Air pist için uygun olsaydı tüm pist yarışlarında amortisör ve yay kombinasyonu yerineAir olurdu :) hangi pist arabasında Air var ?
Printable View
Cok iyi yol tutsun diye yapilsaydi,tirlara koymazlardi..
Hee kötu bir sistem olsaydida tirlara koymazlardi.
http://i1112.photobucket.com/albums/...A1138CA94F.jpg
Üstünde brüt 24 ton + konteyner var oda sanirim 6 ton civarinda..
Kafayi yedim iyice ya :)
Senin reklama ihtiyacın yok.
Bir önceki yazımda belirttiğim gibi, kıstaslarımı okudun. Gerisi beni ilgilendirmiyor şu anda.
Bu konuda tartışacak bir şey yok. Ben Caddy ile ilgili; yaylı, coilli, airli tecrübelerimi edindim ve tercihim kesinlikle air. yol tutuş olsun basıklık halindeki konfor olsun bana göre on numara..
Coil ile kistas ettim diyosun ama markamiydi coil? Kw, koni vs gibi? Yapma coil zaten belli yere kadar tutunur oda tatminkar deil
Air yaptırmanın amacı en alçak konumda da en yüksek konumda da rahatça konforlu bir şekilde gezmektir , garaja girerken , yokuştan inerken sürtüyorsa arabayı kaldırıp geçersin , yol tutuş falan hikaye onu geçin...
Ben D2 ye 6500 TL verip aracıma taktığımda yol tutsun diye değil arabanın sürteceği yerlerde kaldırıp rahat rahat gezebileyim diye , ailemle gezerken aman oradan yavaş geçeyim sürter aman buradan yavaş geçeyim sürter diye düşünmemek için taktırdım , baktım ki en yüksek konumda konforun k si yok , yol tutuş zaten bahsetmiyorum daha önce KW v2 kullanmış birisi olarak söylüyorum bunu da , e niye verdim bu kadar parayı ben ? O kadar para verip bir de sorunlarla uğraşacak vaktim de yok sabrım da yok benim , konuştum iade ettim sökme ücreti 500 TL almadım sadece he bunu kimse kabul etmez ki Junique ile ilgili böyle bir konu açmıştım zaten teşekkür mahiyetinde...
O zamanlar haram basık , önemli olan her yerde basık gezmek deyip duruyordu millet , noldu da şimdi önüne gelen air yapmak için yırtınıyor ?
Air Ride yapıyorsanız ; tek amacınız olmalı görsellik....
Konfor , yol tutuş... Yok öyle birşey... Sistemin mantığına ters...
Ben bu sistemi 2012 model 0 km aldığım 3000 km de iken taktığım 7000 km de iken söktüğüm 1.6 TDI Golf'e taktım...
Hee sisteme karşı falan değilim , yine olsa yine yaparım belki görsellik istediğim aracımda ama kimse şakşakçılık yapmasın...
İyiyse iyi , kötüyse kötü... Neye göre iyi neye göre kötü...
ben ramonun yaptığı arabalardan sadece corsaya bindim...konfor nasıl yok ? 5 cm yay takılmış gibi konfor ve yol tutuş var ...
Anılın dediği gibi sistemin amacı zaten belli arabam yol tutsun viraj kasıyım vs. diye düşünen varsa yaptırmasın zaten çünkü sistemin amacı çok iyi yol tutturmak değil.
Konfor olarak ve yol tutuşu olarak şunu söyleyeyim amortisörün sertliği yumuşaklığı kişinin isteğine kalmış bi durum ben sert olsun istiyorum derse amortisör ona göre ayarlanıyor yumuşak olmasını istiyorum diyorsa ona göre ayarlanıyor.
Yumuşak olan sistemde ideal kullanım basıklığında aracın konforu yaylı arabanın konforu gibi oluyor.
Anıl senin amortisörler gerçekten çok sertti Türkiye şartlarına göre bu bi gerçek.
Bizde D2'nin sistem mantığını kullanıyoruz fakat amortisör yumuşaklığını kişinin isteğine göre ayarlıyoruz.
Ben gazlayıp yanlayacağım diyen kişi zaten yaptırmasın he ben hard kullanmam düz yolda evet gazlarım durduğu yerde dip basar keyfini çıkartırım gerektiği yerde gerektiği şeyleri yaparım dekor yaparım diyen insan yaptırsın.
İşte budur Faruk beklenen açıklama teşekkürler
Yahu zaten ydisinda yapan gavurlara vs bakip ozeniyoruz ya,onlarda aslinda amaci disinda kullaniyo.Firmalar zaten off-road use only diyolar.Sitelerine girin inceleyin,normal kullanim sartlarinda vs olan seylerden kullanici sorumludur diyede yaziyo bi cogunda:D
ama tr`de her zaman,bisey yapilirken etinden sutunden yararlanilmak istendigi icin,kimse sadece basar basmaz*net* olarak bakmiyo:D yaninda gene biseyler bekliyo,komfor olsun bide kw3 gibi yol tutsun heeeah :D mis bebekler bebeyi
İçeriden sistemi kontrol ederken 2 seçenek mi var? ya dibe kadar basıyor ya da tamamen kaldırıyoruz gibi?Mesela en dibin biraz üzerinde bırakabiliyor muyum?
Merhabalar, dun gecenin 3 une kadar ramorex nickli Ramazan abi ugrasti. Arac alfa romeo giulietta. Aracta air sisteminden once h&r 3.5 luk yay vardi. Teste ciktigimizda virraja girdik, direksiyon bile vurdu Ramazan abi, en ufak atma kopma savurma yoktu. Bende bi coilover kadar yol tutus beklemiyordum tabii ama en az yayli arac kadar yol tutusu var, hatta dahada iyi.
Telefondan yaziyorum, yazimda hatam varsa kusura bakmayin.
34 NCV 02 Giulietta
http://m.youtube.com/watch?v=8C0KyXF...ure%3Dyoutu.be