User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
89 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 1.6 crdi 128 hp

  1. #39
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drkuthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    era 1.4, 1.6 benzinli, 1.5 crdi ve accent blue crdi kullandım
    yazılımlı 1.5 crdi ile 4 defa turbo patlattım ))
    blue'nun yeri ayrı çok rafine araç özellikle 130-140'a kadar ... sonrasında hem rüzgardan çok etkileniyor hemde yolda gezmeye başlıyor
    yol tutuşları bence sınıf ortalarından yukarıda
    ancak viraj içindeyken ani fren yapmanız gerekirse çok tehlikeli olabiliyorlar
    4 defa turbon neden patladı


    kia&hyundai emin adımlarla yürüyorlar.

  2. #40
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Frenler kesinlikle standart halinde bile yetersiz
    Viraj içinde frenaj gerektiğinde arka çok erken bırakıyor , esp var çok şükür
    Ama Esp olması aracın bence bu tip kusurlarına örtü olamaz
    Şirket aracı olarak sıfır geldi şu an 62.000de
    Tune sonrası süspansiyon bir miktar daha sertleşmeli bence
    Frenlere de müdahale şart
    Yine söylüyorum fren gücü yeterli değil ve süspansiyon müdahalesi şart
    400 Torklu olunca bu ihtiyaçlar daha da artacaktır
    Tesla Model Y Sr

  3. #41
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu sahibi,tartışmanın motor üzerinden devam etmesini vurguladığı halde fren ve yol tutuş yorumları geliyor.
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  4. #42
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ZaZy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende aynılarını duydum 2011de Audi yada VW'de 8 tane baş baba arge mühendisi şirket bünyesine arakladıklarını biliyorum. Alman arabası kalitesinde araçlar yapmaya uğraşıyorlar; arada aynı segment araç için söylüyorum fazlada bir fark kalmadı. BENİM FİKRİM
    saygılar
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M departmanının eski şefi de son olarak 2014 te katıldı Hyundai ye; Albert Biermann isteyen araştırabilir.

    Ben olayı şöyle özetliyim, Hyundai marka olarak Toyota'nın 90 lı yıllarını (efsane kasa zamanı) yaşıyor şuan.
    VW gruptan gelen baş tasarımcııydı 09-10 dan beri hyundai kia baş tasarımcısı ayrıca 2013'de yönetim başkanıda oldu. durup durup red dot tasarım ödülü alabilen kişilik ürettiklerinden belli zaten

    98 TT, a6. eos, new beetle, golf 4, 2009-10 dan itibaren sorento, sportage, optima, picanto, rio, ceed ve son çıkan i20, Tucson'u tasarlayan abinin ta kendisidir

    2007’deki bir röportajında eski Kia tasarımları için, “Çok nötr duruyorlar. Uzaktan bakınca Koreli mi yoksa Japon mu oldukları bile belli değil” diyen Schreyer bugün tamamen özgün kimliklere sahip otomobillerle Kia’nın satış grafiğini de çok ciddi ölçüde yükseltti.
    1881 - 193

  5. #43
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence bu arabaları yüklemeden önce iyi bir lastik iyi bir jant, güzel bir süspansiyon lazım.

    200hp araba yapıyorsun jant 14 15 lastik 175 185 şaka gibi
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  6. #44

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 defa turbon neden patladı


    kia&hyundai emin adımlarla yürüyorlar.
    Yazılım agresif dediler o zamanlar ��

  7. #45
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı drkuthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım agresif dediler o zamanlar ��
    sebep oem yag sogutucu.

  8. #46
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 220T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu sahibi,tartışmanın motor üzerinden devam etmesini vurguladığı halde fren ve yol tutuş yorumları geliyor.
    Acaba neden?
    Olması gereken sadece düz gidişte hızlanmak mıdır?
    Mantalite olarak "Abi kaç basıyor bu?" Sorusunda mısınız halen?
    Tesla Model Y Sr

  9. #47
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adam belki rolling kasiyo? Yoltutus yada fren herkes icin oncelik olmayabilir. Benim icin vardir ben viraj severim ama ark. Belki otoban kasiyodur. Suan hep konu disi konusuluyo adam kizsa hakli yani

  10. #48
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otoban kasılması durumlarındada süspansiyon önemli. Carismayla otobanda 200 le bir yayvan kasise girmiştim. Bayağı bir yusuf yusuf etmişti ve carisme accente göre çok iyi yol tutuyor. En azından düzgün spolier lazım. Ha otobanda yayvan kasis ne arıyor derseniz, burası Türkiye derim.
    Nadide şeyler değerlidir.

  11. #49
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adam belki rolling kasiyo? Yoltutus yada fren herkes icin oncelik olmayabilir. Benim icin vardir ben viraj severim ama ark. Belki otoban kasiyodur. Suan hep konu disi konusuluyo adam kizsa hakli yani
    Adam rollingte o süspansiyonun, o lastik jantın üstünde gitmiyor mu? Frene basmıyor mu? Komik bir yorum olmuş seninki.

    Araba 128hp hali ile uçuyor yere basmıyor 200hp yaptın mı nasıl yolda tutacaksın o arabayı?
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  12. #50
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede sacma sadece motora yuklenmek fakat konuda adam motoorun giderini sormus bunu nasil daha iyi hale getirirm dememis. Yukarda okuduysan ben viraj kasmayi severim sert araba kullaniyorum topspeed gitmek yerine seri kullanmak daha adrenlin verici. Ama konu bu degil

  13. #51

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gereken her şey söylenmiş ben konusmus olmak için konusuyor olacam ama altını cizmekte fayda var . Jant, lastik, süspansiyon, fren ekipmanları, şasi burulma direnci çok önemli seyler hızlanmak kadar da durabilmek lazım, ister roll kasılsın, ister viraj veya vb seyler her ne olursa olsun hızlanan aracı durdura bilmek için bu modifikasyonların yapılması gerekir
    Türkiye'de ki asıl katliam Sahibinden'de değil vatanımızın içerisindedir . /OMRASM01

  14. #52
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu forumda her konuda illaki sorulanı cevaplamak gerekmiyor.

    Arkadaş nasıl yürütürüm demiş biz de o aracı o kadar güçlendirmeden önce yol tutuşu ve frenleri güçlendir diyoruz, ileride başına kötü birşey gelmemesi için tavsiyeler veriyoruz.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  15. #53

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sebep oem yag sogutucu.
    Vaybe bu hiç aklıma gelmemişti

  16. #54
    220T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.840
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acaba neden?
    Olması gereken sadece düz gidişte hızlanmak mıdır?
    Mantalite olarak "Abi kaç basıyor bu?" Sorusunda mısınız halen?
    Öyle olmadığı konusunda hemfikiriz zaten.Lakin öncelikli soruyu cevaplamak doğru değil mi?
    Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.

  17. #55
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bikaç kişiden daha duydum yağın çok ısındığını. yağ soğutucusunu nasıl güçlendirebliriz ki ?
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  18. #56
    guwen_ar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    LuleBurgaz
    Mesaj
    2.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracimi aldigimda 4 lastik yeniydi.
    Cikardim attim kafama yatan kendimce en iyi lastik hangisiyse gittim 4 adet aldim.
    Aracim yagi 500 km once degismisti.ama yinede yagini kendi bildigim gibi degistirdim.
    yag sicaklik sorununu Liqui Moly 5w-30 toptec 4200 le cozduk.
    Yay siparis verdim suan icin 210 u gecmemeye duzluk harici basmamaya ozen gosteriyorum.
    Performans harici yazismalariniz bittiyse gelelim konuya.
    Bugun yazilim yapildi.orjinal olarak 127.4 cikan araci saglikli bi sekilde 168 aldik.(daha fazla gucleri gorduk suan dp siz en sagliklisi bu)tamamen dumansiz suan 500 km oldu gazliyorum dumamnun d si yok.
    Bu aksamli denemlerim.
    Megane tce yazilim egzoz 175 hp (serp)
    Rocco 160 stock
    Polo gt-150 stock
    Linea 1.4 t yazilim.
    En cok megane tutundu.



    Accent 3 65
    Megane 2 65
    210 a kadar 5-6 boy tertemiz.

    Dp egzoz dan sonra hedef 190 hp ustu.
    İnstagram:
    guven_arabacioglu

  19. #57

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    PPP
    Mesaj
    933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun güven iyi günlerde kullan...Stock şekilde de scirocco ile yürür gibi geliyor bana

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •