User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
50 sonuçtan 39 ile 50 arası

Konu: Reno 1.5 DCi Motora Intercooler?

  1. #39
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şirket yeni bir araç aldı ben kullanıyorum, Renault Symbol 1,5 DCI 65 hp liklerden..

    Sanırım bunun 85 hp lik versiyonlarıda var, farkı galiba intercooler lı olması..

    Hem 85 likler 65 liklere göre daha az yakıyor, fabrika veriside o yönde zaten..

    Motor kaputunu açtım, üstteki plastik kapaktan net göremedim ama sanırım emme manifoldu ve eksoz manifoldu+turbo aynı tarafta, dolayısıyla hemen turbodan emme manifolduna giriş vermişler

    Intercooler la versiyonlarında da aynı mı? Bilen var mı? Intercooler takmak çok mu masraf çıkartır başıma?
    Evet herşey motorun arkasında turbo emme egzoz.

    Özellikle yazılım yaptıracaksanız mutlaka ic yaptırın, tavsiyemdir

    evet eu4 normunda olması lazım ...
    110luklarda FAP mevcut , 105liklerde yok....
    basınç yüksek derken , mesela c segmenti diğer dizellere oranlamı acaba?
    Sıkıştırma düşük, haliyle güç elde edebilmek için basınç yüksek

    Peak 1.75 lerde geziyor konuşmuştuk.

    Yazılımdan sonra peak ve cont değerleri ne seviyeye çıkarılabiliyor merak ediyorum doğrusu.

  2. #40
    FunnyCorpse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Adana/ loa...
    Mesaj
    184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar
    1.5 dci 86 hp clio hb var bende
    konu bıraz eski ama yınede yazmak ıstedım....

    Yazılım egr kat ıptali eksoz ıslemlerı ıle alabılecegımız max. (dumanlı)güç nedirr ?
    Ayrıca box da sonradan ilave edilebilir mi?

    Sımdıden tesekkur ederımmm

    ÖZÜR DİLERİMM BİRSEY DAHA EKLEMEK ISTIYORUMM
    TURBO BÜYÜTME İŞLEME YAPILABİLİR Mİ? YAPILIRSA *****I ÜZÜCÜ OLUR MU

  3. #41
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya bende dahıl olayım.ozaman reno nun 1.9dti motoru ıle 1.9dci motoru arasında 20 bg lık farktan baska ne fark var ? yazılım dısında tabı ben yazılım attım olduk 125

  4. #42

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuya bende dahıl olayım.ozaman reno nun 1.9dti motoru ıle 1.9dci motoru arasında 20 bg lık farktan baska ne fark var ? yazılım dısında tabı ben yazılım attım olduk 125
    nerden başlasam ?
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  5. #43

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorumu bu..?

    duymak ıstedıgın cevabı vereyım sana hersey aynı yazılım farklı ...1.5'ten 1.9'a Çıkartıyorlar Yazılımla

  6. #44
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorumu bu..?

    duymak ıstedıgın cevabı vereyım sana hersey aynı yazılım farklı ...1.5'ten 1.9'a Çıkartıyorlar Yazılımla
    Banami bu cwp efe arkadasm snde istedgn yrden basla

  7. #45
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dCi her zaman Common raildir
    dTi Common rail den onceki teknolojilerdendir..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  8. #46
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pistonları blokları faln farklımı peki.bide common rail ile dti rail arasındakı fark nedir

  9. #47

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hangi piston hangi blok ?
    Alakasız 2 motordan bahsediyoruz şu anda...
    DTİ kalmadı artık , espace 'lara koyuyorlardı en son 2.2 felan onlarda dci oldu
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  10. #48
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en son bızım araba var ıste dti 2003 nie dti lerin pıstonları ıyı degılmıkı tmm alakasızdır ama..sanırım bana bunun cwbı tam olarak lazım yanı uzun uzun anca ozmn anlayabılırım cnku hıc bılmıorum

  11. #49
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı NerdenS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    65 Hp Clio ile 85 Hp lik clio arasında ki fark:

    85 lik olanın da intercoolar var 65 de yok..
    Beyin yazılımı farklı..

    sana lazım olan intercoolar ve ara borular yanlız intercooler çok küçük ve turbo motorun arka tarafında olduğu için orjinal hortumları kullanmak zorundasın, ama şöyle bir sorun var parçaların çıkmasını bulamıyorsun (yada ben bulamamıştım) yada yeni parçalara hatsı sayılır bir miktar para bayılıyorsun; harcıyacağım para yanında elde edeceğim güç beni tatm[I]n etmediği için ben daha pratik bir çüzüm yolu bulmuştum sana da tavsiye ederim ki şirket aracına masraf etme.. extornal wasgate deki saplama üzerindeki somunu biraz gevşetirsen aracın orjinal boost u olan 1.4 bar dan daha fazla basacaktır ki buda daha fazla güç demek..


    Turbosu daha büyük
    enjektörler farklı
    beyin yazılımı farklı..
    Bizdede var 65 lik 2008 model 120.000 km de.
    '' extornal wasgate deki saplama üzerindeki somunu biraz gevşetirsen aracın orjinal boost u olan 1.4 bar dan daha fazla basacaktır ki buda daha fazla güç demek..'' dediğiniz olay nedir pek bilgili deilimde yapabilirmiyim ben acaba.sadece 1-2 gun denemek için.yoksa motoru felan almıyalım elımıze sımdı.

  12. #50
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    500 lira harcarsın güzel bir cooler ve borularına..


    üzerindeki turbo ile eşşek gibi turbo lag yaşıcaksın..chip ve turbo upgrade şart olacak..
    Üstadım turbo upgrade derken farklı bir turbomu koymakmı kastın yoksa egeturbo üstadın yaptığı gibi turbonun orasını burasını mıncıklayıp farklı bişey koymakmı?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •