böyle bir konu görünce çok şaşırdım, bende bu motora birşeyler yapmanın arifesindeyim.
araba yağ yakıyordu, motoru söktüm. segmanlardan teki yağ kaçırıyomuş. segmanlarını değiştirdim. sonra topladım ettim çalıştırdım. meğer senteyi kaçırmışım. kütür kütür çalışıyordu araba. krankın kasnağındaki çentik yukarıya tam dik bakması gerekirken sağa doğru bakıyordu biraz. çektim bi köşeye bıraktım arabayı o sinirle, uğraşmadım da sonra. şimdi tekrar dağıtmaya başladım adam gibi komple sıfırdan toplayıp yüklemek için. herşeyiyle kendim uğraşıyorum. bu da son hali.
gömlekleri honlatıp yeni piston, port polish, 1749 turbo, intercooler, yazılım yapmak var kafamda. dv4 ün dv6 ya çevrilebildiğini duymuştum ama hakkında en ufak bi bilgi bulamadığım için es geçtim. siz de aynı şeyi söyleyince kafama takıldı. eğer böyle bi imkan varsa yapmışken bunu da yapayım diyorum.
merak ettiğim bir şey daha var, 207'deki 16v dv4 ün kapağı direk uyar mı, bir işlem yapmak gerekir mi. eğer uyarsa alt kısmı 1.6 ya çevirip üstü de 16v kapak yapmanın diğer yapılacaklara ne derece etkisi olur. şu an kararsızım çünkü ya fazla kasmayıp 110-120 hp civarlarında bırakıcam ya da Allah ne verdiyse girişicem.
en başında en ufağından bi intercooler takarım+yazılımla yoluma bakarım diyodum sonra oda olsun buda olsun derken olmuşken tam olsuna geldi olay
