User Tag List

Sayfa 17/117 İlkİlk ... 715161718192767 ... SonSon
2218 sonuçtan 305 ile 323 arası

Konu: VAG 1.6 TDI (Genel Konu )

  1. #305
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    debriyaj ne durumda? veya km ne civarda? şanzıman yağı ile bariz yumuşar, debriyaj bitmeye yakın da geçişler ve pedal sertleşebilir.
    Araç 25 binde, debriyaj silkeleme yapmaya çok müsait çok dar bir aralıkta kavrıyor.

  2. #306
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca motor kulakları biraz nanay gibi geldi bana araca boşta gaz veriyorum oldukça sert bi şekilde sarsıyor aracı. Tamamen boş hissiyatlar olabilir. İlk defa 1.6 tdi kullanıyorum.

  3. #307
    Şirzat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Polo nun downpipe ı golf 6 ya uygun olurmu
    JUST A DRİVE...

  4. #308
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hep merak ettiğim bir soruyu sormak istiyorum.

    1.6 TDI motoru bu kadar farklı kılan nedir ? Turbo büyütmeden 180-190 HP ve de sıkıntısız güçlerden bahsediliyor.Yüklenmiş 1.6 TDI Poloların da nasıl gittiğini biliyoruz.Neden PSA 1.6 HDI ya da BMW 1.6D ya da Korelilerin 1.6 CRDI motoru değil de 1.6 TDI ? Aslında sormak istediğim 1.6 TDI ı bu kadar verimli yapan tam olarak nedir ?

  5. #309
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    .................

  6. #310
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    almanların dizelleri daha dayanıklıda o yüzden 116d den 180 bg 400 torq da Alınabiliyor ama debriyaj çabuk biter birde uğraşan yok 116ed ile diğer markalarda yazılım sonrası daha çabuk sıkıntılar baş gösteriyor en büyük fark dayanıklılık ve teknolojik iyileştirmeler

  7. #311
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliDogukan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hep merak ettiğim bir soruyu sormak istiyorum.

    1.6 TDI motoru bu kadar farklı kılan nedir ? Turbo büyütmeden 180-190 HP ve de sıkıntısız güçlerden bahsediliyor.Yüklenmiş 1.6 TDI Poloların da nasıl gittiğini biliyoruz.Neden PSA 1.6 HDI ya da BMW 1.6D ya da Korelilerin 1.6 CRDI motoru değil de 1.6 TDI ? Aslında sormak istediğim 1.6 TDI ı bu kadar verimli yapan tam olarak nedir ?
    1- motor potansiyelli tepkiye açık ,
    2- oem turbolar verimli , özellikle borg warner harika bir turbo
    3- internaller sağlam
    4- yakıt sistemi, pompa vs yeterli.
    5- üzerine çok düşülüyor
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  8. #312
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı CVK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca motor kulakları biraz nanay gibi geldi bana araca boşta gaz veriyorum oldukça sert bi şekilde sarsıyor aracı. Tamamen boş hissiyatlar olabilir. İlk defa 1.6 tdi kullanıyorum.
    Kulaklar biraz Zayıf benim bildiğim kadarıyla da debriyaj bence problemin bu arada

  9. #313
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    almanların dizelleri daha dayanıklıda o yüzden 116d den 180 bg 400 torq da Alınabiliyor ama debriyaj çabuk biter birde uğraşan yok 116ed ile diğer markalarda yazılım sonrası daha çabuk sıkıntılar baş gösteriyor en büyük fark dayanıklılık ve teknolojik iyileştirmeler
    Bence Lego gibiler, 1.6 TDi ı 2.0 yapabilir veya n47d16 yı 184 lük 2.0 a çevirebilirsiniz
    Bir de Almanlar dizelde iyiler..

  10. #314
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında bir sebebide çok satılmaları piyasada çok var ve bunla beraber aftermarket ürünleride çok oluyo. Arabada öok ugrasanda olunca tutuluyo araç yoksa 1.6hdı ide 200 hp yaparsın yapılmıyıcak iş yok araba işinde sen paradan haber ver
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  11. #315
    CVK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Tdag/Braunschweig
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kulaklar biraz Zayıf benim bildiğim kadarıyla da debriyaj bence problemin bu arada
    Arabada sorun yok sanırım ford 6 ileri şanzımandan sonra garip geldi biraz heralde bana, uzun süre kullandım bugün kavramada bir sorun yok vitesler sert sadece.

  12. #316
    exca- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün kızdırma bujisi ışığı yanıp sönmeye başladı yolda giderken, stop ettim geri çalıştırdığımda yoktu, bir süre sonra geri geldi sonrasında motor arıza ışığı da yandı. Geç saat oldu yarın göstericem artık ama aklıma takıldı, yakıt hattı falan felan yazanlar olmuş bazı sitelerde. Herhangi bir anormallik yok araçta. Sorun neden olabilir, başına gelen bilen var mıdır?

  13. #317
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Partikul sensorlerinden biri bozuldu buyuk ihtimal.yada fark basinc sensorun bozuldu.

  14. #318
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı exca- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün kızdırma bujisi ışığı yanıp sönmeye başladı yolda giderken, stop ettim geri çalıştırdığımda yoktu, bir süre sonra geri geldi sonrasında motor arıza ışığı da yandı. Geç saat oldu yarın göstericem artık ama aklıma takıldı, yakıt hattı falan felan yazanlar olmuş bazı sitelerde. Herhangi bir anormallik yok araçta. Sorun neden olabilir, başına gelen bilen var mıdır?
    Maf sensörünü güzelce temizle balata spreyi ile kurula iyice tak dene bakalım Deniz.

  15. #319
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar gti için yaptırdıkları forge replika intercooler Tdi'lara takılabiliyor mu ?

  16. #320
    Şirzat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 tdi aracına intercooler uygulayan varmıdır etkisi ne kadar oluyor hangi aracın intercoolerı kullanılabilir yoksa üretici firmalardanmı bakmak lazım
    JUST A DRİVE...

  17. #321
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kafamda bi setup listesi oluşturdum. ( cay kodlu polo tdi )
    Gtd1752 (320d 184hp'lik turbosu kodunu yanlış yazmış olabilirim)
    Egzoz (dp orta iptali spor son susturucu)
    Cooler (mishimoto takıldığı yazmışlar bir kaç önceki sayfada) başka neler uyum sağlayabilir hiç bilgim yok bilen varsa söylerse sevinirim yada orjinal coolerı bu turbo için yeterli olur mu ? 2 basmaya fön makinası olur mu ?
    Krom borulama işlemleri
    ve yazılım
    orj baskı balatası bence fazla basınç açılmadıkça dayanabilir. Şehir içi kullanımı için bronz sıkıntı olabilir
    Yaklaşık 6000tl civarı bir liste çıkıyor.
    Daha önce benzer setup yaptıranlar ne kadara yaptırdı ?

  18. #322
    cash - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul/fatih
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo gti nin amortisörleri tdi ye uyarmı?

  19. #323
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gokhan43 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gti için yaptırdıkları forge replika intercooler Tdi'lara takılabiliyor mu ?
    Uyar, uydurulur da, replika takmam ben şahsen.

    Alıntı Şirzat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 tdi aracına intercooler uygulayan varmıdır etkisi ne kadar oluyor hangi aracın intercoolerı kullanılabilir yoksa üretici firmalardanmı bakmak lazım
    Çok örnek var, aracın gücüne set up a göre uygun cooler seçilebilir, direk şu demek farazi olur.

    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kafamda bi setup listesi oluşturdum. ( cay kodlu polo tdi )
    Gtd1752 (320d 184hp'lik turbosu kodunu yanlış yazmış olabilirim)
    Egzoz (dp orta iptali spor son susturucu)
    Cooler (mishimoto takıldığı yazmışlar bir kaç önceki sayfada) başka neler uyum sağlayabilir hiç bilgim yok bilen varsa söylerse sevinirim yada orjinal coolerı bu turbo için yeterli olur mu ? 2 basmaya fön makinası olur mu ?
    Krom borulama işlemleri
    ve yazılım
    orj baskı balatası bence fazla basınç açılmadıkça dayanabilir. Şehir içi kullanımı için bronz sıkıntı olabilir
    Yaklaşık 6000tl civarı bir liste çıkıyor.
    Daha önce benzer setup yaptıranlar ne kadara yaptırdı ?
    1752 ye orjinal cooler yetmez, fön olur aynen, bronz da olur oem de, oem daha çabuk biter ama günlük kullanımı daha rahattır,fiyat montajı yapacak garaj, işçilik vs herşeye baglı degişir.

    Alıntı cash Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    polo gti nin amortisörleri tdi ye uyarmı?
    Uymaz Bülent başkan
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •