Sadece downpipe sonrası oluşan ses daha önce forumdan yaptıran bi arkadaş paylaşmıştı.
YouTube
Printable View
Sadece downpipe sonrası oluşan ses daha önce forumdan yaptıran bi arkadaş paylaşmıştı.
YouTube
Bu motor clh degil diye biliyorum.Bende sadece downpipe var , susturucular falan ustunde ses cikmasz fazla.Sadece cok gazlarken bayagi ruzgar sesi oluyor bende(turboda farkli ama )
Gece cok gec saat ve sessiz olmasininda etkisi var
2019-02-22 09-29-42.MOV — Yandex.Disk
DP + son üstündeyken CAY motorun, Polo'da bile rahatsız edici ses yoktu 3000 devir üzerinde homurdanıyordu biraz bir de yüke bindiği zamanlar uzun yolda yine.
Şehir içi hiç sıkıntı yaşamadım, son iptal ettikten sonra ceza yemiştim ama :D
videolara aldanma, canlı dinlemen lazım :)
63 dp, gerisi komple 60 krom olmayan boru ile..
YouTube
[QUOTE=malkoc;8552130]Benim de aracımda yazılım var egr-dpf iptal. Yazılımdan önce bir kere bile dpf uyarısı almadım gayet sağlıklı bi dpf im vardı. Ona rağmen iptal ettirdim çünkü yakın çevremde yazılım yaptırıp dpf sıkıntısı çeken çok gördüm. Benim aracım golf 6 dediğin gibi dpf i sökmek bizim vag grubunda zahmetli ama başka çare de yok. Bende dpf in içi boşaltıdı kat duruyor başlarda downpipe yaptırmayı çok düşündüm ama ses bariz arttığı için istemedim. Ayrıca downpipe yapıldıktan sonra egzozdan çıkan koku insanı cidden rahatsız ediyor. Şu an sessiz sedasız dolaşıyorum. Ha dpf in içini kırdırmakla downpipe yaptırmak arasında net olarak performans farkı var mı onu bilemiyorum. Olsa bile minimal düzeyde olur onun içinde o sesi çekmeye değmez. Tabi kimisinin ses hoşuna gider ona bişey diyemem.[/QUOTE
Selamlar olsun.Bende sizin gibi içini bolaştırmıştım ama downpipe ile Araç sadece dp+ egr iptali ile bile alt devirler baya haratlıyordu golf 6 nın hantallığını alıyordu aklınızda olsun.
Ses konusunda hassas olduğum için yaptırmamıştım hocam ama yorumları gördükçe pişman olmaya başladım şu an.
Gayet sessiz valla diğer videolardaki gibi değil :)
[QUOTE=mfk1980;8552739]Selamlar hocam sizde de golf 6 vardı yanlış hatırlamıyorsam. Sizin yorumlarınızı görünce dpf in içini kırdırdığım için gerçekten pişman oldum. Şu an mesela alt devirler yani 2000 devire kadar olan kısım bana zayıf geliyor. Peki son hızda ya da üst devirlerde bi fark var mıydı? Arkadaşlar yazdılar gerçi ama aynı arabayı kullandığımız için size de sorayım içi boş dpf den downpipe a geçince ses de bir değişiklik oldu mu?
[QUOTE=malkoc;8552942]Ses konusunda hassas olduğum için yaptırmamıştım hocam ama yorumları gördükçe pişman olmaya başladım şu an.
Gayet sessiz valla diğer videolardaki gibi değil :)
Evet golf 6 vardı.Dp takınca bende kırdırdığıma pişman oldum ama iyi montaj yapan yerde taktırmakta fayda var ben dp yüzünden 4 tane sıfır enjektör almak zorunda kalımıştım. ses tabi ki artıyor ama yalıtımı gayet başarılı olan aracınızda sizi çok da rahatsız edeceğini sanımıyorum yini de dp li bir araca binin öyle karar verin.
Arkadaşlar bu enjektörleri değiştirip de sorun tekrar yaşayan var mı ?
Partikülü würth ilaçla temizledikten 30-40 km sonra yine ışık yanmıştı. Ustaya bıraktıydım, partikül dolmamış da sensörler hatalı ölçmüş. Hatayı sildik, şu an bir sıkıntı yok.
VAG grubunda aynı şanzımanda olsa hepsinin programı baya farklı. Benim A3 2000 devri görmeden vites atıyor, yaklaşık 1800de. Sabah işe gelirken 2000 devri görmeden 20 km gitmem hiç anormal değil bu şartlarda. Hava soğuk olunca istenen sıcaklık olmadığı için rejenerasyon da başlamıyor bu da filtrenin temizlenememesine neden oluyor. Halbuki Jetta da vites 2300 civarı atıyor ve de hafif rampa görse 3000e kadar yolu var. Muhtemel bu da filtre tıkanmasının önüne geçiyor.
Daha önce Rusya gibi soğuk ülkelerde birçok arabada dpf olmadığını duymuştum, gerçekliği var muhtemelen.
Selam arkadaşlar iki şeyi merak ediyorum
1.si yazılımlı araçda partikül filitresi iptali yapılırsa jenerasyon yapmadığı için orjinal Eksoz yani partikül dolup tıkanmaz mı?
2. Si ise bizim Boğaz-gaz kelebeği temizleniyor mu? Golf 4 Gti aracım varken ben onu devamlı temizlerdim internet de araştırdım sadece bir kez denk geldim.