benim 2013 model sanırım zincir yok ama yinede 180 bin olmuş sanırım
Printable View
CAY motorda zincir yok kayışlı. Fakat 120.000 km de su pompası eskiden bakım paketin de vardı vemaliyet yüksek olduğu için kaldırıldı. 120.000 km triger set değişimi yaparken özellikle su pompasında kaçak varmı kontrol edin. İnceleme sonrasında değiştirin.
Merhaba beyler yaklasik 60 bin kilometredir yazilimli kullaniyorum arabayi ve Dpf neredeyse dolmus, ara sira aktif rejenerason yapiyor. Simdi sorum su downpipe veya bos dpf alirsam yakit tuketimim ne kadar duser tahmini? Yazilimi guncellemek icin de para verecegim toplam maliyet bana 600-700 lira gibi olacak.
Downpipe ve yazilimdan sonra dynoya cikmadim ama gidisi gayet tatminkardi 2.0 tdi 140 hp 2013 passati rahatlikla geciyordu 2 adet ariza isigi vardi 1 i dpf sonduremedik 2.sini bilmiyorum ama sondurduk. 1 gun aracima hic binmedim sabah ise gittim hersey normaldi dpf isigi yaniyordu aksam bindigimde hic ariza isigi kalmadi ancak aracin gidisi eski haline donmustu yazilim kendi kendine stock hala geldi sanirim varmi basina boyle birsey gelen?
Arkadaşlar biraz garip bi sorum var.
1.6 tdi oem turbolu polo ya iyi bi yazılım dp düz boru yaptık diyelim.
Stock 150 lik leon fr ı geçermiyiz? Eze eze geçebilir mi daha doğrusu 4-5 boy falan yani?
Arkadaşta jetta var 1.6 tdi 2012 manüel. Sadece yazılım var bahsettiğim leon a 1.2.3 tutundu hatta kalkışta kafa çıkardı jetta, e geçiyormuş işte neyini soruyon diceksiniz hazin son leon belli bi hızdan sonra geçti ama fr iki kisiydi onun etkiside olmuştur
Ds3 stock halde nasıl gider hiç bilmiyorum hocam valla fikir yürütemedim
Hocam aracimda partikul yok downpipe yaptirdim ama partikulun ariza isigi vardi isik sonunce performans yerle bir oldu
Geçebilmen lazım, ben sana şöyle özet geçeyim. Sadece kutu içi filtreli 184, lük E90 ile orta halli yazılım varken 3er kişi denediğimizde 180-190 a kadar kafa kafaya gitmiştik, aynı E90 ile yazılım, catback + filtreli FR denediğinde FR 2 boy kadar öne çıkıyodu TEK’e tek denemede.
O zaman dolu dpf alip icini bosaltayim, 500 liraya buldum, sehir disi yakit bugun trakya turu yaptim 5.4 litrenin altina inemedim.
Asil problem, ben almanyadayim gelip gittikce arabayi toparliyorum babam bu islerle hic ugrasak adam degil. Hem canini sikarlar hem sinir olur yaptirmaz, bari burdayken halledeyim.
Arkadaşlar downpipe da kat iptal ediliyor mu? Benim araçta dpf in içi kırıldı orjinal kat üstünde. Tekrardan masraf edip downpipe yaptırmaya değer mi?
Trigeri değiştrelimi değiştirmeyelimi diye düşünürken 96 bin km de Devirdaim su koydu :)
su kaçırmaya başladı özellikle çok sıkıştırınca hazır açmışken komple orjınal sekılde servısten alıp triger değiştirdim
ama bana ılgınc geldı 96 bın de deviradim nasıl su kaçırır ?
Ben 5 yaşında ve 102.000kmde 'yim korkuttunuz bayağı hala orjinal devam ediyorum.Eylül başı en kısa sürede değiştireyim bari Trigerler devirdaim'i :D
Aynen 2013 modeldi benimki çıkan devirdaim e baktım sıfır gıbı duruyordu ama cok ınce ınce su kaçırdı valla başımıza iş alacaktık :)
CLH da bende gordum 60 bın de devırdaım bozulmus hatta servıs komple garantıden degıstırmıs trıger devırdaım vs :)
Açıkçası bende 100-110 gibi değiştirecektim
biraz bu parça konusunda hasas oldugum ıcın orjınal kullanmak ıstıyordum tum parcaları oda malıyetlı oldugu ıcın bıraz sarkıtmıştım ama devırdaım kaçırınca mecbur degıstırmek zorunda kaldım.
Bence butcenı ayarla değiştir eger arabayı kullanıyor ısen kafan rahat olsun :)
Şimdi ikinci problem DEBRİAJ varmı önerisi olan araçım 2013 sabit volan lı oldugunu soyledıler
Oem Servisten mi almak mantıklı yoksa Önerebileceğiniz sağlam bisi varmı ?
Arabayı 1-2 ay sonra Ya hybritleyecegım yada 1549 takacagım
Ama bronz kullanmak ıstemıyorum
Benim 6 yil 120 binlik kayis
http://i.hizliresim.com/yq9yP9.jpg
http://i.hizliresim.com/WDRlVP.jpg
http://i.hizliresim.com/6NG4ZE.jpg
almanyada triger kayışı halen 210k km de değişiyor, 180k oldu diye paik yapmayın:)
http://www.hizliresimyukle.com/image...CEINTERVAL.jpg
1.6 tdi için kaliteli motor yag i almak istiyorum ne tavsiye edersınız?
S.a leon tdi 115 hp aracimda megachips yazilim+downpipe var arac 20 25 gunde 1 stock performansina donuyor sanayide bir iki kiside bulunan ozel bir cihazlla kul miktari sifirlayinca eski haline donuyor. Boyle bir sey basina gelen ve cozum bulabilen varmi?. Birde aracin performansi sanki eskisi gibi degil yada ben alistim ankarada yazlimli bir tdi ile denemek isterim
gorev tamam sıparıs verdım toptec 4200 5w30 :icon_tup:
Mobil den sonra liqui moly kullanmıştım psikolojik mi bilmiyorum ama motor daha gürültülü çalışıyor gibi gelmişti. Sonraki bakıma girdiğimde 1 lt den biraz daha fazla yağ eksilmişti 13 bin km nin sonunda. Mobil de eksiltme yaşamamıştım
@malkoc
Poloda ben tam tersini tecrübe ettim, yazılım dp spec ile LM 9000km de kararmaya başlarken Mobil1 Esp 6500 km de kararmaya başlayıp 8000km gibi 300ml civarı eksiltmişti
1449 turbodaşlar Sıcaklarda IAT'leriniz nasıl?
MO cool kullanan var mı ?
https://i.hizliresim.com/AzlY7q.jpg
Arkadaşlar bana 1.6 tdi polo için dp lazım ikinci el elinde olupta satmak isteyen var mı ? Sıfırı gereksiz pahalı ..450 minimum istenen rakam sıfırlar için.