User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.6 tdci focus egzoz, yazılım hakkında

  1. #20
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim araç 2006 tdci ghia bende downpipe ve susturucudan sonra Y çift çıkış var ses arabanın arkasındayken güzel hatta dilerseniz bi video çekip atabilirim aynı zamanda hard yazılım vardı dynoya hiç çıkmadık ama elm327yle gırgırına ölçtüğümüzde 174 civarı bi güç vermişti 18k kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım ancak turbo ve enjektörlerim yeniydi benim duman hazmımı geliştiremediğimden orjinale döndüm

  2. #21
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ses arkada tamponda güzel ama kaputun hizasında kötü.

  3. #22
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kötü diyeceğim ses sevmeyene dizel sesidir kaput hizasına gelen bi eksoz sesi yok

  4. #23

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kabul edersen tavsiyem şudur; dizel araba = ekonomi. Ekonomi arabasının hızlı gitmeye bence ihtiyacı yoktur. Ses, güç performans istiyorsanız benzinli bir arabaya yönelmeniz tavsiyemdir. Zira ben bugüne kadar bir yazılım bir eksozla vaad edilen güçlerde seyir eden bir dizel hemen hemen hiç görmedim. Aracın 150 hp 350 tork olur, belki olur ama 4500 devirin yalnızca 1 devirinde ( zaten devir bandı çok kısa) bu gücü alırsın, o da anlık olur. Ama hiç bir zaman orjinalinde 150 hp 240 tork lu bir benzinliyi geçemezsin.

    Motoruna verdiğin zarar ziyan da cabası.. Dizel eksoz sesi de gerçekten hiç hoş değil.. Eski okul servislerinin (j9) sesine benziyor

  5. #24
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence aynı güçteki benzinli olayında bu kadar emin konuşmamak lazım

  6. #25

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha düşük değerler yazacaktım, tecrübeyle sabit olmasına rağmen çıtayı yukarıya aldım.

  7. #26
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tartışmaya girmek istemiyorum ama aracımda şuan yazılım yok 2 ay öncesine kadar vardı herhangi bi iddaam da yok ancak benim plakamı okuttuğum çok tsi var yazılımlı yazılımsız. Eğer konu "uzun"sa evet 3-4 boy farkı bile kapatıp geçiyor benzinliler ancak kısada öyle bi şansları eşit şartlarda yok.

  8. #27
    No23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok basit minimal bir örnek olacak ancak benzin dizel karşılaştırması için söyleyim kendi aracım 2005 citroen c3 1.4 hdi 16v 92 hp , arkadaşımın aracı clio4 1.2 75 hp. şaka mahiyetli sonucu bilmemize rağmen ışıklarda kalktık ki benden daha iyi bilirsiniz stock bir dizel 0 dan kalkarken ister istemez benzinliye göre kötü kalkar. iki araçta stock bu arada. kalkıştan itibaren kaç boy olduğunu sayamayacak kadar öndeydim. 170 te gazdan ayağımı çektim. çekmesem nolcak gerçi arabanın gideri 200 akışmetre arızam olduğu halde böyle geçtim. 1.4 benzinliyle de ufak bir oynaşmamız olmuştu. kafa kafaya gittim uzun süre düzlükte. bayır yukarı sarmaya başlayınca tubo dizel avantajıyla geçtim. tabiki benzinlinin devir çevirme keyfi başka ancak modlu bir dizelin tork keyfi bambaşka
    Beni satmayan tek dostum arabam...

  9. #28
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler güçlü bir dizelin her viteste yürümesi, ve verdigi his, gerçekten iyidir keyiflidir
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  10. #29
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pek hızlı degil ama meselaaa.


    https://www.youtube.com/watch?v=NU8icNJqLDM

    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  11. #30

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre911 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tartışmaya girmek istemiyorum ama aracımda şuan yazılım yok 2 ay öncesine kadar vardı herhangi bi iddaam da yok ancak benim plakamı okuttuğum çok tsi var yazılımlı yazılımsız. Eğer konu "uzun"sa evet 3-4 boy farkı bile kapatıp geçiyor benzinliler ancak kısada öyle bi şansları eşit şartlarda yok.
    Benim söylemek istediğimi yazmışsın tam olarak. Şehir içi ufak atışmalarda 200hp bir benzinli olsa bile 2 ve 3. viteste hoplayıp gidiyor dizel. Ama vites 4-5 olduğu zaman malesef benzinli kapatıp geliyor.. Tsi dan örnek verdiğiniz için devamını getiriyorum, 122hp tsi yazılımlı golften de focustan da 3-4 boy fark yiyor sürat 160 lara geldikten sonra jet gibi geçip gidiyor yanlarından ancak 2.0 tdi 150 hp bir tdi ın yanına hiç bir koşulda hiç bir şartta yaklaşamıyor.

    Bu da tam olarak söylemek istediğim nokta işte orjinal orjinaldir, sonra dan yapılan hiçbir işlem orj gibi olamıyor malesef. Zevk ve tercih meselesi tabi stok halde 10 boy geride gideceğin arabanın 2-3 boy gerisinde gidiyorsun, bu insanları tatmin ediyor.. Ama uzun vadede sağlıklı olacağını hiç sanmıyorum.

  12. #31
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bomonti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim söylemek istediğimi yazmışsın tam olarak. Şehir içi ufak atışmalarda 200hp bir benzinli olsa bile 2 ve 3. viteste hoplayıp gidiyor dizel. Ama vites 4-5 olduğu zaman malesef benzinli kapatıp geliyor.. Tsi dan örnek verdiğiniz için devamını getiriyorum, 122hp tsi yazılımlı golften de focustan da 3-4 boy fark yiyor sürat 160 lara geldikten sonra jet gibi geçip gidiyor yanlarından ancak 2.0 tdi 150 hp bir tdi ın yanına hiç bir koşulda hiç bir şartta yaklaşamıyor.

    Bu da tam olarak söylemek istediğim nokta işte orjinal orjinaldir, sonra dan yapılan hiçbir işlem orj gibi olamıyor malesef. Zevk ve tercih meselesi tabi stok halde 10 boy geride gideceğin arabanın 2-3 boy gerisinde gidiyorsun, bu insanları tatmin ediyor.. Ama uzun vadede sağlıklı olacağını hiç sanmıyorum.
    Benim aracım 140hp (yazılımlı)Bir dizel,Hemen hemen aynı şasi üstündeki Benzinli 140 hp motorla denememiz bu şekilde.Harfi harfine söylediklerinize katılıyorum Belki 0.1 bar basınç,birkaçmgda yakıt açsak kafa burun gideriz ama Biri limite gelirken,Diğeri stock halde gidiyor.Adil olurmu olmaz tabikide Adil olması için Benzinlininde yazılımlı olması lazım Şahsen DPF iptaldi,egzozumda vardı 2015 yeni nesil j9 gibi geziyordum auhauha
    https://www.youtube.com/watch?v=XBzSJKKhPbA

  13. #32
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracım stock hali 1.1cc 3 silindir crdi 75hp.0/100=14sn 1ton.4300 devirde 175 yapıyor.kat.egr iptalinde 301hdi ile yanyana gidiyordum.
    şuan ecutuned yazılımlı 105-110hp arası. 0/100=9.5sn civarı 4600 de devir bitiyor hızım 185.
    170-180 lere okadar rahat ve hızlı çıkıyorumki benim aracın bir üst sınıfı ve motoru olan 1.5crdi getz(stock90hp) benim kadar çabuk hızlanamıyor.bu zevki bana yetiyor.amacım son hız degil amacım daha çabuk hızlanmak.son hız tabiki benzinli gibi olamaz.şehir içi 5lt mazotta cabası.
    yani biri bana stock getz crdi mi yoksa yazılımlı pica crdi mi dese.her türlü pica derim.haa turbo için saglıklımı orası tartışılır.zaten bunu göze alıp birşeyler yapıyoruz aracımıza.önemli olan fark yaratmak

  14. #33

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim aracım 140hp (yazılımlı)Bir dizel,Hemen hemen aynı şasi üstündeki Benzinli 140 hp motorla denememiz bu şekilde.Harfi harfine söylediklerinize katılıyorum Belki 0.1 bar basınç,birkaçmgda yakıt açsak kafa burun gideriz ama Biri limite gelirken,Diğeri stock halde gidiyor.Adil olurmu olmaz tabikide Adil olması için Benzinlininde yazılımlı olması lazım Şahsen DPF iptaldi,egzozumda vardı 2015 yeni nesil j9 gibi geziyordum auhauha
    https://www.youtube.com/watch?v=XBzSJKKhPbA
    Senin arabanın maşallahı var çok iyi yürümüş. Ben çok daha fazla fark olur diye tahmin etmiştim, 220 ye kadar da gayet rahat tırmanmış. golf7 nin hafifliği ve arabanın yeni olması epey değiştirmiş durumu. Golf 6 bu kadar gitmiyor.

  15. #34

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 model Focus 1.6 tdci 110 hp aracınızda kullanılan GT-1544v VNT turbo eğer ki daha önce değişmediyle 164.000 kilometredeki aracınıza yaptıracağınız chip tuning işlemi sonrası kısa zamanda bozulacaktır.

  16. #35
    Emre911 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tsi 122 golf dsg beni 160ta geçemez, 200-205 gibi yanıma geliyor yanımdan önüme geçmesi 10 saniye alıyor benim arabam zaten 210-15 gibi duvar oluyor ben daha ibremi 220 nin üstünde bir sefer gördüm dsg nin etkisi büyük manuelle deneme şansım hiç olmadı.

    edit: yakıt sarfiyatı göz önüne alınmalı bu durumlarda

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hard yazılımla, 174 hp güç ile yazılımsız standart bir golfün ne olursa olsun yanına gelebilmesi tuhaf değil mi? Arada 52 hp fark var?

    Fırsatınız olursa 3.20d hatta ve hatta 5.20d ile deneyin golfü 200 de ancak led stopların parıltısını falan görür

  18. #37
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılımlı focuslar neden egr yi iptal etmiyorsunuz

  19. #38
    ferroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    AnkaRa
    Mesaj
    3.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre911 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim araç 2006 tdci ghia bende downpipe ve susturucudan sonra Y çift çıkış var ses arabanın arkasındayken güzel hatta dilerseniz bi video çekip atabilirim aynı zamanda hard yazılım vardı dynoya hiç çıkmadık ama elm327yle gırgırına ölçtüğümüzde 174 civarı bi güç vermişti 18k kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım ancak turbo ve enjektörlerim yeniydi benim duman hazmımı geliştiremediğimden orjinale döndüm
    kardesım soledıgımı yanlıs anlamada olctugun cıhazda yanlıslık vardır yada zaten tam olcum yapamıyolar o cıhazlar fln hıkaye ynanı anlıyacagın yoksa hard yazılım dp eksoz fln 1.6 tdcı lerden o gucler cıkmıyo en son 155 fln olur 110 luk tdcı hdı lar bılgın olsun ha gırgırına olctuk demıssın ama bn bılgılendırıyım dedım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •