User Tag List

Sayfa 5/6 İlkİlk ... 3456 SonSon
101 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Oner S2000 HP

  1. #77
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öner Masallah kardesim. Bu arabadan bu beygirleri alabilmek gercekten emek isi. Ben de Kaana goturecektim EZN yi kapak icin. Cok soylemisti abi yapalim diye. Ama kismet olmamisti.

    Tekrar Masallah.

  2. #78
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.techturkey.com/forum/dyno...v2-filter.html

    buyeterli değilmi sana ??? bak ne yzıyor
    özgün araçta supap conta vs hiçbirşey yazılmamış zaten bundan sonra çıktı bu muhabbet ne olduda 210 hp lerden 247 ye fırladı hani eksik ölçüyordu durumuna geldi dsonra güneş g yazmış zaten neler olduğunu
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  3. #79
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaan bir önceki mesajıma bakarsan neyin ne olduğunu görürsün kimseye iğneleyici mesaj yazmamaya çalışıyorum ama ya bende bi sıkıntı var anlatamıyorum yada sizler anlamıyorsunuz adam *** atıyosun dedi diğeri emri vaki dedi biriside şimdi reklam yapıosun dio sende diyosunki iğneleyici konuşuyosunuz siz bizim anlatmak istediğimizi anlamıyorsunuz
    Siz biz okan siz kim??Ben daha yeni yazdım.Ben anlamaya çalışıyorum ama malesef anlıyamıyorum dünya geneli ne demek??DÜNYACA KABUL GÖRMÜŞ PROFESYONELLER TARAFINDAN KULLANILAN BİR ÖLÇÜM CİHAZI ve kıyas için o kadar cok örnek mevcut varki yazar yazmaz cıkıyor.

    Vmag:175 hp(servis paşaoğlu dynosu)
    Dyna dynamıcs:155 hp(Ecu Fast dynosu)

    Kıyas alabilirsin burdan sanıyorum.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  4. #80
    onerbag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ztn sen en başında arabanın gücüne inanmamazlık etmedin ki başka dynolarda fazla çıkıcağına inanmadın sonra kendin f e h 240 veriyo dedin dynanicstede 216 220 çıkıyor yani eksik ölçüyormuş demekki dimi sabahtan beri ztn tartıştığımız bu değil miydi? teşekkürler bu arada

  5. #81
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PPR engineering Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz biz okan siz kim??Ben daha yeni yazdım.Ben anlamaya çalışıyorum ama malesef anlıyamıyorum dünya geneli ne demek??DÜNYACA KABUL GÖRMÜŞ PROFESYONELLER TARAFINDAN KULLANILAN BİR ÖLÇÜM CİHAZI ve kıyas için o kadar cok örnek mevcut varki yazar yazmaz cıkıyor.

    Vmag:175 hp(servis paşaoğlu dynosu)
    Dyna dynamıcs:155 hp(Ecu Fast dynosu)

    Kıyas alabilirsin burdan sanıyorum.
    şu şekilde söyleyim kaan çünkü daha farklı anlatacak şekil kalmadı bu dyno için s2000 ler f-h-e olarak 210 hp lerde çıkıyor denildimi denildi

    bu s2000 speclerinde yazanlara bir bak ama sonuç 247hp yazılımla bugüçlerin alınamayacağını hepimiz biliyoruz bu yüzden paşada ölçülmesini düşündüm diğer s2000 lerden farkıda çıkardı dyno çok prof olabilir dünya kullanabilir ama bizler acemisiyiz trde daha yeni bi dyno kıyas yapılamıyor

    bende dedimki hani düşük çıkıyorlardı bu neden böyle oldu sonradan çıktı gerçi supap race port conta vs. durum bu dynoya kötümü diyorum bunumu anlıyorsunuz specleri eksik yazın biriside sorgulayınca neden böyle oldu diye

    ne reklamı kaldı ne emri vakiliği ne iğnelemesi dynoyu boklaması frekanslarımız tutmuyor heralde


    kelalper sana gelince kaale almıyorum
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  6. #82
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özgün araçta supap conta vs hiçbirşey yazılmamış zaten bundan sonra çıktı bu muhabbet ne olduda 210 hp lerden 247 ye fırladı hani eksik ölçüyordu durumuna geldi dsonra güneş g yazmış zaten neler olduğunu
    hayır hayır demek istediğim su bak koyduğum grafiği grdünmü 242 sende çıkarken bizde 216 220 arası çıkıyor ondan bahsediyorum demek istedim ben önerden bahsetmiyorum yani
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #83
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oner kardesimin arabasina massallah

    Su dyno muhabetti icinde ben iki dynodada olcum yaptim assagi yukari bi 10 15 hp fark var

  8. #84
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır hayır demek istediğim su bak koyduğum grafiği grdünmü 242 sende çıkarken bizde 216 220 arası çıkıyor ondan bahsediyorum demek istedim ben önerden bahsetmiyorum yani
    bunda sıkıntı yok zaten özgün benim görmek istediğim 216 tı f-h-e bu neden 247 cıktı paşada atıyorum 260-270 çıktı diyelim bu araç demekki diğer f-h-e lardan farkı var olduğunu görecektik ki aracın speclerinin eksik yazılmasından dolayı uzayan bir konu oldu
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  9. #85
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bu nedir ya kendinize gelin yakışıyor mu?
    Failure is not an option.

  10. #86
    onerbag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baba ztn ported head yazıyodu orda anlamadığın olay supab conta var ama subap flat söyledik oyuk geldi yani sıkıştırma kazanamadık standart değerlerde çıktı.. o yüzden özgün katmamıştır.

  11. #87
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunda sıkıntı yok zaten özgün benim görmek istediğim 216 tı f-h-e bu neden 247 cıktı paşada atıyorum 260-270 çıktı diyelim bu araç demekki diğer f-h-e lardan farkı var olduğunu görecektik ki aracın speclerinin eksik yazılmasından dolayı uzayan bir konu oldu
    ozaman hemfikiriz değilmi ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #88
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman hemfikiriz değilmi ?
    hemfikiriz zaten özgün tek sıkıntı diğer s2000 ler oldu bende o yüzden başka dyno olsun dedim yoksa herhangi bir problem yok zaten yakındada gelicem kendi aracımı ölçmek için dyno dynamics dünyada kullanılan iyi bir dyno bunu bizde biliyoruz dynoyada *** atmıyoruz ben kendi aracımı orda görüp kendi dynomuda ona göre kalibre edeyim aradaki farkları daha iyi göreyim bu dynolar arası farkı sitede kimse merak etmiyor sanırım benden başka

    bu arada paşada vamag varmış ben serp sanıyordum o yüzden ordaki değerleri görmek istedim ordan buraya birinin gelmesi sıkıntı olacağı için kendi aracımla gelerim
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  13. #89
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merak etmiyoruz cunku dyno dynamics'i referans olarak aliyoruz. Serp'te guzel dyno ama muhim olan guzellik cirkinlik degil referans alinacak falsosu az bir dyno. Pasaoglundaki dyno sonuclari 1.4le carpildigi icin isterse dunyanin en iyi dynosu orada olsun referans alinmaz mesela operatorden oturu.

    Ozgun bilgi seviyesi ve tecrube olarak uygun bir adam, dyno da guzel, o yuzden referans olarak alinabilecek en uygun dyno ve dynocu su an.
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  14. #90

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    istanbulda dyno deyince herkesin aklına paşa dyno geliyor ve herkes o dynoya göre kıstas alıyor

    DD in kabul görene kadar yeni kıstas dd olana kadar böyle yüzdeliklerin eklenmesi konuşulması çok normal..

    Kimse arabasının hp sini düşük yazmak ve eşit olduğu arabalardan aşağıda hp almak istemez .
    Dr.ECU

  15. #91
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hemfikiriz zaten özgün tek sıkıntı diğer s2000 ler oldu bende o yüzden başka dyno olsun dedim yoksa herhangi bir problem yok zaten yakındada gelicem kendi aracımı ölçmek için dyno dynamics dünyada kullanılan iyi bir dyno bunu bizde biliyoruz dynoyada *** atmıyoruz ben kendi aracımı orda görüp kendi dynomuda ona göre kalibre edeyim aradaki farkları daha iyi göreyim bu dynolar arası farkı sitede kimse merak etmiyor sanırım benden başka

    bu arada paşada vamag varmış ben serp sanıyordum o yüzden ordaki değerleri görmek istedim ordan buraya birinin gelmesi sıkıntı olacağı için kendi aracımla gelerim
    serp kandırarAK YANİ rpm i yanıltarak yapabilirsin sararsa yüksek çıkar cünkü rollerler cidddbi bir anda döner frenleyen birşey yoktur dynamics te frnlerden yüktipinden dolayı sardığı zaman rollerların üstünde tepinir roller hızlı dönmez fren vardır çünkü frensizlerde sardığı zaman çok çıkma nedenide odur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #92
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merak etmiyoruz cunku dyno dynamics'i referans olarak aliyoruz. Serp'te guzel dyno ama muhim olan guzellik cirkinlik degil referans alinacak falsosu az bir dyno. Pasaoglundaki dyno sonuclari 1.4le carpildigi icin isterse dunyanin en iyi dynosu orada olsun referans alinmaz mesela operatorden oturu.

    Ozgun bilgi seviyesi ve tecrube olarak uygun bir adam, dyno da guzel, o yuzden referans olarak alinabilecek en uygun dyno ve dynocu su an.
    okadarda aşalamayalım ya egrileri güzel çıkıyor DD yokken hep ondan ölçü alıyorduk tamam yüksek felan çıkabilir amma velakin ollsun bizi zamanında çok seylerimizi hatalarımızı anlayabilmemizi sağlayan bir dyno *** atmak olmaz Paşaoğluna ama suanda amacımı dünyayla kendimzi kıyaslayabilmek ondan dolayı DD çok yaydgın olduğundan dolayı kıyaslamamıızı yapıyoruz dedim zaten
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #93

    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    856
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E0041 - dostum ne demek istediğini iyi anladım. Dyno ya *** atmamışsın ve kısaca DD Dynojet e göre %10-%12 düşük ölçüyor ama bizdekilere göre ne kadar farklı görmek istiyorum demişsin. Bunun net bi cevabı yok. Ama şunu sölemek istiyorum. Eğer sendeki SERP Dyno da stock S2000 240 çıkarıyor ise DD de 215 gibi çıkarıyor ise, bu zaten seninki ile arasında %10 luk bir fark olduğunu gösterir.
    F H E olarka güç almak gerçekten çok zor S2000 de bunu zaten çoğu insan artık biliyor. Sadece F H E ve beyin ile bu güç garip geldi demişsin sanırım, ama diğer arkadaşlarında yazdıığı gibi arabada işli emme ve kapakta var. Araç düşük bile çıkardı aslında çünkü malesef subablarla alakalı bi sıkıntı oldu yanlış geldiler. Birde her zaman söylediğim birşey var sadece dyno daki rakamlara takılmamak lazım sonuçta dyno denen şey sadece peak hp gösteren makina değil. Boylu boyunca güç eğrisine bakmak lazım. Bundan 4 sene önce bir s2000 i paşaoğlunda stock ölçtük, 240.5 çıktı. Arabaya Mugen filtre, berk header ve T1R egzos takıldı araba dyno ya aynı gün tekrar çıktı ve 241 çıkardı. 0.5 hp güç aldı. Herkes güldü etti, arabayı çıkardık, kafa kafaya gittiği arabaya 3 boy attı çünkü peak hp nin önemi yok. S2000 de hele hiç yok, asıl 9000 devirde ki peak hp değil, altlarda ne kazandığı önemli.
    Paşaoğlunda sadece filtre ile 262hp çıkaran araba da oldu çok enteresandır. Demek istediğim dyno markası önemli değl. Serp te ne çıkarıcağının da önemi yok aslında. Sonuçta araba stock 220 hp çıksa DD de, 247 çıkarmış. Bu zaten aradaki farkı gösteriyor. Başka dyno ya göre %10 da az ölçse %1 de az ölçse adam 25 hp gibi güç almış

    Bu arada S2000 den güç alınmaz imkansız tabusu olmasın kimsenin kafasında. Doğru yapılmış atmosferik bir F20C ciddi güçler alabilir. USA de 300+ hp atmosferik S2000 ler var. TR de malesef atmosferik setup lar TL/hp olarak bakıldığında pahalı olduğundan herkes F H E takıp güç almaya çalışıyor. Beyin takan atmosferik araba çok az çünkü pahalı geliyor beyin takmadan da güç almak zor. Atmosferik bi s2000 e wideband takınca bunu zaten görüyoruz. Saçma AFR lerde yürüyor.
    Bununla beraber atmosferik s2000 de güç almak çok iyi bir mapper gerektiriyor. Sadece mapper farkı ile 20 hp lere kadar güç alan S2000 ler var yurtdışında. Dyno üzerinde ince eliyip sık dokuyup ayar yapmak lazım.

    Zaten bu güçlerin eskiden diilde şimdi çıkıyor olmasının sebebi bu. Eskiden ayar yaptıran bile yolda tam gaz bide otobanda seyir ayarı yapıp, sadece dyno da ölçüm yapıyordu. Artık dyno da yol yokuş trafik sorunu olmadan istenen devirde istenen avans açılabiliyor boylu boyunca ayar yapılabiliyor. Bu güçlerin aslında bu kadar inanması güç olmasının sebebi de bu. Tabi birde PPR Kaan da yoktu eline dremel i alan port polish çi sanıyodu kendini. Artık CNC si olan CFM ölçümü yapan bi poer polish cimiz var. Ellerine sağlık çok iyi iş çıkarıyor

    Yazdıklarım sana değil, genel bi bilgilendirme yazısı. sadece senin birkaç soruna başta cevap da vermek istemiştim o yüzden mesajın başında adını yazdım.
    BATIKAN

  18. #94
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TURBO_S2K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E0041 - dostum ne demek istediğini iyi anladım. Dyno ya *** atmamışsın ve kısaca DD Dynojet e göre %10-%12 düşük ölçüyor ama bizdekilere göre ne kadar farklı görmek istiyorum demişsin. Bunun net bi cevabı yok. Ama şunu sölemek istiyorum. Eğer sendeki SERP Dyno da stock S2000 240 çıkarıyor ise DD de 215 gibi çıkarıyor ise, bu zaten seninki ile arasında %10 luk bir fark olduğunu gösterir.
    F H E olarka güç almak gerçekten çok zor S2000 de bunu zaten çoğu insan artık biliyor. Sadece F H E ve beyin ile bu güç garip geldi demişsin sanırım, ama diğer arkadaşlarında yazdıığı gibi arabada işli emme ve kapakta var. Araç düşük bile çıkardı aslında çünkü malesef subablarla alakalı bi sıkıntı oldu yanlış geldiler. Birde her zaman söylediğim birşey var sadece dyno daki rakamlara takılmamak lazım sonuçta dyno denen şey sadece peak hp gösteren makina değil. Boylu boyunca güç eğrisine bakmak lazım. Bundan 4 sene önce bir s2000 i paşaoğlunda stock ölçtük, 240.5 çıktı. Arabaya Mugen filtre, berk header ve T1R egzos takıldı araba dyno ya aynı gün tekrar çıktı ve 241 çıkardı. 0.5 hp güç aldı. Herkes güldü etti, arabayı çıkardık, kafa kafaya gittiği arabaya 3 boy attı çünkü peak hp nin önemi yok. S2000 de hele hiç yok, asıl 9000 devirde ki peak hp değil, altlarda ne kazandığı önemli.
    Paşaoğlunda sadece filtre ile 262hp çıkaran araba da oldu çok enteresandır. Demek istediğim dyno markası önemli değl. Serp te ne çıkarıcağının da önemi yok aslında. Sonuçta araba stock 220 hp çıksa DD de, 247 çıkarmış. Bu zaten aradaki farkı gösteriyor. Başka dyno ya göre %10 da az ölçse %1 de az ölçse adam 25 hp gibi güç almış

    Bu arada S2000 den güç alınmaz imkansız tabusu olmasın kimsenin kafasında. Doğru yapılmış atmosferik bir F20C ciddi güçler alabilir. USA de 300+ hp atmosferik S2000 ler var. TR de malesef atmosferik setup lar TL/hp olarak bakıldığında pahalı olduğundan herkes F H E takıp güç almaya çalışıyor. Beyin takan atmosferik araba çok az çünkü pahalı geliyor beyin takmadan da güç almak zor. Atmosferik bi s2000 e wideband takınca bunu zaten görüyoruz. Saçma AFR lerde yürüyor.
    Bununla beraber atmosferik s2000 de güç almak çok iyi bir mapper gerektiriyor. Sadece mapper farkı ile 20 hp lere kadar güç alan S2000 ler var yurtdışında. Dyno üzerinde ince eliyip sık dokuyup ayar yapmak lazım.

    Zaten bu güçlerin eskiden diilde şimdi çıkıyor olmasının sebebi bu. Eskiden ayar yaptıran bile yolda tam gaz bide otobanda seyir ayarı yapıp, sadece dyno da ölçüm yapıyordu. Artık dyno da yol yokuş trafik sorunu olmadan istenen devirde istenen avans açılabiliyor boylu boyunca ayar yapılabiliyor. Bu güçlerin aslında bu kadar inanması güç olmasının sebebi de bu. Tabi birde PPR Kaan da yoktu eline dremel i alan port polish çi sanıyodu kendini. Artık CNC si olan CFM ölçümü yapan bi poer polish cimiz var. Ellerine sağlık çok iyi iş çıkarıyor

    Yazdıklarım sana değil, genel bi bilgilendirme yazısı. sadece senin birkaç soruna başta cevap da vermek istemiştim o yüzden mesajın başında adını yazdım.
    bire bir ne demek istediğimi anlamışsın yorumun için teşekkür ederim
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  19. #95

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler bazı tatsız yazışmalar geçti Okandan da Yusuftan da özür dilerim.
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •