100 lüklerde egr iptal evet, ama 105 liklerde değil. (bilgilendirme amaçlı söylüyorum karışıklık olmasın)
Bir de 100 lüklerin turbosu ile 105 liklerin farklı 105 likler daha (baya) geç doluyor zaten.
yeni çıkan 105 hpliklerde vnt tip turbocharger bulunmaktadır.
www.egeturbo.com
Turbo asker
evet değişken palli
ve kullandığım diğer dizellere göre (1.6 psa tdci hariç) üstleri daha dolu, tabi 4000 den sonra yine düşüyor.
2100-2200 gibi peak yapıyor yalnız şehir içinde sıkıntılı, 1500 de dolmaya başlıyor adam gibi.. onun aşağısı leş.
100 lükte ve 80 likte altlar daha dolu doluydu.
bugün bi 105 lik megane sw ninkini iptal ettim. mekanik iptal problemsiz..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
mehmet bey başka neler uygulandı o araca ne kadar güç alındı acaba ?
bu arada bizim 105liklerin turboları büyük ve basıncı yüksek çalışıyor gibi geliyor banda biraz ...
safe bir yazılım attık..
müşterimin çok abartı bir güç beklentisi yokdu..alt devirlere odaklı çalışıldı..
![]()
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
baya 1 safe olmuş bu![]()
ya ben stock dyno'ya sokmuştum samsun'da aracımı 102.5 felan wermişti , o aracı stock ölçtünüzmü weya başka 1 105 liği ?
ölçülmedi..
3000 km deki araba sanırım o civarlarda çıkar..
baya bi safe derken..öyle aman amanda güç çıkmıyor bunlardan..çapı belli motorun..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
IC boruları motorun hemen üstünden geçiyor bizim motorlarda (ikiside), mangalda köfte modunda takılıyorlar,
Oraya ısı yalıtımı yapmak mantıklı olmaz mı?
dou hawa oradan hızla akıp geçiyor aslında o kdar kötü olsa firma yapmazdı herhdl onu yaw , ısınacak kdr kalmıyor oradaki o boruda direk 0.1 mm boru değil içerisini muhafaza eder dıştaki gibi sıcak olmaz sanıırım ?
mehmet bey bizim makinelerdeki turbo nedir ? boyut olarak PSA'larla aynımıdır acaba ?
bence 110luklarla aynı gıbıdır cunk onlardada baya hıssedılıyo megane3lerdede turbo baslayınca baya hıssettırıyo
edit:Mehmet abı tam olarak bılır yazar sımdı...
alt devırlerdekı ölülük ortadan kalktıgında yanı 2. vitesde 20 ıle gıderken dıp gaz yaptıgınzda cokda bır tepkı yok turbo tam spool yapana kadar o andan sonra ıvmelenmede hıssedılr bır degısme oluyo aynıdırda aynı gıbıdır yakındır manasında bırsey soyledım mm'lık fark varsa bılemıcem
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)