User Tag List

Sayfa 37/117 İlkİlk ... 2735363738394787 ... SonSon
2220 sonuçtan 685 ile 703 arası

Konu: Dizel Motor Modifiyesi

  1. #685
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı burak1818 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    albea mj izmir-aydın otobanında shell rampasını inerken 205 görmüştü hey gidi hey
    son dın dın dın diye ses gelmeye başladı
    ahah hacı albea sözde 180 le giderken bizim başka bi arkadaş o arkadaşı 170 le geçmişti

  2. #686
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahah hacı albea sözde 180 le giderken bizim başka bi arkadaş o arkadaşı 170 le geçmişti
    bir arkadasım da palio ile 140 gosterirken gps ten 90 okudugunu soylemişti

  3. #687
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahah hacı albea sözde 180 le giderken bizim başka bi arkadaş o arkadaşı 170 le geçmişti

    inanmak böyle bir şey olsa gerek
    inanmışım
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  4. #688
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir arkadasım da palio ile 140 gosterirken gps ten 90 okudugunu soylemişti
    radar'lar albea palio türevlerini hiç sevmez o yüzden

  5. #689
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radar'lar albea palio türevlerini hiç sevmez o yüzden
    borada gitmiyor gibi geliyor
    acaba oda çok mu gidiyor
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  6. #690
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    radar'lar albea palio türevlerini hiç sevmez o yüzden
    hatta arkadasım olm surekli basıyorum hiç radar yemiyorum hiçbiri gormuo beni galiba sanıodum diyodu.. sonradan gps ten bakınca nedeni belli oldu

  7. #691
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burak1818 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    albea mj izmir-aydın otobanında shell rampasını inerken 205 görmüştü hey gidi hey
    son dın dın dın diye ses gelmeye başladı
    işte o anda 180 ile içinden geçmek vardı ahahahahahahaha

  8. #692
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı baymustang Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sormam gereken bazı şeyler belki tecrübe yapmış birileri vardır yoksa ustalara kalırsak daha çok masraf yapıcam.

    aracımda max. devirlerde ivmelenme resmen kaybaluyor ve araç 4. viteste 150 görürken bu sefer 125 zor görüyor. 5 .viteste 150yi geçemiyorum bunun sebebin veya başına gelen var mı?

    şimdiden söyliyeyim araçta turbo dahil herşey değişti
    4500den sonra basmanın gereği yok ki comboda

    4. 5. vitesle alakası yok bence.. 2 de var mı aynı devirden sonra kesiklik?

  9. #693
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işte o anda 180 ile içinden geçmek vardı ahahahahahahaha

    dumur olurdum herhalde
    neyse canım sattık gitti

    borada climatronicten gerçek hızı görebiliyorsun nasıl olsa
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  10. #694
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oğuzk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4500den sonra basmanın gereği yok ki comboda

    4. 5. vitesle alakası yok bence.. 2 de var mı aynı devirden sonra kesiklik?

    2 deki yükte pek belli olmayabilir..

    adam gibi basınç testleri yapılsa böyle paranla rezil olmazdın..ustayım diye geçinen o servis müsfetteleri deneme yanılma yöntemi ile bu arızanıda bulacaklardır rahat ol..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  11. #695
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 deki yükte pek belli olmayabilir..

    adam gibi basınç testleri yapılsa böyle paranla rezil olmazdın..ustayım diye geçinen o servis müsfetteleri deneme yanılma yöntemi ile bu arızanıda bulacaklardır rahat ol..
    evet bütün yaptığım masraflar deneme yanılma olarak yapıldı fakat 4 sene boyunca motora hiç dokunmadık 4 senede ise değişmesi gerekenleri değiştirdik ama bu sorunu çözeriz diye bekledik fakat çözemedik.

    araç bütün viteslerde yapıyor bunu 3 ay öncesinde 5000deviri 1 ve 2.viteslerde kaymak gibi gidiyordu sonrada hıza bağlı kalıyordu şimdi ise 3000 devire kadar iyi gidiyor sonrasında tork ölüyor ivme yavaşlıyor

    yapılanlar ise;
    -hava demimetresi takas edilerek denendi
    -sabit volant ve baskı balata takıldı
    -zincirler
    -kayışlar
    -turbo
    -mazot pompası
    -krank sensörü çalışan değiştirildi denendi
    -kurum temizleme
    -marş motoru takviyeli
    -kat iptali
    bu sorunların hepsini yaptırdım sebebi ise hem 130000 oldu zamanıda gelmişti hemde bu ivmelenme problemini kaldıralım diye yaptık

    mehmet usta sana gelmek gerektiğini biliyorum fakat 1.si yerin çok uzak 2.si çok yoğunsun. maşallah diyorum fakat ben öğrenci değilim zaman sıkıntım söz konusu
    GOT DİESEL&TORK

  12. #696
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaça maal oldu bunlar?

    bu arada jantlar güzel olmuş

  13. #697
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı oğuzk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaça maal oldu bunlar?

    bu arada jantlar güzel olmuş
    -hava demimetresi takas edilerek denendi (ücretsiz serviste olan bi corsa c ile denendi?
    -sabit volant ve baskı balata takıldı (550 liraya işçilik dahil)
    -zincirler (250 lira işçilik dahil)
    -kayışlar(30 lira)
    -turbo(400 lira işçilik dahil)
    -mazot pompası (120 lira)
    -krank sensörü çalışan değiştirildi denendi (ücretsiz serviste olan bi corsa c ile denendi?
    -kurum temizleme (50 lira)
    -marş motoru takviyeli (220 lira)
    -kat iptali (150 lira)
    -şanzıman yağı gm (80 lira)
    -devirdaim su pompası (200lira)

    takılanların hepsi gm hiç bir ürün yan sanayi takılmadı sonuçta 4 sene kullandım ve sağlam kullandım
    GOT DİESEL&TORK

  14. #698
    MERTECE54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkdaslar merak edıpte cevabını bulamadıgım bırak soru sorcam dızel hakkında 4000 rpm den sonra dızel aracın gıtmemesının sebebı (turbo basıncı dusuo sanırım bellı bır devrden sonra)materyelın dayanamamasımı bunun sebebı?benzınlı bır aracın devır bandı gıbı bır devır bandı elde edebılırmıyız?(external wesgate vs kulansak)

  15. #699
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MERTECE54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkdaslar merak edıpte cevabını bulamadıgım bırak soru sorcam dızel hakkında 4000 rpm den sonra dızel aracın gıtmemesının sebebı (turbo basıncı dusuo sanırım bellı bır devrden sonra)materyelın dayanamamasımı bunun sebebı?benzınlı bır aracın devır bandı gıbı bır devır bandı elde edebılırmıyız?(external wesgate vs kulansak)
    devir cevirdikçe tork kaybedeceksin.. 4000 devirden sonra dizel araçlarda turbo basıncı düşmesi ve tork kaybı yaşanıyor.. o yüzden gitmemesi.. en kral dizel araçta seri kullanımda 4500 devir gibi vites atılması gerekmektedir..

  16. #700
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı MERTECE54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkdaslar merak edıpte cevabını bulamadıgım bırak soru sorcam dızel hakkında 4000 rpm den sonra dızel aracın gıtmemesının sebebı (turbo basıncı dusuo sanırım bellı bır devrden sonra)materyelın dayanamamasımı bunun sebebı?benzınlı bır aracın devır bandı gıbı bır devır bandı elde edebılırmıyız?(external wesgate vs kulansak)
    egr, katalitik konvektör de turbonun basıncının düşmesinin yanında rol oynayan etkenlerdir tabiiki yazılım da.

  17. #701
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egr, katalitik konvektör de turbonun basıncının düşmesinin yanında rol oynayan etkenlerdir tabiiki yazılım da.
    katalitik iptali bir miktar basıncı artırır 0,05 bar gibi, teorik olarak egr iptalinde de artması lazım daha temiz hava karışımı daha iyi patlama ,ama emin değilim

  18. #702
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katalitik iptali bir miktar basıncı artırır 0,05 bar gibi, teorik olarak egr iptalinde de artması lazım daha temiz hava karışımı daha iyi patlama ,ama emin değilim
    kankacım bana geçer yada geçmez de şimdi bi sorum var;

    kat'ı iptal edip ara boru çeksem kasım ayındaki muayeneden geçebilirmiyim kesin olarak?

  19. #703
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kankacım bana geçer yada geçmez de şimdi bi sorum var;

    kat'ı iptal edip ara boru çeksem kasım ayındaki muayeneden geçebilirmiyim kesin olarak?
    Orda katalizöre benzer bişey olmadığı sürece geçemessin. Yani içi boşta olsa başka arabanında olsa, 50000000km lik katta olsa geçersin. Yeterki orda bişey olsun
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •