptir... özelliklede roll den cok kalkışta tecrübe etmişimdir fazlasıyla rolldede kalkıştada
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  3. #79
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkunoa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    qashqai aracımızda var yaklaşık 30 bin km ye geldı 1.5 dc 110 hp olanlardan şu ana kadar bi sıkıntısını görmedim motorda ancak yazılım ciddi anlamda deiştiriyor aracı bu bir gerçek
    qashqai ile duster ı yan yana koyduk motorlar acaip farklı görünüyor, ben aynı görüntüyü bekliyordum.
    ---

    bu arada 90lık dustera eğer taktım biniyorum, 45derecelerde tırmanıyor motor gücü yeterli, ama, amaaaaa

    profesyonel sorusu:

    bu 90 lık ile 110 luk arasında turbo+beyin farkı varmış, 90lığa yazılım 110lık gibi yapıp 130 hp almak mümkün mü ?

    bunu cevaplamak için öncelikle motor ile ilgili farklılıkları gerçekten bilmeliyiz yani renaultta çalışan birisinin bilgisine ihtiyacım var, kulaktan duyma bilgiye değil.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  4. #80
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ..
    profesyonel sorusu:

    bu 90 lık ile 110 luk arasında turbo+beyin farkı varmış, 90lığa yazılım 110lık gibi yapıp 130 hp almak mümkün mü ?

    bunu cevaplamak için öncelikle motor ile ilgili farklılıkları gerçekten bilmeliyiz yani renaultta çalışan birisinin bilgisine ihtiyacım var, kulaktan duyma bilgiye değil.
    zor sorduk galiba..
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  5. #81

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Yaşamkent | 06
    Mesaj
    462
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt olarak hangi firmayi tercih ediyorsunuz?

  6. #82
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence en iyi dizel yakıtı shell v power nitro
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  7. #83

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.951
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Totali beğenmiştim depo bitince shell deniyecem bende.

  8. #84
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zor sorduk galiba..
    Kapak piston da farklı.Renault calısanı arkadasımdam tüyo.

    ama 90lıga 110luk yazılım yapalım dıye birsey yok.

    110luklar eur5 hadı euroyu gectım.ıcındekı harıtalar vs.. cok cok farklı.

    90lık tune yapılacaksa hybrid turbo ıle 1.8 bar basınclarda 130 civarı güc cıkarır.sagına soluna bırsey olmadan.Megane2 85lık ıle test edilmiştir.
    DynoDynamics in Ecutuned

  9. #85
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapak piston da farklı.Renault calısanı arkadasımdam tüyo.

    ama 90lıga 110luk yazılım yapalım dıye birsey yok.

    110luklar eur5 hadı euroyu gectım.ıcındekı harıtalar vs.. cok cok farklı.

    90lık tune yapılacaksa hybrid turbo ıle 1.8 bar basınclarda 130 civarı güc cıkarır.sagına soluna bırsey olmadan.Megane2 85lık ıle test edilmiştir.
    ben 1.5 barda 120 hp alıyorum cok az dumanla 65 likten 1.8 cok gibi sanki k9k ya
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  10. #86
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne yönden cok ?

    Basınc fıkır versın dıye yazdım.Her aracta aynı olacak dıye bırsey yok.Bize gelen musterı belkı daha önce vıtes kacırdı subapları cok azda olsa egık ? Bilemeyız.

    Belkı 1.5 belkı 2 bar basıncta istenilen güce cıkacak bellı olmaz.

    k9kya da 2 bar basmakla bırsey olmaz. en fazla turbonuz kırılır.
    DynoDynamics in Ecutuned

  11. #87
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kadar dayanıklı diyosunuz k9k piston yatak kapak vsvs
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  12. #88
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizel motorlar cok saglamdır.Kapasitesinin cok üzerinde calısabilir.

    Uc noktadakı gücler ıcın motor hacımlerıne göre en buyuk dert piston eritmektir.

    Buda tamamen karısımın düzensizliginden.Dieselde de afr var ama bakan yok.
    DynoDynamics in Ecutuned

  13. #89
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sıkıştırma oranı ve strok aynı 110 luk ile
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  14. #90
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistonlari farkli.

    Biri 15.5 digeri 15.2

    Stroke zaten hepsinde ayni.
    DynoDynamics in Ecutuned

  15. #91
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.127
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dci orjinal turbo ile 150 hp olan araç varda, 150 hp olupta 10-15k turbosu dayanan araç yok.

    dayanan var ise 10k dan fazla kesin sahibi bayramdan bayrama gaza yükleniyordur.

    ancak motoru güzel motor. ayarı güzel yapıldığı sürece güzel güçleri kaldırır hybrid ile.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  16. #92
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıştırma oranı ve strok aynı 110 luk ile
    biri 110luk. Peki öbürü ne?
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  17. #93
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biri 110luk. Peki öbürü ne?
    90lık.


    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  18. #94
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi sitede 65 lik kangoonun sıkıştırma oranı 18.8
    80 liğinde 18.8 yazıyo
    15.7 dizel motora göre az değilmi sizcede ?
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  19. #95
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıtı nasıl bu dci ların? ben hala 0,27 lira yakıyorum ama şimdi bariz bir şekilde artacak gibi görğnğyor. km 4000deyim.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •