User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Bmw E90 ve E60 serilerindeki 2.0d motor hakkında

  1. #20

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mcsadness Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu 184 lük denilen motor hangisi oluyor ? M57TU2D20 (163hp) deniliyor. N47D20 (177hp) deniliyor. 184 lüğün kodu nedir ve bunların üretim yılları nedir bu konudada bilgilendirebilirmisiniz beni bir soru daha sorsam abes kaçmaz inş 3 kasa ve 5 kasada aynı motorlar mı kullanılıyor ?
    Ben yukarda yazarken 2 gundur uyumuyodum, sabah saat 4 idi m47 ve n47 olarak ayrisiyorlar 2.0lt bmw dizel motorlari. Ve evet ayni motorlar kullaniliyor diye biliyorum.

  2. #21
    alihan11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin aynı durumunu yaşadım dostm eski kasa rx8 vardı 1 lira aşasına inemiyordu düzgün satıp bir tane e87 120d aldım 163lük stock biniyorum şuan sadece aracım otomatik diye arasıra aratıyor kalkış yaparken pati çekerek kalkmayı fln ama yoksa yanlarken gazlarken fln hiç aratmıyor. yakıtıda bayaa başarılı ben istanbul içi 25 krş a geziyorum.

  3. #22
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    184HP Olan motorda da zincir sorunu oluyor. Aklınızda olsun
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  4. #23
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    184 hp lik motorda zincirin konumu daha pratik bir yerde olduğu için masrafı çok daha az,bu yüzden daha avantajlı

  5. #24
    Erk@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    49
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burada 177 lik E90 sahibi olarak ben yazayım kimse yazmamış. Aracı 20 aydır kullanıyorum ve bunun 15 ayı yazılımlı kullanıldı. 140 binde aldım ve toplamda 22 bin km yaptım. Hiç tarasarruflu kullanayım diye bir çabam olmadı. Hakkını vererek ortalama 8.5 lt lerde kullanıyorum. Dikkat ettiğim noktalar ise araba ısınmadan basmaya başlamam, arabayı stop etmeden öncede rölantide bir süre çalıştırmadan kapatmam. En ufak bir sıkıntısı olmadı çok şükür. Zincir dediğiniz olay ise bazı araçlarda 100 bini görmeden bazılarında ise 200 bin+ üstünde değişmiş ama bunlara diğer versiyonlarda da örnek verilebilir. Ki 3 bin lira gibi bir rakam. O rakam ise böyle bir araç için hiçbirşey bence. Aynı paraya olduktan sonra yenisi varken eskisine para vermek bana mantıklı gelmiyor. Gücüm yetse idi 184 lük alacaktım olmadı, 177 lik aldım. Pişmanda değilim. Sorunumda yok.

    Çok genç sayılmam bu araç eğer benim içimi gıcıklatıyorsa. Bu araçları alırken 0(sıfır) km den 7-9 senedir hangi kişilerin hangi emellerine alet olduğunu düşünmek lazım. Bence bunlar kullanışla alakalı. Değilse çıkan ilk üretimle alakalı olabilir. Biz Türkler(istisnalar hariç) hem araç alırken ucuz alalım diye çabalarız. Ucuz alınca hava atarız ben bu kadara aldım diye. Hemde 3 gün sonra sorun çıkardı mı "Allah korusun bir daha almam o aracı" diye feryat figan ederiz. Geçmişini tam bilmediğimiz araçlar için genelleme yapmak bence doğru değil.

    E90 ve E60 da seçeneklerim yeni modelden eskiye doğru olur. Ama 5 serisi alınacaksa 535d veya 530d en iyi seçim olur.
    Escort RS Zetec Turbo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •