User Tag List

Sayfa 4/14 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
248 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: vw 1.9 tdi ları hakkında?

  1. #58

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.216 enjektör memelerinden temin edebilirim isteyen olursa sıfır takım 110 luk makinaların orjinal memeleriyle 150hp üzerine çıkamazsınız .. ha enjektörleriniz atomizasyon özelliğini yitirmiştir overfuelling yapar fazla işer o zaman tesadüfen 155-160 çıkar oda hiç sağlıklı olmaz
    RACE WERKS

  2. #59

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    61
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncekji sayfada yazdığım gibi .216 enjektörlerinden daha buyuk olanları bosionun enjektörü 375 dolar Bora Parts Inc.


    baskı balata vr6 motorlar için olanlarınkini takıyolar 300dolar civarlarında

  3. #60

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjektörlerde o kadar para vermeye gerek yok oem 0.216 takımı 300 lira civarına temin edilebiliyorken neden bosio ya o kadar para verilsin
    RACE WERKS

  4. #61

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    61
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maceraya gerek yok diyorum

    Bora Parts Inc.

    nasıl takıldığınıda anlatmıslar:
    http://pics2.tdiclub.com/pdf/injector_install_howto.pdf

    bosionun 2 nozzle ı mevcut pp520 ve r520 seklinde r520 daha fazla yakıt verebiliyo orjinalinin ve bu nozzleların değerleri şöyleymiş:

    90 lık motorun orjini:184um
    PP520(or Power Plus) are 214.6um
    R520 (or Race) are about 260um

    bu enjektörler 200hp ye kadar yeterli diyo amcalar

    bu arada ek bilgi transporter t4 2.5 tdı nozzleda .216 geciyo yeterli yani
    .216nın yeteceği bir setup yapılacaksa tabiki fazla para vermeye gerek yok, ben yapılabilcek alternatifleri açıklamaya çalıştım.

    buyuk enjektörden sonra pompa üzerindede işlem yapmak gerekiyor sanırım şayet 200hplere yaklaşan bir güç istersek. Yurt dışı forumlarda pompayı 10mm den 11mm ye çıkardıklarını yazııyorlar genelde, bu mm pompadan enjektörlere giden boru çapımı? kısacası ne gibi işlemler yapabiliriz pompa için bilgniz varsa paylaşabilirmisiniz, başka bir vw veya seat motorunun pompasımı konulamalı veyahut mevcut pompamı modifiye edilmeli. Bilgisi olan varsa bekliyoruz

  5. #62
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı emresener Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bulduğun dizelleri banada gönder lo.. bizim bi arkadaşta bakınıo sunroof falan aramıoruz 4kapı dizel olsun ucuz olsun
    Ahmet'e diyosan zaten ona da araştırıyoruz çiçem

    bu arada 11mm pompa ALH den çıkıyo;
    2003 Vw TDI Golf/Jetta/bettle 1.9 ALH Injection Pump11m - eBay (item 110644289214 end time Mar-04-11 18:43:31 PST)

  6. #63
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim huzur spec derken hangi açıdan huzur?? tüketim fazlamı?



    kim o arkadaş kanka , dizel olsun abs olsun 4 teker olsun
    yok valla o konuda çok şanslıyım Ahmet
    gazlyaınca daha az yakıyor dün gece fulledim depoyu
    bugün kağıthane hadımköy v.s bir çok yere gittim
    arabayı çektiğimde ortalama 6.4dü ve gaziosmanpaşa-hadımköye giderken acımadım hiç

    ama ne bileyim parçası pahalı bakımı yüksek v.s
    yada ben albeaya 5 sene süresinde çok alışmışım
    hem fioyu sıfır km alırım diye dedim bunun modeli 2001
    aman neyse ya arada saçmalaıyorum
    yarın bi bakmışım motora dalmışım boranın belli olmaz
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  7. #64

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .216nın yeteceği bir setup yapılacaksa tabiki fazla para vermeye gerek yok, ben yapılabilcek alternatifleri açıklamaya çalıştım.

    buyuk enjektörden sonra pompa üzerindede işlem yapmak gerekiyor sanırım şayet 200hplere yaklaşan bir güç istersek. Yurt dışı forumlarda pompayı 10mm den 11mm ye çıkardıklarını yazııyorlar genelde, bu mm pompadan enjektörlere giden boru çapımı? kısacası ne gibi işlemler yapabiliriz pompa için bilgniz varsa paylaşabilirmisiniz, başka bir vw veya seat motorunun pompasımı konulamalı veyahut mevcut pompamı modifiye edilmeli. Bilgisi olan varsa bekliyoruz
    10 ve 11mm olan pompa rotoru basıncı artırmak amacıyla pompanın rotor kısmı değiştiriliyor .. 90hp motorlarda 10mm var orjinalde 110hp olanlarda ise 11mm.

    11mm olanlar direk enjektör memesi ile başlıyor 10mm olanlar ise genelde rotor değiştirip öyle enjektöre giriyor

    kısacası 110luk makine alıp başlamak daha mantıklı
    RACE WERKS

  8. #65
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pd150 intake, gt2259 turbo lewo

  9. #66
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pd150 intake, gt2259 turbo lewo
    sızdırmasana

  10. #67
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TDI cılar Kaputu açıp baktığınızda 90lık mı 110luk mu nasıl anlaşılır ?
    Anlayabilirmiyiz ?

    Volkswagen Bora 1.9 TDi Comfortline 2001 Model 22.500 TL Sahibinden satılık ikinci el
    Bu araç için 110luk diyorlar örneğin ?

    Volkswagen Bora 1.9 TDi Comfortline 2001 Model 22.000 TL Sahibinden satılık ikinci el
    Ha keza bu da öyle 110 lukmuş...

  11. #68
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç kırmızı yoksa 90 bg
    tek kırmızılı 110 bg
    çift kırmızılı 130 bg
    hepsi kırmızıysa 150 bg

  12. #69
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç kırmızı yoksa 90 bg
    tek kırmızılı 110 bg
    çift kırmızılı 130 bg
    hepsi kırmızıysa 150 bg
    Tamam ama mesela 90lık olup adam boyadıysa
    Bu pendikteki ısrar ediyor 110 luk diye ama hiç kırmızı yok...

    Başka yolu yokmudur ? İlla dynoyamı çıkratmak gerek emin olmak için ?

  13. #70
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam ama mesela 90lık olup adam boyadıysa
    Bu pendikteki ısrar ediyor 110 luk diye ama hiç kırmızı yok...

    Başka yolu yokmudur ? İlla dynoyamı çıkratmak gerek emin olmak için ?
    hocam husisi boyatmışta olabılır. anlamanın en doğru yolu motor numarsından sorgulatmak.

  14. #71
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam ama mesela 90lık olup adam boyadıysa
    Bu pendikteki ısrar ediyor 110 luk diye ama hiç kırmızı yok...

    Başka yolu yokmudur ? İlla dynoyamı çıkratmak gerek emin olmak için ?
    ruhsattaki motor kodundan anlaşılabilir abi, yada aracın motor bloğuna bakarak.

    şunlarla karşılaştırırsın biyere not edip;

    1.9 TDI 1997–2003 I4 8V AGR/ALH 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
    1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm

  15. #72
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bu 2000 model 1,9 tdı otomatik passatlar nasıldır 120000 kilometrelerde falan

  16. #73
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    54
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ruhsattaki motor kodundan anlaşılabilir abi, yada aracın motor bloğuna bakarak.

    şunlarla karşılaştırırsın biyere not edip;

    1.9 TDI 1997�2003 I4 8V AGR/ALH 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2000�2006 I4 8V ATD/AXR 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) @ 1800�2400 rpm
    1.9 TDI 1997�2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 1998�2000 I4 8V AJM 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 1999�2001 I4 8V AUY 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2001�2006 I4 8V ASZ 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
    1.9 TDI 2000�2003 I4 8V ARL 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm
    WAOW fıstık gibi bu işte.... Teşekkürler

  17. #74
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel konu.
    teşekkür ederim öncelikle.

    şu günlerde kafama takılan bi soru var.

    1.9 tdi motorlar çok fazla sayıda mevcut.

    130 ve 150 hp lik olanlar pd motor olarak geçiyor.
    sorum şu. 90 ve 110 hplik motorlarla pd motorlar arasında motor içi malzeme olarak fark var mı?

    pd serileri forged motor olarak geliyor biliyorum. diğerleri de forged mi.

    şimdiye kadarki yorumları okuduğumda pompa ve enjektörlerde fark var sanırım. ama internaller hakkında çok bişey yazılmamış

    mesela 110luk bi makina alıp meme büyütüp pd pompası ve turbosuyla sağlıklı güç alınır mı?
    pd serisi basınca oldukça dayanıklı. 110 luk makinaya 1.7 bar basılabilir mi?

    konunun ortasından daldım biraz ama tdi motorları öğrenmek istiyorum biraz
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  18. #75
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    110 luk makineye 3 bar basanlar var desem
    pd pompasına gerek yok önceki sayfalarda yada diğer konuda yazmıştık sanırım pompada yapılacak ufak değişiklikler yeterli oluyor 200 bg civarı güçler için.


    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    WAOW fıstık gibi bu işte.... Teşekkürler
    abi rica ederim

  19. #76
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani motor içi yine forged değil mi. bu güzel işte
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •