User Tag List

Sayfa 27/117 İlkİlk ... 1725262728293777 ... SonSon
2218 sonuçtan 495 ile 513 arası

Konu: VAG 1.6 TDI (Genel Konu )

  1. #495
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    25
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurtdışı bakımları 30.000 kmde bir olduğu halde aralarda (15binde bir) yağ-filtre değişimi yaptım. 60 bine kadar OMV'den euro dizel, sonrası OPET, son iki depodur da AYTEMİZ'den alıyorum, sanki Aytemizden aldığımda depo başına daha fazla km yaptım, üstelik şehir içi.

    O zaman 90 binde carbon clean, 105 binde de liqui moly seti yapsam fena olmaz. Çünkü 90 bin bakımı serviste olacağı için Liqui Moly getirdim, bundan doldurun demek iyi olmaz sanırım.
    Bu arada benim soft yazılımı 41binde iken yaptırmıştım.
    Passat TDI ile; BUDAPEŞTE-Viyana-Bratislava-Prag-Münih-Stuttgart-Frankfurt-Luxemburg-Paris-Saraybosna-Zagreb-Podgorica-Tiran-Belgrad-Sofya-Üsküp-Venedik-Milano-Cenova-Roma...

  2. #496

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı academian97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yurtdışı bakımları 30.000 kmde bir olduğu halde aralarda (15binde bir) yağ-filtre değişimi yaptım. 60 bine kadar OMV'den euro dizel, sonrası OPET, son iki depodur da AYTEMİZ'den alıyorum, sanki Aytemizden aldığımda depo başına daha fazla km yaptım, üstelik şehir içi.

    O zaman 90 binde carbon clean, 105 binde de liqui moly seti yapsam fena olmaz. Çünkü 90 bin bakımı serviste olacağı için Liqui Moly getirdim, bundan doldurun demek iyi olmaz sanırım.
    Bu arada benim soft yazılımı 41binde iken yaptırmıştım.
    Carbon Clean pro ellerde yapıldığı zaman faydası net bir şekilde gözükür, hele ki yazılımlı düz borulu araçlarda
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  3. #497
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    25
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı omrasm01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Carbon Clean pro ellerde yapıldığı zaman faydası net bir şekilde gözükür, hele ki yazılımlı düz borulu araçlarda
    Aile otomobili benimkisi, dpf taşıyorum halen. Ama yaptırıcağım.
    Peki usta olanla olmayan arasında ne fark oluyor? İyi temizleyemiyorlar mı yoksa?
    Passat TDI ile; BUDAPEŞTE-Viyana-Bratislava-Prag-Münih-Stuttgart-Frankfurt-Luxemburg-Paris-Saraybosna-Zagreb-Podgorica-Tiran-Belgrad-Sofya-Üsküp-Venedik-Milano-Cenova-Roma...

  4. #498

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı academian97 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aile otomobili benimkisi, dpf taşıyorum halen. Ama yaptırıcağım.
    Peki usta olanla olmayan arasında ne fark oluyor? İyi temizleyemiyorlar mı yoksa?
    Abi şöyle söyleyim bazıları saçma sapan kimyasallar kullanıyor bazılarıda onaylı ürünleri, carbon clean hakkında bir çok konu var abi detaylı bilgi alırsın konulardan
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  5. #499

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ALINTI :
    Araç Kullanıcısı Açısından:
    Arıza ihtimalinde azalma,
    Yakıt tasarrufu,
    Yüksek 2.el değeri,

    Çevre Açışından:
    Düşük emisyon salınımı

    Dizel Partikül Filtresi’nin Ömrü Açısından:
    Temizlenen yakıt ve hava kanalları ile Dizel Partikül Filtresi’ne ulaşan kurumlar azalır,
    Dizel partikül filtreli araçların rejenerasyon sıklığı azalır,
    Dizel partikül filtresinin ömrü uzar,

    Yakıt Tüketimi*:
    Şehir içi yatık tüketiminde % 2,27 oranında azalma, otoyol kullanımında % 2,04 azalma ve ortalama % 2,13 oranında azalma kaydedilmiştir.

    Hızlanmadaki İyileşme*:
    40-100 km. aralığında % 6,41, 60-100 km. aralığında % 4,12 ve 80-100 km. aralığında % 3,10 oranında iyileşme kaydedilmiştir.

    Egzoz Emisyonunda Azalma*:
    CO2 emisyonunda % 2,10, HC emisyonunda % 1,72 ve CO emisyonunda % 7,53 oranında azalma kaydedilmiştir.

    Motor Gücü ve Torkunda Artış*:
    Motor gücünde % 2,08 ve motor torkunda % 1,64 oranında artış kaydedilmiştir.

    FABRİKA, TURKAK ONAYLI AR-GE LABORATUARI TEST SONUÇLARINA GÖRE.



    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  6. #500
    academian97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    25
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok teşekkürler adamım. +rep
    Passat TDI ile; BUDAPEŞTE-Viyana-Bratislava-Prag-Münih-Stuttgart-Frankfurt-Luxemburg-Paris-Saraybosna-Zagreb-Podgorica-Tiran-Belgrad-Sofya-Üsküp-Venedik-Milano-Cenova-Roma...

  7. #501
    gokhansaler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana carbon marbon clean inandırıcı gelmiyor çok istiyorsan söktür komple temizlet geri taktır parçaları hem içine sinsin

  8. #502

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu poloya yay işi yaş sanırım, voglant 30-50 mm aldım 17" jant 205/40 lastik ile leylek gibi kaldı araba.
    Eibach 3,5 cm var sanırım oda fena degil ama arka yüksek kalıyor gibi
    Hr kullananlar cok sert oldugunu söylüyorlar evet poloda kullanmasamda gecmiş yıllarda karakteri sert bir yay oldugunu test ettim
    Şimdi diceksiniz ki armut'un sapı üzümün çöpü fakat şunu gördüm pololara daha dandik amortisör yapılamazmış
    Bana nokta atışı bir yay söyleyin özel ricam sizden.çan çin çon olmasın parası önemli degil, yada en son gidip "standart binecem ben bu araya yawww" dediğim poloya coil alacam onada içim el vermiyor
    Allah aşkına biri şu hastalıga reçete yazsın
    Kulllanıcılarda foto eklerlerse büyük makbule gecer.

  9. #503
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ümitech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu poloya yay işi yaş sanırım, voglant 30-50 mm aldım 17" jant 205/40 lastik ile leylek gibi kaldı araba.
    Eibach 3,5 cm var sanırım oda fena degil ama arka yüksek kalıyor gibi
    Hr kullananlar cok sert oldugunu söylüyorlar evet poloda kullanmasamda gecmiş yıllarda karakteri sert bir yay oldugunu test ettim
    Şimdi diceksiniz ki armut'un sapı üzümün çöpü fakat şunu gördüm pololara daha dandik amortisör yapılamazmış
    Bana nokta atışı bir yay söyleyin özel ricam sizden.çan çin çon olmasın parası önemli degil, yada en son gidip "standart binecem ben bu araya yawww" dediğim poloya coil alacam onada içim el vermiyor
    Allah aşkına biri şu hastalıga reçete yazsın
    Kulllanıcılarda foto eklerlerse büyük makbule gecer.
    kuzenin eski aracında Eibach Prokit kullanmıştık, 195/55R16 lar ile şu şekildeydi durum,


  10. #504
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaylarin kodu nedir abi?Belki motora gore uyumlu bir yay degildir...Cogu eibach yay mesela 1.4 atmosferik aracin poloda

    Yada golf7 icin konusursam golf7 icin eibachin halk dilinde 5lik,yani sportline uretimi yok.Fakat sahibindende falan birton satan adam var.Kim bilir neyin yaylari allah bilir...

    Diyecegim once kodlar kontrol edilmeli,dogru degilse degistirmeli.Yeni yay alirkende mutlaka uygun kodlu olani almak lazim diye dusunuyorum.En fazla ne dusuruyor poloda kullanan arkadaslar yazar buraya

  11. #505
    Satış Bölümü Sorumlusu Yogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Ataköy
    Mesaj
    2.627
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Bu engine flush nedir?

  12. #506
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dragger punto zamanında servisten çıkmıyordu carbon clean yapacam diye

    gerçekten çok etkilimidir yahu ? geçen bi yakıt katkısı koydum belki psikolojik ama o bile etkiledi gibime geldi

  13. #507
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ümitech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu poloya yay işi yaş sanırım, voglant 30-50 mm aldım 17" jant 205/40 lastik ile leylek gibi kaldı araba.
    Eibach 3,5 cm var sanırım oda fena degil ama arka yüksek kalıyor gibi
    Hr kullananlar cok sert oldugunu söylüyorlar evet poloda kullanmasamda gecmiş yıllarda karakteri sert bir yay oldugunu test ettim
    Şimdi diceksiniz ki armut'un sapı üzümün çöpü fakat şunu gördüm pololara daha dandik amortisör yapılamazmış
    Bana nokta atışı bir yay söyleyin özel ricam sizden.çan çin çon olmasın parası önemli degil, yada en son gidip "standart binecem ben bu araya yawww" dediğim poloya coil alacam onada içim el vermiyor
    Allah aşkına biri şu hastalıga reçete yazsın
    Kulllanıcılarda foto eklerlerse büyük makbule gecer.
    ümit senın araba 1.6 tdi mı

  14. #508
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bu arada fotodaki araba 1.2 TDi Trendline idi.

  15. #509

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kuzenin eski aracında Eibach Prokit kullanmıştık, 195/55R16 lar ile şu şekildeydi durum,

    levent voglant 30-50 mm aldım kutunun üzerinde 1.6tdi için oldugu yazıyordu, basıklık saçma sapandı sanki yay takmadıkta orjinal arabaya 2 yada3 kişi binilmiş gibiydi
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaylarin kodu nedir abi?Belki motora gore uyumlu bir yay degildir...Cogu eibach yay mesela 1.4 atmosferik aracin poloda

    Yada golf7 icin konusursam golf7 icin eibachin halk dilinde 5lik,yani sportline uretimi yok.Fakat sahibindende falan birton satan adam var.Kim bilir neyin yaylari allah bilir...
    Diyecegim once kodlar kontrol edilmeli,dogru degilse degistirmeli.Yeni yay alirkende mutlaka uygun kodlu olani almak lazim diye dusunuyorum.En fazla ne dusuruyor poloda kullanan arkadaslar yazar buraya
    kardesim, söylediklerin tamamen doğru, amiyane tabirle tutabildiklerine geçiriyorlar.ben tanıdıgım birinden direk 1.6tdi yazılı olanını aldım fakat basıklığın hiç tadı yoktu.yayların et kalınlığı olarak daha incesinimi takıp denesek, örneğin 1.6 tdi'a 1.4 benzinli yada 1.2 benzinli polo yayı gibi(eibach vs)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ümit senın araba 1.6 tdi mı
    evet kamer 1.6 tdi
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada fotodaki araba 1.2 TDi Trendline idi.
    aklımdan öyle geciriyorum mesela bu yayları benim 1.6 tdi a uygulasak biraz daha basar ama dengesi saçmalayan bir araba olmaz heralde ne bileyim çok çırpma vs vs gibi.

  16. #510
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yay kodunu paylasabilirmisin abi

  17. #511

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal amortisörde 3.5 dan fazlası artı değil eksi oluyor arkadaşlar. Polo'da eibach 3.0 mm veya 3.5 mm diyorsa inanın ideali odur. Bazı araçlarda 3 dahi üretmiyor, focus mk3'deydi sanırım 2.5mm üretiyor pro-kit'te...
    Eibach test ve arge'leri orjinal fabrikasyon amortisörlerle yapar, bu yüzden günlük kullanımda görsel olsun, benide bu bozuk yollarda fazla yormasın diyorsanız
    eibach doğru tercih. He şunuda söyleyeyim, ne olursa olsun özelliklede arka kısımda oturanlar için, sertlik hissediliyor baya baya
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  18. #512

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yay kodunu paylasabilirmisin abi
    kardesim teslim ettim yayları
    şu soruyu sorayım birde;
    2012 model leondan sökülme st coilover var , poloya uyma şansı var mıdır? veyahut uymuyorsa bile minik işlemlerle uydurma şansımız var mıdır?

  19. #513
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ümitech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    levent voglant 30-50 mm aldım kutunun üzerinde 1.6tdi için oldugu yazıyordu, basıklık saçma sapandı sanki yay takmadıkta orjinal arabaya 2 yada3 kişi binilmiş gibiydi

    kardesim, söylediklerin tamamen doğru, amiyane tabirle tutabildiklerine geçiriyorlar.ben tanıdıgım birinden direk 1.6tdi yazılı olanını aldım fakat basıklığın hiç tadı yoktu.yayların et kalınlığı olarak daha incesinimi takıp denesek, örneğin 1.6 tdi'a 1.4 benzinli yada 1.2 benzinli polo yayı gibi(eibach vs)

    evet kamer 1.6 tdi

    aklımdan öyle geciriyorum mesela bu yayları benim 1.6 tdi a uygulasak biraz daha basar ama dengesi saçmalayan bir araba olmaz heralde ne bileyim çok çırpma vs vs gibi.
    1.6 tdi ı en cok dusuren hr ama dedıgın gıbı konfor pek kalmıyor.ben eıbach kullanıyordum acayıp memnnundum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •