Merhaba,
Benim alet 300 bine dayandı. Yakında olmasa da er ya da geç motorla ilgili sıkıntı çıkartma potansiyeli var. Üzerinde hala orjinal turbosu var ve sıfırı 1300 lira civarı. Keza enjektör seti de orjinal ve onun da sıfırı 1500 lira civarı. Komple sandık motor ise 6bin lira civarında temin edilebiliniyor. Bu bağlamda kafama takılan bir kaç şey var. Bilen varsa ve zahmet edip yanıtlarsa sevinirim.
1- Fiat'ın kullandığı 1.3 90 hp euro4 motorlar ile euro5 95hp motorlar arasında mekanik fark var mı?
2- 95hp Euro5 motor alıp 90 hp euro4 yerine takabilir miyim? Motor kulakları aynı yerde mi mesela? Sensör farklılığı falan var mı? (DPF önemli değil)
3- Şanzımanın otomatik olması bir şey değiştiriyor mu? Flanş falan yaptırmam gerekcek mi?
Selamlar