senin aynı durumunu yaşadım dostm eski kasa rx8 vardı 1 lira aşasına inemiyordu düzgün satıp bir tane e87 120d aldım 163lük stock biniyorum şuan sadece aracım otomatik diye arasıra aratıyor kalkış yaparken pati çekerek kalkmayı fln ama yoksa yanlarken gazlarken fln hiç aratmıyor. yakıtıda bayaa başarılı ben istanbul içi 25 krş a geziyorum.
184 hp lik motorda zincirin konumu daha pratik bir yerde olduğu için masrafı çok daha az,bu yüzden daha avantajlı
Burada 177 lik E90 sahibi olarak ben yazayım kimse yazmamış. Aracı 20 aydır kullanıyorum ve bunun 15 ayı yazılımlı kullanıldı. 140 binde aldım ve toplamda 22 bin km yaptım. Hiç tarasarruflu kullanayım diye bir çabam olmadı. Hakkını vererek ortalama 8.5 lt lerde kullanıyorum. Dikkat ettiğim noktalar ise araba ısınmadan basmaya başlamam, arabayı stop etmeden öncede rölantide bir süre çalıştırmadan kapatmam. En ufak bir sıkıntısı olmadı çok şükür. Zincir dediğiniz olay ise bazı araçlarda 100 bini görmeden bazılarında ise 200 bin+ üstünde değişmiş ama bunlara diğer versiyonlarda da örnek verilebilir. Ki 3 bin lira gibi bir rakam. O rakam ise böyle bir araç için hiçbirşey bence. Aynı paraya olduktan sonra yenisi varken eskisine para vermek bana mantıklı gelmiyor. Gücüm yetse idi 184 lük alacaktım olmadı, 177 lik aldım. Pişmanda değilim. Sorunumda yok.
Çok genç sayılmam bu araç eğer benim içimi gıcıklatıyorsa. Bu araçları alırken 0(sıfır) km den 7-9 senedir hangi kişilerin hangi emellerine alet olduğunu düşünmek lazım. Bence bunlar kullanışla alakalı. Değilse çıkan ilk üretimle alakalı olabilir. Biz Türkler(istisnalar hariç) hem araç alırken ucuz alalım diye çabalarız. Ucuz alınca hava atarız ben bu kadara aldım diye. Hemde 3 gün sonra sorun çıkardı mı "Allah korusun bir daha almam o aracı" diye feryat figan ederiz. Geçmişini tam bilmediğimiz araçlar için genelleme yapmak bence doğru değil.
E90 ve E60 da seçeneklerim yeni modelden eskiye doğru olur. Ama 5 serisi alınacaksa 535d veya 530d en iyi seçim olur.
Escort RS Zetec Turbo
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)