User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: Audi s3 genel yardım

  1. #1
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Audi s3 genel yardım

    Iyi akşamlar arkadaslar yeni bir audi s3 aldım 2000 model 210hp olan versiyon bu aractan daha önce yükleyen varmı sıkıntıları veya yapım aşamaları hakkında bana yardımcı olursanız sevinirim

  2. #2
    murat çelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşım aynı araçtan bizde vardı chıp eksoz fitre 285 bg aldık harika yurudü hiç bir sorun olmadı
    Özen Volkswagen

    RACE WERKS

    Ibiza 1.8t fully built drag car project

  3. #3
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fıltre eksoz adam gıbı yazılımla saglıklı sekılde zevkle bınılır
    Vorsprung Durch Technik

  4. #4
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkür ederim su anda yazılım ve egzost tamm geri kalan güzel cai yapmak

  5. #5
    d16y4
    Misafir
    s3 lerde manifolt çatlama durumu oluyormu ?

  6. #6
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    genelde bütün 1.8t lerde kronik sorunlardan biri chip sonrası yüksek basıncta çok uzun süre dayanamıyorlar. ya manifolddan yada turbonun bağlantı flassından çatlatıyor.

  7. #7
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifolttan çatlatmaktan ziyade özellikle S3'lerde aracın 10 yaşında olması göz önünde bulundurulmalı, basınç tarafındaki kelepçeler ve kauçuk borular kontrol edilip gerekiyorsa yenilenebilir, ama bence bu büyük bir kusur ve sorun da değil...

  8. #8
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılım sonrasında orjınal dv sın sokup Forgenın 007 sinı takmalısın.Cai yapmak kıt olarak mumkun olmuyor cunku saglı sollu olan cıft ıntercoolerın boruları bu duruma pek musade etmıyor.Aem dry flow filtre ıle custom bır sıstem yapılmalı.10 yasındakı bır araba ıcın orjınal kavuçuk boruların eskıdıgını dusunursek sılıkon olanları ıle degıstırmekte fayda var.

  9. #9
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genelde bütün 1.8t lerde kronik sorunlardan biri chip sonrası yüksek basıncta çok uzun süre dayanamıyorlar. ya manifolddan yada turbonun bağlantı flassından çatlatıyor.
    benim hortumlarım yeni kısa zamn içersinde coolerlara girişecegim döküm yerinede krombir turboheaders yapmayı düşünüyorum buda sorunları ortadan kaldıracak sanırım

  10. #10
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım sonrasında orjınal dv sın sokup Forgenın 007 sinı takmalısın.Cai yapmak kıt olarak mumkun olmuyor cunku saglı sollu olan cıft ıntercoolerın boruları bu duruma pek musade etmıyor.Aem dry flow filtre ıle custom bır sıstem yapılmalı.10 yasındakı bır araba ıcın orjınal kavuçuk boruların eskıdıgını dusunursek sılıkon olanları ıle degıstırmekte fayda var.
    birader yanlış anlamada cok ezbere konusmussun

  11. #11
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ezbere mi konusmusum ? 1.8t nin yada s3 un cahilin degilim,yazdiklarimi ezber gorduysen vwvortex,seatcupra.net,audisport.net oku ordan birseyler ogren fark gorursen yazarsin.

  12. #12
    34GUN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    858
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeş ezbere derken can ezbere de konuşsa doğru ezberlemiş ve sana yardımcı olmuş. can ın en yakın arkadaşındada aynı s3 ten vardı. bende eski kasa aynı motor CUPRA R sahibiydim ve yazılım egsoz filtre intercooler ve 007 dump valf yapmıştım gayette sağlıklıydı ki hala alan arkadaş sorunsuz biniyor yani aracını düzgün biyerde yazılım yaptırırsan ve doğru parçalar kullanırsan sorun yaşamazsın
    yazılım için revoyu tavsiye ederim ben o zamanlar olmadığı için superchip yaptırmıştım.
    Mustafa GüNeŞ
    BZ S3UPERMAN

  13. #13
    rockford34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    tr/ist
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34GUN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş ezbere derken can ezbere de konuşsa doğru ezberlemiş ve sana yardımcı olmuş. can ın en yakın arkadaşındada aynı s3 ten vardı. bende eski kasa aynı motor CUPRA R sahibiydim ve yazılım egsoz filtre intercooler ve 007 dump valf yapmıştım gayette sağlıklıydı ki hala alan arkadaş sorunsuz biniyor yani aracını düzgün biyerde yazılım yaptırırsan ve doğru parçalar kullanırsan sorun yaşamazsın
    yazılım için revoyu tavsiye ederim ben o zamanlar olmadığı için superchip yaptırmıştım.
    senin aracını biliyorum masallah gayet ii yürüyor cana ezber dememin sebebi yazdıklarını bende baska yerlerde okudum sabitlenmiş seyler biraz daha detay arıyorum direk olarak senin gibi ugrasmıs her parcasıyla haşir neşir olmus anlaya bildinmi can kardeşimde yanlış anlamasın derdim onu ezmek degil skaın revo yazılım için sana kim yardımcı oldu ?? supradaki makina bununispanyol versiyonu sadece emmsi terse bakıyor dıstan gördügüm kadarıyla

  14. #14
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rockford34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin aracını biliyorum masallah gayet ii yürüyor cana ezber dememin sebebi yazdıklarını bende baska yerlerde okudum sabitlenmiş seyler biraz daha detay arıyorum direk olarak senin gibi ugrasmıs her parcasıyla haşir neşir olmus anlaya bildinmi can kardeşimde yanlış anlamasın derdim onu ezmek degil skaın revo yazılım için sana kim yardımcı oldu ?? supradaki makina bununispanyol versiyonu sadece emmsi terse bakıyor dıstan gördügüm kadarıyla
    senın motorun ıle cupra motoru arasında bır fark yok senın motorun APY yada AMK kodlu 210 luk versıyon turkıyedekı cupraların hepsı de 225 lık BAM motorlu aynı motor.Ispanyol versıyon dıye bır sey yok.Bunların hepsı Vw fabrıkasından cıkan 1.8 t motorlar.Emme yonlerı de aynı,ıntercooler yerlerı de aynı her bı seyı aynı.Sendekı motorun aynısı avrupada 2002 model cupralardada var.Konu hakkında yazdıgım seylerde ıcının rahat etmıcegını bılseydım avatarımdakı arac kısmına s3 yazardım
    Kolay gelsın sana .

  15. #15
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can sen boşver 1.8T falan, açıp uğraşıp kendi bidliğini gördüğünü yazana kadar kimse seni sallamaz bu iş böyledir. Gördüğün okuduğun sadece havada ve manasız bilgiler olarak kalır. Ne zaman eline alırsın aleti söküp takmaya başlarsın o zaman anlattığın destekli ve oturaklı olur.

    Yardımcı olmak adına yaptığını biliyoruz ama boşvereceksin.

    Bir otonun olurunu olmazını, sorununu, derdini çok iyi bilkmek için öncelikle altına alıp depelemelisin. Yoksa suya yazı yazmış oluyorsun.

    Millet birşey deyincede atarlanıyorsun panpa... Üzme bizi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •