ben 1.6 130 edc kullandım nalet ettim ilk kalışına ama 100 den sonra çok tatmin edici şekilde akıcı gidiyor araba duraksama yok devirlenmede
ben 1.6 130 edc kullandım nalet ettim ilk kalışına ama 100 den sonra çok tatmin edici şekilde akıcı gidiyor araba duraksama yok devirlenmede
bende 2013 polo tdi manuel arkadaşımda da 2013 hyundai i30 dizel manuel var. biri 90 diğer 128 bg. 2 de yada 3 de bastığımızda ben 120ye kadar önde gidiyorum ama 120 üzerine çıkıldığında ciddi bir fark açıyor i30. belki vag 105lik ler biraz daha direnebilir ama öyle çok rahat geçebileceğini hiç sanmıyorum.
beyler güncel crdi i30 ve ceed otomatikleri 6 ileridir 4 falan değiller.
chiplenmediği sürece ayrıca 200de kesicileri vardır.
basta hantal olmasına ragmen sonradan acılırlar.
standart vw grubunu kaale almıyorum her şekilde geçiyor zaten
standart oğlu standartım itinayla isteyenle keyfinede denenir(manuel ceed 128)
edit: astrayı bende merak ediyorum deneyen eden kullanan vs varmıdır
1881 - 193∞
Accent Blue Yi 200+ Hp Yaptılar 6 Sn 0-100 değeri var aracın =) fena gidiyor fenaaa tipi güzel olsa keşke =)
yeni megane edc bilmemne vs hepsinin antalyada tanıtımı vardı organizasyonu biz yaptık gayet güzel test ettim sürdüm düz vites olanları gayet canlı tatminkar gidiyor 180-220 arası çok iyi
ezelden beri kore araçlarına binerim binmedigim model yok diyebilirim ,stock stock gazlanırsa manuel olcak her 2 araçta 200e kadar koreler geçer
2 aracıda chipleyin renault kısada 1*2 boy geçilir ama 220ye kadar geçer koreleri
ama eski era getirirsin chiplersin ki eski eralar şimdi övülen 128liklerden çok daha iyi gidiyor.yok eder renoyu hafifliginden ötürü
15 boy nedir
bende focus kullanıcısıyım 109 luk. e90 316i, polo 1.6Tdi(dsg) boy boy yemişlikleri var. sizin focusu yakalım![]()
34MMC77 Leon Cupra Stg5
41AR447 Polo GTI Stg3+
34LM818 E34 M52B28
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)