bugün nette gezinirken Yeni passat 2.0 tdi 240 hp dizel getirmiş hemde 4 motionbu konuyu biraz açalım istedim 1.6 larda da gelecek bi kaç motor var bildiğim evet beyler görüşleri alalım
![]()
bugün nette gezinirken Yeni passat 2.0 tdi 240 hp dizel getirmiş hemde 4 motionbu konuyu biraz açalım istedim 1.6 larda da gelecek bi kaç motor var bildiğim evet beyler görüşleri alalım
![]()
evet bi turbo olması lazım hem alt hem üstler dolu çok keyifli oluyor 3.0 tdi kullanmıştım 313 bg 600 küsür torq
Evet çok güzel bir motor seçeneği geldi yeni Passat'a. Ama 70k Euro verilir mi, o konu muamma. 5-10 daha verip A6 alınabilir.
Audi'de 2.0 Tfsi 2XX hp bir motor geliştiriyor diye duymuştum ama doğruluğundan emin değilim. Eğer doğruysa bu motor ve A6/7 vs. için sunulursa, bir de göreceli olarak uygun fiyatlarla gelirse şahane olur cidden.
Real Cars, Real Roads.
vag grubunda bi çok arabada görüşürüz şimdi bu motoru benim merak ettiğim düşük hacimde olacaklar misal bi turbo 316devet bilal BlackEmperor
Galiba evet.
Ben 2010 da çıkan CFCA kodlu biTDI kullanıyorum.Bi ara çok araştırmıştım.Benimkinde küçük turbo KP35 büyük turbo K04.1500-2000 rpm de 400 nm veriyor max. gücü 180 hp 4000 rpm de vermiş oluyor.
Yeni Passat silindir hacmi de benimkiyle aynı 1968 cc.1750-2500 arası 500 nm 4000 rpmde de 240 hp veriyor.Acaba hangi turboları kullandılar hala göremedim bi yerde yazısını.Çok da araştırmadım gerçi.
Bugün worldcarfans sayfasında yazılımlı Passat gördüm 300 hp 630 nm olmuş![]()
Yeni gelecek 240lıkların pistonları çok farklı ve dayanıklı yapılmış 180liklerden.
Toplam turbo basıncı 4 bara kadar çıkabiliyormuş.
Kabaca hesapladığımda max hp devrinde 420nm tork veriyor, manyak bir motor.
Passatı bende çok merak ediyorum, bir gün imkan olursa test sürüşü yapmak istiyorumancak fiyat konusunda çok mantıklı bir seçim olmaz full versiyonu 280.000 tl gibi bir rakama geldiğini okudum. 2015 audi a6 3.0 bitdi ımız var 313hp inanılmaz keyifli inanılmaz hassas bir gaz tepkisi var. Yeni nesil motorlarda twin Turbo olayının artacağını düşünüyorum.
İndim çektim sizin için.Motor berbat kirli ama iş görür sanırım.
4 yıldır CFCA biTDI kullanıcısı olarak kişisel yorumlarım şöyle.400 NM Torku sanki belirli bir devir aralığına sıkıştırmışlar gibi.Makine 3000 rpm e kadar sanki torku kusuyor.Belirli bir aralıkta tork patlaması yaptığını düşünüyorum.Lineer bir akselerasyon sunmuyor.Hızlanırken eğer hafif yol virajlıysa yani direksiyona küçük bir açı vermeniz gerekiyorsa dikkatli olmanız gerekiyor sarıp direksiyonu çevirdiğiniz yöne değil de dümdüz gidebiliyor.
Benim turbonun markası da BorgWarner mış galiba.
240hp BiTDi hacmi aynı ancak mekanik ortak parça sadece blok sayılır
Düşük Basınçlı turbo: KKK B03/53A-0015 wg
Yüksek Basınçlı turbo: KKK B01/35A-0009 (VNT)
TDIClub Forums
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)