User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: 320d xdrive silkeleme sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    320d xdrive silkeleme sorunu

    Herkese hayırlı akşamlar,

    2011 320d aracım var. Aracımda son Zaman'larda sabit gaz ve 1400 dd civarlarında bir silkeleme mevcut. Genellikle düz yolda ya da hafif yokus aşağı yolda yapıyor.

    Arıza kaydı yok ve araçta hic bir sıkıntı gözükmüyor. Neden olabilir?
    Ona göre direk o soruna yogunlasmak istiyorum.

    Aracta eskisine göre bir isteksizlik ve yakıtta da artış mevcut.
    Borusan'a bıraktığımda aracım xdrive olduğu icin Rf lastik kullanmam gerektiğini sorunun bunun olmayışından kaynaklanabilecegi söylendi.

    Herkese ilgisi icin şimdiden tesekkur ederim.

  2. #2
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belirtiler tork konvertörünü işaret ediyor.

  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    km durumu ve genel kullanım şartları (özellikle kısa mesafe kullanım sonucu doğru düzgün ısınamama) sonucunda dpf/kat, enjektör, egr tıkanıklığı da olabilir..

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç 23000 de ısınıp soğutmaya cok dikkat ederim.
    Bunlari araştıracağım peki akismetre ya da n75 valfinden olabilir mi ?
    Nasıl anlayabilirim bunlardansa ?
    İlginiz icin cok tesekkur ederim.

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Akışmetre olsa arıza yakar sanıyorum, ama voltajlarını ölçerek veya ölçtürerek kontrol edilebilir sanırım.

    km yokmuş benim ihtimaller devre dışı..

    yakıt ne kullanıyorsun? depo dibe inip pislik çekerek filtreyi veya enjektörleri tıkama ihtimali de olabilir.

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arıza kaydına orjinal BMW cihazıyla bakmadıysan bazı arıza kayıtlarını görememiş olman mümkün. Debimetrenin fişini çektiğinde araç eskisi gibi hızlanıyor, fişi tekrar taktığında silkemeleme yapıyor yada isteksiz hızlanıyorsa debimetre bozuk demektir önce temizlemen olmazsa değiştirmen gerekir.
    Turbonun basıncını diyagnoz cihazıyla okuyun basınç düşüklüğü olabilir. Turbo basıncını okurken aracın 3. viteste 2000 devirden sonra tam gaz hızlanırkenki değelerini okumalısın.

  7. #7
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Km ters köşe yaptı benide.

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akışmetre olsa arıza yakar sanıyorum, ama voltajlarını ölçerek veya ölçtürerek kontrol edilebilir sanırım.

    km yokmuş benim ihtimaller devre dışı..

    yakıt ne kullanıyorsun? depo dibe inip pislik çekerek filtreyi veya enjektörleri tıkama ihtimali de olabilir.
    Yakıt olarak shell nitro plus kullanıyorum. Bakımlarını da yeni yaptırdım. Ondan önce de vardı kesilmedi.

    Depo dibe indirmem ama bir ara yakıt olarak shell de sıkıntı olmuştu sanırım o ara değiştirmiştim ama gelmiş olabilir.

    Bunu nasıl temizletebilirim.

    Çok teşekkür ederim.

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arıza kaydına orjinal BMW cihazıyla bakmadıysan bazı arıza kayıtlarını görememiş olman mümkün. Debimetrenin fişini çektiğinde araç eskisi gibi hızlanıyor, fişi tekrar taktığında silkemeleme yapıyor yada isteksiz hızlanıyorsa debimetre bozuk demektir önce temizlemen olmazsa değiştirmen gerekir.
    Turbonun basıncını diyagnoz cihazıyla okuyun basınç düşüklüğü olabilir. Turbo basıncını okurken aracın 3. viteste 2000 devirden sonra tam gaz hızlanırkenki değelerini okumalısın.
    Araca hep borusanda baktırırım. Onlar söyledi bunları. Debimetrenin yerini ben bilmiyorum bunu yapmaya çalişcam. Aslina bakarsanız 3. viteste düşüklüğü hissediyorum ilk 2 vites iyiyken ama borusanda herşeyin yolunda olduğu söylendi. Bir daha bu şekilde kontrol ettiriyim.

    İlginiz ve alakanız için ayrı ayrı çok teşekkür ederim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •