User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: 208 1.6 hdi yapılabilecekler

  1. #1
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    208 1.6 hdi yapılabilecekler

    Bu aralar ciddi kafayı taktım 208 1.6 dizellere. Motor dayanımı nasıl 90lık 1.6 hdi'ların. Turbo değişimi, hard remap, intercooler ile 250hp görülebilirmi? Focuslarda, psa grubunda ciddi güçler alınan örnekler varmı?

  2. #2
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    250 hp mi ?

  3. #3
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazım hatası olmuştur muhtemelen.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    200hp civarı Örnekleri var 1749 turbo ile dünyada.
    Enjektör ve daha yeni nesil turbo ile alınabilir bence

  5. #5
    Masterpiece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence bi yazım hatası yok 1.6 TDI pololardan alınabiliyor bu güçler aynı setupla , peugeot da denemek lazım Alihan abi
    Mapped by DR.ECU

  6. #6
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2056 enjektör ile neden görülmesin ?

  7. #7
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 hdi n yada 3.35d in enjektörleri oluyor , 2056 için egzoz manifolduna işlem yaparsın yada manifold yaparsın 0 dan. Sorunların maf sensöründe başlar map var mı bilmiyorum hiç umarım beyin edc17 değildir 301 de 17 . sökülüp yapılıyor. İntercooler için gti tampon alınır ızgaraya koyulabilir. Maf yanıltıcı alınır . VNT alırsın fakat yönetilebilir mi hiç bilmiyorum wg alman gerekiyor harici. VNT nin bıçaklarını en aşşağı çekersin turbon erken gelir. 208 Kaç kilo bilmiyorum ama benim 206 960 kilo ve takılı. Sökünce kopuk uçurtma oluyor. Olmadı egzantirik alırsın bir tane o motor zaten 8valf . Tabi en önemliside yazılım. O debriyaj sabit volanlı ona bir güzel bronz yaparsın . Şanzımanın sıkıntı çıkartmaz inşallah. 5 ileri mi ?

  8. #8
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    siz yine 110 luk 1.6 hdi ları okadar aşağılamayın
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Euro 4 motorlar ile alakası yok. blok altı hariç tamamen farklı 250hp olmaz sanmıyorum ama 160-170hp ler zorlanabilir. (turbo,intercooler gibi) enjektör-pompa vs adam gibi bir çözüm bulunamaz gibi Türkiye'de kaldı ki alt yapı olarak Vag kadar sağlam olduğunu sanmıyorum. Eski motoru bol bol kırdı Portekizli gardaşlarımız

  10. #10
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emp:) Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Euro 4 motorlar ile alakası yok. blok altı hariç tamamen farklı 250hp olmaz sanmıyorum ama 160-170hp ler zorlanabilir. (turbo,intercooler gibi) enjektör-pompa vs adam gibi bir çözüm bulunamaz gibi Türkiye'de kaldı ki alt yapı olarak Vag kadar sağlam olduğunu sanmıyorum. Eski motoru bol bol kırdı Portekizli gardaşlarımız
    16v kapak takar ates

  11. #11
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bu dv6 motorun dayanıklılığı nedir?
    Atıyorum şu araç 500nm 'de kol yamulttu veya krank parçaladı. enjektör şu noktadan sonra şöyle oldu, piston eridi, kapak delindi vs şeklinde ekstrem uygulamalarda motorun zayıf noktalarını bilmek.

    @Sadık araç 6 ileri. şanzımanın dayanıklılığıda bir muamma benim için. Ecu olarakta edc17'de var, edc16 olanıda var diye biliyorum. edc17 ise ne sıkıntılar olur değişmek şartmı?

  12. #12
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Full stock 207 1.6hdi kol çıkartan biliyorum. 208 250hp ile sanırım marş esnasında kırarsınız biryerlerini

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu dv6 motorun dayanıklılığı nedir?
    Atıyorum şu araç 500nm 'de kol yamulttu veya krank parçaladı. enjektör şu noktadan sonra şöyle oldu, piston eridi, kapak delindi vs şeklinde ekstrem uygulamalarda motorun zayıf noktalarını bilmek.

    @Sadık araç 6 ileri. şanzımanın dayanıklılığıda bir muamma benim için. Ecu olarakta edc17'de var, edc16 olanıda var diye biliyorum. edc17 ise ne sıkıntılar olur değişmek şartmı?
    220-250hp civarı güç olanlar oldu bu araçlardan fakat hiçbiri uzun vadeli yürümediler. Piston eriten oldu, nozzle ları yakan enjektörleri eriten oldu(335d nozzle vardı). Bu güçlere çıkan arabalarda sadece nozzle upgrade yok o araçlarda zaten yakıt pompalarıda farklı. Yeni motoru çok detaylı incelemedim fakat emme manifoldu plastikse o da yüksek basınçta su koymaya baya meyilli.

    250hp olur mu, olur. Sağlam bir harcama ister ayrıca uzun vadelide bu gücü kaldıracak bir araba olmaz.

    6 ileri manuelse sıkıntı olmaz, robotize olan şanzıman varsa vites değişimlerinde problem olacağını düşünüyorum.

    208 1.6 hdi 92hp de edc17 var.

    Eski motor ile enjektörü, turbosu, sensörleri, ecu uzaktan yakından alakası kalmadı, yani parça olarakta 0'dan başlamak lazım..



    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    16v kapak takar ates
    Bim poşetine sarılı gönder bir tane 16v kapak hemen takıp yürüsün

  14. #14
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e36 3.16 pistonu takiliyormusss

  15. #15
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e36 3.16 pistonu takiliyormusss
    Sadık nasılsın? Ne diyorsun kime diyorsun açık yazsana

  16. #16
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alihan_27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadık nasılsın? Ne diyorsun kime diyorsun açık yazsana
    anlatcam hepsini

  17. #17
    pejoemre07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    190
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence takaslı bi alur veya gtı düşün üstüne biraz daha ekler yazılım hava filtesi ve egzost la iyi değerler alanabilir bi pors kovalamasanda f20 nin peşinden ayrılmassın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •