geri geri drift yapabilirmiyiz kanka![]()
geri geri drift yapabilirmiyiz kanka![]()
black su isin maliyetini bende pm alabilirmiyim? bende senin istedigin setup dan istiyorum,cunki bende hergun kullanıyor yol yapıyorum ve kesınlıkle masraf acmasını ıstemıyorum. birde servisler pek anlamıyor aracının durumunu kondısyonuna baktırmısın ızmırdeki bosh servisler bakarmı acaba? durumu nedır nasıldır diye?
Sende benim izlediğim yolu izleyebilirsin bosch servisi olması gerekmıyor. Yapman gereken aracının turbosunun normalde kac bar bastıgını manometreyle ölçmek ki bunu dyno üzerinde yapsan aracın kac bg verdiğinide öğrenmiş olursun dyno yoksada ustayla bi test suruşune cıkarsın o ara basarsın biraz ustada kontrol eder manometreden ondan sonra turbonun güvenli modda kac bar basacagını zaten Erhan abi biliyordur sende ekstra bişeyler istiyorsan söylersin tekrar dynoda ölçersin basıncı için rahat etmiş olur ve farkı görmuş olursun. dynolar arası fark olabilir dıkkat etmen gereken yazılım sonrası kac bas bastıgın ve kac bg fark ettiği. Fiyat konusunu mesajladım daha ayrıntılı bilgi almak istersen seni erhan abiye veya sadettin abiye yönlendirebilirim.![]()
sağol kardeşim. İmkanın varsa denemeni isterim aradaki farkı görünce aracını bi kat daha seveceksin.![]()
hayırlı olsun sinanım şimdi arabandan zevk almaya başlamışsındır. jant lastik ebadıyla oynama bence varsın sarsın sen gaz pedalına alıştıkça durum değişecektir zaten sonrasında rahatlar lastikleri değiştirdin zaten bi fark oldumu.
Kutu içi kaliteli bi filtre almalısın hks bulabilirsen yapış bulamassan K&N mutlaka vardır 3000-5000 de bir filtreyi temizlemenin faydası olacaktır.
Turbonun ve motorun sesini daha çok dinlemelisin artık![]()
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
evet. varmı yoksa sendevarsa sorun yok
aynen devam
Sağol Orhan abim. Jant aynı kaldı ama dün 4 adet made in japan Bridgestone Adrenalin RE001 aldım. 205/55 15 yaptım tabanı. yol tutuştaki fark anlatılmaz yaşanır cinsten Koray daha iyi anlatır gerçi onda vardı.
KN olayını biraz raştırdım. Filtre yağlı oldugundan cabuk tozlanıyor ve dikkat etmezsen debimetreyi eline alma ihtimalin yuksek. Gerci ben alırasam mutlaka dikkat ederim o ayrı mevzu ama Yavuz abide green kullanmış mesela sorun yaşamış filtreden. debimetre bozulmuş vs vs orj dönmüş. Bende şansıma dun orj japon Denso filtre buldum servisin bana sattıgından çok uygun bi fiyata hemen aldım taktım. bir süre orj filtre kullanacam. KN olayı kafamda iyice netleşmeden ve en onemlisi kullanıcı yorumları gelmeden o riske girmek istemiyom
Genede çok sağol abi. Şimdi aklımda egsoz olayı var Acaba kat iptal etmeden kattan sonra boru ceksem bide son susturucu faydası olur mu ki ?
[QUOTE=BlackEmperor;821495]evet. varmı yoksa sendevarsa sorun yok
aynen devam
Var varkeyfini çıkarmaya çalışıyorum
![]()
[/QUOTE]
Sağol Orhan abim. Jant aynı kaldı ama dün 4 adet made in japan Bridgestone Adrenalin RE001 aldım. 205/55 15 yaptım tabanı. yol tutuştaki fark anlatılmaz yaşanır cinsten Koray daha iyi anlatır gerçi onda vardı.
KN olayını biraz raştırdım. Filtre yağlı oldugundan cabuk tozlanıyor ve dikkat etmezsen debimetreyi eline alma ihtimalin yuksek. Gerci ben alırasam mutlaka dikkat ederim o ayrı mevzu ama Yavuz abide green kullanmış mesela sorun yaşamış filtreden. debimetre bozulmuş vs vs orj dönmüş. Bende şansıma dun orj japon Denso filtre buldum servisin bana sattıgından çok uygun bi fiyata hemen aldım taktım. bir süre orj filtre kullanacam. KN olayı kafamda iyice netleşmeden ve en onemlisi kullanıcı yorumları gelmeden o riske girmek istemiyom
Genede çok sağol abi. Şimdi aklımda egsoz olayı var Acaba kat iptal etmeden kattan sonra boru ceksem bide son susturucu faydası olur mu ki ?[/QUOTE]
Yağlı filtre işi biraz emek ve uğraş istiyor sanırım ben bi yere bu konu ile ilgili bi başlık açmıştım neyse olayın özü temizledikten ve kuruttuktan sonra yağlıyorsun saç kurutma makinası ile ısıtıp basınçlı hava ile yağın fazlasını alıyorsun geriye sadece toz tutacak kadar yağ kalıyor 2 yıl bu şekilde yağlı K&N kullandım hiç sorun yaşamadım.3000 km de bir temizledim ben gayet memnundum.
Egsoz olayına ben girmedim zaten gürültülü çalışan bi motorumuz var daha fazlasını benim kafa kaldırmazdı dizelde egzos çok zevkli olmuyor bence hiç girme.Gireceksende araç turbo komple yapmayacaksan hiç yapma![]()
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
Yağlı filtre işi biraz emek ve uğraş istiyor sanırım ben bi yere bu konu ile ilgili bi başlık açmıştım neyse olayın özü temizledikten ve kuruttuktan sonra yağlıyorsun saç kurutma makinası ile ısıtıp basınçlı hava ile yağın fazlasını alıyorsun geriye sadece toz tutacak kadar yağ kalıyor 2 yıl bu şekilde yağlı K&N kullandım hiç sorun yaşamadım.3000 km de bir temizledim ben gayet memnundum.
Egsoz olayına ben girmedim zaten gürültülü çalışan bi motorumuz var daha fazlasını benim kafa kaldırmazdı dizelde egzos çok zevkli olmuyor bence hiç girme.Gireceksende araç turbo komple yapmayacaksan hiç yapma[/QUOTE]
ses olayına bi şekilde çözüm bulunur abi. kat iptal etmek istemediğim için ( niye istemiyorum onuda bilmiyorum ya ) faydası olurmu diye merak ettim kattan sonra 51 veya bi ustu boru ceksek ses cıkartmaycak bi susturucuyla ne olur acaba ?
Sinan olurmu kidemişsin.Olur , hemde dişe dokunur bir şekilde olur.Sen yapman gereken üçlemenin ilk ayağını yaptın zaten.Hatta bana sorarsan tersten başladın
Öncelikle filtre yada filtre kiti , sonra egzost sistemi ve son olarakta bunlara chip i eklemen gerekiyordu
Fakat çok ta fark eden bişey yok yani.Ha Ali Veli , ha Veli Ali
Yalnız chiple gelen memnuniyetini üst seviye ye çıkarmak için filtre ve egzost işine girmelisin derim.Filtrede sen araştırmanı yap ama K&N kutu içinde bir sıkıntı yaşamayacağını rahatlıkla söyleyebilirim sana.Birçok dizelci arkadaşım kullanıyor ve sıkıntı çeken hiç kimse olmadı.Kat iptal etmeden , yada kat içi işlenerek )ve sonrasında ( arıza iptal sensörü takılarak ) ara boru çapı büyültülerek ve kaliteli bir son susturucu ile aracını daha verimli bir hale getirebilirsin
Ayrıntı istersen pm den msj at
![]()
yani amacın keyifli performanslı bi şekilde kullanmaksa şu anki hali yeterlidir sanırım ha yetmiyorsa yapılacaklar elbetteki egzos ve filtre arkasından tekrar chip tuning ama ben önermem günlük kullanıyorsun sonuçta sadece hafta sonları yarışmak için kullandığın bi araç değil bu araç sorun istemiyorsan fazla gıdıklama
Ha gıdıklayacam diyorsan alacaksın bi box mazot pompasından basıncını artırıp filtreleyip egzos yapıp arkasından da yazılımı mevcut değerlere göre yenileyip bineceksin
alacağın değer 150 hp-330nm lerde bi değer olacaktır tahminimce (bende 90 hp ile başlamıştım)
ama aracın bundan sonra senden çok fazla özen isteyecek haberin ola
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
hehehe sıralamda tersten gitmenin bi sıkıntısı yok yazılım acısından. Sonuçta olması gereken değerler yazlımda ayarlanıyor filtreye egsoza göre yazılım update etme işini Erhan abiyle çok konuştum gerek varmı diye filtre var diye misal 1.3 bar yerıne 1.4 bar basmaycaksın. Ama su var aracın drumunu göre göre adım adım her işlemde dynoya cıakrak bi yazılım hazırlansa evet bazı risk içeren değerleri kondisyona göre update edilebilirsin. Haa filtreyide değiştirirem sonuç biraz daha iyi olur tabikide.
Orhan abininde dediği gibi yağlı filtre işi emek isteyen bi iş. kesınlıkle takmaycağım diye bişey yok aklımdaki soru işaretlerini giderince siparişi vermem an meselese .hesapta 1 ay sonra alcaktım lastıklerı ama bi anda aldık taktım çokta memnunum.
Son olarak fark olamsı sevindirici kattan sonra devam eden boru olsa bile sadece. Ama aracı kesmeye biçmeye daha gozum yemiyo beeaabiraz daha araştırma yapiyim en iyisi.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)