bilinçsiz kullanıcılar yüzünden 1.4 lerinde 1.6 larında ömürleri cok kısalıyo , benim araba maşallah 140 binde daha tıkı yok ama yinede güvenim pek yok , kuzenin arabanın linki vs. birşeyi varmı ? inceleyeyim konuyu
bilinçsiz kullanıcılar yüzünden 1.4 lerinde 1.6 larında ömürleri cok kısalıyo , benim araba maşallah 140 binde daha tıkı yok ama yinede güvenim pek yok , kuzenin arabanın linki vs. birşeyi varmı ? inceleyeyim konuyu
malesef uye bıle degıl buraya yazları gelıyo 2 3 ay ankarada gelsınde haberleslım ama sende ankarada degılsın![]()
ati alfamı sandın la pug u![]()
1.4 hdi bile 180-200hp aralığında 30bin km kullanıldık kol dayandıda 1.6 damı dayanmayacakbence 1.6 hdi ın 250hp yolu var
![]()
koldan pistondan önce dağalıcak başka şeyler olabilir ama kola pistona bişi olmaz![]()
Kanka 145 iyidir aşiğim onaolm bole diyip gaza geyirmeyin beni 250 hp 407 yapacagim simdi a a
kac para gider tahmini ?
Ulan bmwlerdede kasa eşşek gibi ama gidiyorarastiralim
![]()
valla bence hıc pal buyutmeye gırmeyın turboları bıraz hassas durdugunuz yerden turbonuzdan olmayın derım ama yınede sız bılırsınız...pal buyutme+yazılım ortalama 1000 1300 arası bısıy tutar tahmınımce... solemstım bende yazılım vardı gercekten yerınde durmuyodu zaten stock focuslarda cok guzel gıdıyo 3.vıtesten ıtıbaren 260 tork uretıyolar yazılımdan sonra gereksız bı sarma cabasındalar o kıloyla nası sarıyolar onu anlamıs degılım ama agresıf bı yazılımla guzel yuruyolar ben cok memnundum
Arkadaslar hepinize tesekkur ederim verdiginiz bilgiler ve benim soracagim sorulari baska arkadaslar sormus cevaplar gelmis. Bugun chip isini hallettik, motorda 145 hp civari bir guc aldik. Pal buyutme isine girmeyecegim, ama intercooler'i %15-20 civarinda buyutme dusuncesindeyim.Focuslar standart 1.1'de yuruyormus benim suanda 1.45'lere kadar dayandi siyah duman cok abarti degil. İntercooler'i buyutup daha sonra duzgun bir blow off dusuncesindeyim. Lakin 1.8 tdci veya 2.0 tdci turbosu bulursam denk gelirse asla kacirmam birde tum bunlara ek olarak spor egsoz olabilir havanin girisinin rahatligi kadar cikisinin rahatligida cok onemli oldugu icin fakat bu sefer ses mevzusunu istemiyorum
stock gorunsun, dip gazda icinden canavar ciksin istiyorum
bu yonde tavsiyelerinizi alabilirim.
Gidişi şuanda gayet iyi dip gazda durmuyor yerinde, dun aksam cinnahtan yukari cikarken 1-2-3 full sardi tabi cinnah bayirinin ve altindaki kar lastiklerinin etkisi cok yuksek bunda ama olsun simdiye kadar focus'un 3'te sardigini gormemistim![]()
konuyu baştan sona aydınlatayım184 hp çıkan benim aracımdı daha fazlada çıkarırdım ama harcanan paraya deymiyeceğini anladığım için polo gti a geçtim daha hafif daha verimli bir motora ;
manuel boost control : westgate vakum ile çalışır ve vnt sistemi ecu kontrol eder her hangi bir müdahelede bulunamazsınız , ext wg olması gerek evc veya mb control ile,
pal büyütme : emme pali büyür 3 mm ve alt devirler 600 700 d/d ölür ve üst devir gelir yapan kişinin emme duvarını çok ciddi titizlikle tornalamsı gerekir yoksa araç geriye düşer basınç oluşturamadığından
pal büyüdükden sonra yazılım upgrade edilir edilen upgrade de de yakıt yetişmez eski nesilde 147-150 arası güçte kalır duruma göre yeni dpf lilerde bu 160 a kadar çıkabilir ( ecudan kaynaklı mekanik aynı )
intercooler büyütme inanılmaz gerekli olur araç zaten şişmiyor pist koşturmuyorsunuz aracı laga düşürmenin inanın hiçbir espirisi yok faydası tampondan görünen ciks mavi borular size zararı aracın alt devirindeki ölülük olur
1.8 tdci 2.0 tdci turbosu ile falan olacak iş değil lakin 2.0 da 1749 geliyor bunu yazacak kişinin usta olması ayrıca o 60mg işeyen enjektörlerin büyümesi gerekiyor yoksa hüsranla sonuçlanır
piston zaten focus 1 benzinlidede forged focus 2 tdci dede yani 240 lara kadar sorunsuz orjinal motor içi dayanıyor belki saplama ister ama oda olsun ayrıca emme manifolt oring den basınç kaçırıyor ben 2.2 peak ile 1.7 barda yürüyordum hybrid ile artı bende yakıt bayağı açıktı ecu sw nin yapamadığını dışardan yakıt sistemine müdahele ile yapmıştık (racechip sağolsun )
merak edilen ne varsa yanıtlayabilirim yürüyen focus görmek benide mutlu eder açıkcası
intercooler illa değiştiricem derseniz litre aynı kalsın mishimoto 5 litre üniversal z line alınabilir ve basınç borusu krom borudan tekrardan yapılabilir ayrıca water methanol kitin iat ciddi şekilde düşürdüğünü gördük ben focus da deneyemeden sattım tabi buda yakıt açarken gerekli olabilir diye düşünüyorum
en iyi gücü veren eksoz ise 60 dp ( hybrid için ) ortaya kadar gerisi 52 son orj susturucu
Eyvallah dostum guzel bilgilendirme, bu water methanol kit nedir? Nasil calisir artilari eksileri konusunda da bilgi verirmisin?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)