User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bi Turbo & Twin Turbo dizeller

  1. #1
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bi Turbo & Twin Turbo dizeller

    bugün nette gezinirken Yeni passat 2.0 tdi 240 hp dizel getirmiş hemde 4 motion bu konuyu biraz açalım istedim 1.6 larda da gelecek bi kaç motor var bildiğim evet beyler görüşleri alalım

  2. #2
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 Tdi daki amoroktaki bitdi motoru mu ? bi turbo yani ? bi küçük bi büyük ..

  3. #3
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bi turbo olması lazım hem alt hem üstler dolu çok keyifli oluyor 3.0 tdi kullanmıştım 313 bg 600 küsür torq

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Crv nin 1.6 160hp twintırbo su geliyor bu ay itibari ile sanırım

  5. #5
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    levent yazılım sonrası 200 üstüne çok rahat çıkar bu motorlar

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.253
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sinan abi sen misin ? blackemperor ?

  7. #7
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 hp çıkar heralde dumansız bunlardan

  8. #8
    Karakuş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Eskişehir - İstanbul
    Mesaj
    755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet çok güzel bir motor seçeneği geldi yeni Passat'a. Ama 70k Euro verilir mi, o konu muamma. 5-10 daha verip A6 alınabilir.

    Audi'de 2.0 Tfsi 2XX hp bir motor geliştiriyor diye duymuştum ama doğruluğundan emin değilim. Eğer doğruysa bu motor ve A6/7 vs. için sunulursa, bir de göreceli olarak uygun fiyatlarla gelirse şahane olur cidden.
    Real Cars, Real Roads.

  9. #9
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vag grubunda bi çok arabada görüşürüz şimdi bu motoru benim merak ettiğim düşük hacimde olacaklar misal bi turbo 316d evet bilal BlackEmperor

  10. #10
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.0 Tdi daki amoroktaki bitdi motoru mu ? bi turbo yani ? bi küçük bi büyük ..
    Galiba evet.

    Ben 2010 da çıkan CFCA kodlu biTDI kullanıyorum.Bi ara çok araştırmıştım.Benimkinde küçük turbo KP35 büyük turbo K04.1500-2000 rpm de 400 nm veriyor max. gücü 180 hp 4000 rpm de vermiş oluyor.

    Yeni Passat silindir hacmi de benimkiyle aynı 1968 cc.1750-2500 arası 500 nm 4000 rpmde de 240 hp veriyor.Acaba hangi turboları kullandılar hala göremedim bi yerde yazısını.Çok da araştırmadım gerçi.

    Bugün worldcarfans sayfasında yazılımlı Passat gördüm 300 hp 630 nm olmuş

  11. #11
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    Alıntı AliDogukan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Galiba evet.

    Ben 2010 da çıkan CFCA kodlu biTDI kullanıyorum.Bi ara çok araştırmıştım.Benimkinde küçük turbo KP35 büyük turbo K04.1500-2000 rpm de 400 nm veriyor max. gücü 180 hp 4000 rpm de vermiş oluyor.

    Yeni Passat silindir hacmi de benimkiyle aynı 1968 cc.1750-2500 arası 500 nm 4000 rpmde de 240 hp veriyor.Acaba hangi turboları kullandılar hala göremedim bi yerde yazısını.Çok da araştırmadım gerçi.

    Bugün worldcarfans sayfasında yazılımlı Passat gördüm 300 hp 630 nm olmuş
    kp35 1.4 turbosu kucucuk bende biturbo yapicam birisi fotograflandirabilir mi ?

  12. #12
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni gelecek 240lıkların pistonları çok farklı ve dayanıklı yapılmış 180liklerden.
    Toplam turbo basıncı 4 bara kadar çıkabiliyormuş.
    Kabaca hesapladığımda max hp devrinde 420nm tork veriyor, manyak bir motor.

  13. #13
    BU®AK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Passatı bende çok merak ediyorum, bir gün imkan olursa test sürüşü yapmak istiyorum ancak fiyat konusunda çok mantıklı bir seçim olmaz full versiyonu 280.000 tl gibi bir rakama geldiğini okudum. 2015 audi a6 3.0 bitdi ımız var 313hp inanılmaz keyifli inanılmaz hassas bir gaz tepkisi var. Yeni nesil motorlarda twin Turbo olayının artacağını düşünüyorum.

  14. #14
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.545
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3000cc 3 tane Turbo 381hp 740nm tork


  15. #15
    R.S.C - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BU®AK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Passatı bende çok merak ediyorum, bir gün imkan olursa test sürüşü yapmak istiyorum ancak fiyat konusunda çok mantıklı bir seçim olmaz full versiyonu 280.000 tl gibi bir rakama geldiğini okudum. 2015 audi a6 3.0 bitdi ımız var 313hp inanılmaz keyifli inanılmaz hassas bir gaz tepkisi var. Yeni nesil motorlarda twin Turbo olayının artacağını düşünüyorum.
    bende arkdaşın a7 sini kullanmıştım çok güzel sesi var v6 bi turboların. passatın sesi nasıl acaba? V6 gibi kükremez ama

  16. #16
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kp35 1.4 turbosu kucucuk bende biturbo yapicam birisi fotograflandirabilir mi ?
    İndim çektim sizin için.Motor berbat kirli ama iş görür sanırım.






    4 yıldır CFCA biTDI kullanıcısı olarak kişisel yorumlarım şöyle.400 NM Torku sanki belirli bir devir aralığına sıkıştırmışlar gibi.Makine 3000 rpm e kadar sanki torku kusuyor.Belirli bir aralıkta tork patlaması yaptığını düşünüyorum.Lineer bir akselerasyon sunmuyor.Hızlanırken eğer hafif yol virajlıysa yani direksiyona küçük bir açı vermeniz gerekiyorsa dikkatli olmanız gerekiyor sarıp direksiyonu çevirdiğiniz yöne değil de dümdüz gidebiliyor.

    Benim turbonun markası da BorgWarner mış galiba.

  17. #17
    BU®AK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.S.C Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende arkdaşın a7 sini kullanmıştım çok güzel sesi var v6 bi turboların. passatın sesi nasıl acaba? V6 gibi kükremez ama
    Hiç zannetmiyorum sesin aynı olacağını ben hızlanma ve gaz tepkisini çok merak ediyorum.

  18. #18
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    240hp BiTDi hacmi aynı ancak mekanik ortak parça sadece blok sayılır

    Düşük Basınçlı turbo: KKK B03/53A-0015 wg
    Yüksek Basınçlı turbo: KKK B01/35A-0009 (VNT)
    TDIClub Forums

  19. #19
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliDogukan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İndim çektim sizin için.Motor berbat kirli ama iş görür sanırım.






    4 yıldır CFCA biTDI kullanıcısı olarak kişisel yorumlarım şöyle.400 NM Torku sanki belirli bir devir aralığına sıkıştırmışlar gibi.Makine 3000 rpm e kadar sanki torku kusuyor.Belirli bir aralıkta tork patlaması yaptığını düşünüyorum.Lineer bir akselerasyon sunmuyor.Hızlanırken eğer hafif yol virajlıysa yani direksiyona küçük bir açı vermeniz gerekiyorsa dikkatli olmanız gerekiyor sarıp direksiyonu çevirdiğiniz yöne değil de dümdüz gidebiliyor.

    Benim turbonun markası da BorgWarner mış galiba.
    haci adamin dibisin tesekkur ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •