User Tag List

Sayfa 5/492 İlkİlk ... 345671555105 ... SonSon
9339 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 2010 Megane III Coupe

  1. #77
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence boşalttırma katalitiği en azından satarken sahibi isterse geri taktırırsın ya da zorunluluk gelirse, düz boru yaptırman daha mantıklı bence en azından elinde kullanılabilinir bir katalitik bulunur.

    Filtre camın hemen önünde (akünün arkasında) ama tam tesisat kaputu açınca görünmüyor. Kaputu açtığında motorun sağ tarafında karşına çıkan Stickerli büyük kutu akünün kutusu, hemen önünde (panele doğru önünde) ecu var. Filtre en arkada (cama doğru) geliyor fakat devamı akünün arasından aşağı doğru ince bir boruyla ilerliyor, tamponu sökmeniz lazım nasıl bir yol izlediğini görebilmeniz için Ben söktüm ondan zaten şaşırdım ne gerek vardı bu kadar dolambaçlı bir yola diye
    satcagım adamı dusunmuyorum hanı benı ılgılendırmez o ufacık gocuk olsun boyattırırım ben hemen oleyımdır pıs cızıklı gocuklu bınemem benden sonrakını duusnmem zaten oyuzden kat konusunda egsozcuma soledım bana bos kat bulup yapıcak bısıler bakalım beklıorum ...

  2. #78
    alper a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Turqui-İstanbul-Yeşilyurt
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egrinin Yeri 3vidalı olan yer fabrika çıkışı iptal 100hplik motor.
    '03 Corsa 1.7 DTI By Megachips & '09 Megane II 1.5 DCi By EcuFast



  3. #79
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 lüklerde egr iptal evet, ama 105 liklerde değil. (bilgilendirme amaçlı söylüyorum karışıklık olmasın)

    Bir de 100 lüklerin turbosu ile 105 liklerin farklı 105 likler daha (baya) geç doluyor zaten.

  4. #80
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni çıkan 105 hpliklerde vnt tip turbocharger bulunmaktadır.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  5. #81
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet değişken palli

    ve kullandığım diğer dizellere göre (1.6 psa tdci hariç) üstleri daha dolu, tabi 4000 den sonra yine düşüyor.

    2100-2200 gibi peak yapıyor yalnız şehir içinde sıkıntılı, 1500 de dolmaya başlıyor adam gibi.. onun aşağısı leş.

    100 lükte ve 80 likte altlar daha dolu doluydu.

  6. #82
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    bugün bi 105 lik megane sw ninkini iptal ettim. mekanik iptal problemsiz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  7. #83
    renault_f1
    Misafir
    mehmet bey başka neler uygulandı o araca ne kadar güç alındı acaba ?
    bu arada bizim 105liklerin turboları büyük ve basıncı yüksek çalışıyor gibi geliyor banda biraz ...

  8. #84
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    safe bir yazılım attık..

    müşterimin çok abartı bir güç beklentisi yokdu..alt devirlere odaklı çalışıldı..

    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  9. #85
    renault_f1
    Misafir
    baya 1 safe olmuş bu
    ya ben stock dyno'ya sokmuştum samsun'da aracımı 102.5 felan wermişti , o aracı stock ölçtünüzmü weya başka 1 105 liği ?

  10. #86
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ölçülmedi..

    3000 km deki araba sanırım o civarlarda çıkar..

    baya bi safe derken..öyle aman amanda güç çıkmıyor bunlardan..çapı belli motorun..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  11. #87
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ölçülmedi..

    3000 km deki araba sanırım o civarlarda çıkar..

    baya bi safe derken..öyle aman amanda güç çıkmıyor bunlardan..çapı belli motorun..
    140 hp sağlıklı diyordunuz bu motorla ilgili remap ile ondan dolayı dedim...

  12. #88
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    IC boruları motorun hemen üstünden geçiyor bizim motorlarda (ikiside), mangalda köfte modunda takılıyorlar,

    Oraya ısı yalıtımı yapmak mantıklı olmaz mı?

  13. #89
    renault_f1
    Misafir
    dou hawa oradan hızla akıp geçiyor aslında o kdar kötü olsa firma yapmazdı herhdl onu yaw , ısınacak kdr kalmıyor oradaki o boruda direk 0.1 mm boru değil içerisini muhafaza eder dıştaki gibi sıcak olmaz sanıırım ?

  14. #90
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    IC boruları motorun hemen üstünden geçiyor bizim motorlarda (ikiside), mangalda köfte modunda takılıyorlar,

    Oraya ısı yalıtımı yapmak mantıklı olmaz mı?

    mutlaka mantıklı olur..

    yalıtım iyidir.bence motorun üstüne bi kapak geliştilmeli..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #91
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı renault_f1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dou hawa oradan hızla akıp geçiyor aslında o kdar kötü olsa firma yapmazdı herhdl onu yaw , ısınacak kdr kalmıyor oradaki o boruda direk 0.1 mm boru değil içerisini muhafaza eder dıştaki gibi sıcak olmaz sanıırım ?

    intercooler dan da hava hemencecik geçiveriyor..ama soğuyor..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  16. #92
    renault_f1
    Misafir
    mehmet bey bizim makinelerdeki turbo nedir ? boyut olarak PSA'larla aynımıdır acaba ?

  17. #93
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 110luklarla aynı gıbıdır cunk onlardada baya hıssedılıyo megane3lerdede turbo baslayınca baya hıssettırıyo

    edit:Mehmet abı tam olarak bılır yazar sımdı...

  18. #94
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eyup_306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence 110luklarla aynı gıbıdır cunk onlardada baya hıssedılıyo megane3lerdede turbo baslayınca baya hıssettırıyo

    edit:Mehmet abı tam olarak bılır yazar sımdı...
    mantık güzel ikiside hissettiriyosa turbolar aynıdır..
    ne hissettiriyosa..

  19. #95
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alt devırlerdekı ölülük ortadan kalktıgında yanı 2. vitesde 20 ıle gıderken dıp gaz yaptıgınzda cokda bır tepkı yok turbo tam spool yapana kadar o andan sonra ıvmelenmede hıssedılr bır degısme oluyo aynıdırda aynı gıbıdır yakındır manasında bırsey soyledım mm'lık fark varsa bılemıcem

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •