Bu arada belirtmek isterim. Aracımın egzantrik kepleri benim arabama ait değil. Nasıl olur böyle birşey dedim ama zamanında ustam 3mm conta takarken 3. kepe timing işaret koymuş. Şu an kepte öyle bir işaret yok. Savaş abi 1. kepe koymuş o var sadece. Kafam çok karıştı valla.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Sinan bence Paşaoğlu ile bu konuyu konuş sonrada buraya verilen cevabı yaz derim.
Zararı karşılama durumu olabilir.
Sinan rauf un dedikleri biraz diikat edince mantıklı geliyor şimdi baktım da kol yatağındakı hasarlardan ziyade asıl ana yataklar hasarı görmüş tamda merkez yatağı bunun en son yaptıgın şanzımanla alakasıda oalbılır çünkü şanzımanı merkezlemek gerçekten mühendislik isteyen bir olay ,sanayide sadece montajı olabilicek bi olay değil mesela sanzuman ve motor arasında merkezleme burcları vardır bunlar acaba tamam mı ? bu aradakı montaj sırasındakı 1 degil yarım milimetrelik bir kaçıklığın dogurucagı kasıntıyı debryaj kısmen karsılasada yataklara bunu mutlaka ileticektir, bak sende bir düşün istersen ; Yataklar yarım mm nin kacta kacı arasında boslukla calısıyoki bunu absorbe etsin ? ? ? direk sarmaya baslar ve sonuc ***** sen bunu kullanırken kesinlikle hissedemessin volan uzerınde ve bunun yataklara verebilceği hasarı ciddi olur. Bu yönden bir araştırma ve örnekleini baktın mı onlarda böyle yada buna benzer bır sorun olmuş mu, Geçenlerde buna benzer Motoru farklı şanzımanı farklı bir araçında aynı problemi yaşadığını duydum oda bu mm.rik kasıntıdan olabilir çünkü oda bu duruma örenk teşkil ediyor. Burda kımsenin yaptığı işe saygısızlık değil amacım tekrar aracını toplarsın edersin ama aynı sey basına gelir boyle bir kasıntı varsa önce bunu halletmek gerekir.
Bu isi nasıl fark ederim diye sorucak olursan onu sadece PC. ortamında cizilmis bi ara pleytten takmıs oldugun M3 sanzumanına kaynaklı sekilde montajla degil civatalı bir sekilde montajla kurtulabilirsin..!
Birde yataklar konusunda bir durum varki oda şu 0 krank ta f20 de yataklar blok ve krank üzerindeki parts number ların catalogdan karşılıgında gelen renk yataklar kullanılar ki bunlara paralel bide savaş abinin dükkanında plastikgauge le bunlar tekrar kontrol ediliyor ki seninkide aynı o sekil toplanmıstır eminim. S2000 lerde ana yag basıncı dusme sebeblerınden bırıde Korhanın dedıklerı harıcınde ek olarak Oil jet lerdeki subabların sıkca arızalanmasıdır buda ek bir dip nottur. Gerci Sinan sorun yaşadığın canın yandığı için ne soylense yargısız ınfaz var gıbı oda saglam buda saglam dıyorsun sorun bulmaktan ziyade fatura kesmeye çalışıyor gibi bir izlenim sergiliyorsun…Bence başarında dediği gibi Savaş Paşaoğluyla görüşmen senın menfatine olur bence....
Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.
Ya arkadaşlar herkes ustaya yükleniyorda yapmayın bir dünya araba var o garajdan cıkan
bizim motorlar niye sarmıyor hemen usta usta usta karşılasın azcık lafınızın nereye gidicegini bilin
işi bilende yazmış bilmeyende yazmış yani sinan kusura bakma kardeşim sana özel mesaj da attım ama dayanamadım yani bu ne abi bire konu açtın paşaoğlu hedef tahtası oldu herkes konuşmaya başladı yok garanti yok usta yapsın karşılar bilmem ne
Modifiyede kim garanti verir ? varmı böyle bir garaj ?
ki zaten burdaki probolem ustadan kaynaklanan bir sorun degil bence 2000 km yapmış o sürede bukadar aşınan bir motorun yatak ölçüleri okadar sıkı olmalıdırki 2000 bile gitmez daha 100 km de sarardı pistonda keza o şekilde
çünkü yatagın bütün kaplaması gitmiş ve sadece 1 degil hepsi birden belliki mal yagsız kalmış ama nerden kalmış bakmak lazım
bende yag sogutucu ve yag filitresini dışarı alan parça ile alakalı oldugunu düşünüyorum
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Gecmiş olsun sinan umarım yakın zamanda daha guzel sekilde yapılırda binersin.2000km de böle birşey olması kötü..
Kardeşim FOrged olan bir motorun Oil jetlere ihtiyacı yoktur hatta cogu araçta oil jetler iptal edilir yag basıncı yükseltilmek için
zaten yag jetleri piston etekleri ile alakalı
bence şanzumandan kaynaklanan bir durum degil hadi yataklar sanzumandan oldu diyelim bora peki piston etekleri neden oldu ?
Bu motor kesinlikle anlık yagsız kalmış yada yag basıncını düşürmüş
bu motorun 6000 devirde sadece 1 yada 2 saniye yagsız kalması bunların olmasına yeterde artar bile
burda kimseyi suclamak degil önemli olan sinan kardeşimizin başına gelenin sebebini bulup bir daha kimsenin yaşamamasını sağlamamız ayrıca kendisininde bir daha böyle bir problem ile karşılaşmaması için
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
sinancım cok gecmıs olsun kotu bı durum defalarca yasadık aynısını..
ama ozgunun dedıgı gıbı modıfıyenın garantısı yoktur ertesı gun kırılsa bıle... keske bole bısey olmasaydı ama mekanık spor herbok oluyor buyuk gecsmıs olsun parayla cozulucek olabılen herseye cok uzulmemek lazım rabbım saglık sıhat verdıkten sonra....
emınımkı sen bu arabayı cok daha ıyı yaparsın
Godzilla...
Gecmiş olsun oncelikle.. Can sıkıcı bi olay yeterince..
Bende yagla alakalı oldugunu dusunuyorum. sanzıman takılması muhendislik işi falan denmişte abartmayına rkadaslar sanzıman takılmayla boyle bişey olmaz.. tr deki butun ustalar muhendis o zaman gunde yuzlerce sanzıman sokulup takılıyor.. sanzıman cevre civataları oyle kasıntılı sekilde takılamaz zaten ancak sanzıman arac ustune kasıntılı oturtulabilir ki o da boyle bişeye imkansız sonuc veremez ancak kasada vibrasyon yaptırır veya vites gecişlerini etkiler..
motoru daha yakından bilenler yazar ama merkezleme çok sorun olsa thrust washerlarda hasar olması lazım acaba onların fotoğrafı varmı? bir fotoğrafta çıkmış birazcık ama ters galiba
geçmiş olsun inşallah daha iyilerini yaparsın mekanik bu kul yapısı
körler sağırlar
Yatakları aşınan veya yatakları boşaltan çoğu pistonda bu durum oluyor zaten hilmi
benımde yatak boşaltan pistonum aynı bu resımdeki piston gibiydi hiç bir farkı
yoktu.Oil jetler konusunda konusunda çok arıştırma ve bilgi sahibi değilim ama f20
oiljetlerın de sorun oldugunu biliyorum.
Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.
araç üstünde çalışan ustaların işçiliklerine söylenecek laf oldugunu sanmıyorum, bu işte bi şanssızlık söz konusu nacizane fikrim ani yağ basınç düşmesinin sebepleri araştırılmalı.
Bora ben şanzımandan olduğuna inanmıyorum. Ankarada şanzıman swaplamak sıradanlaşan bir olay. Bence yapılması çok zor mühendislik gerektiren bir durum olduğunu düşünmüyorum. Yağ konusu ile ilgili 2 yer var zaten. Yağ pompası arızalı mı ya da oem yağ soğutucum tıkalı mı? 2 sini de haliyle kontrol ettim onlardan olduğunu bilsem zaten sorun bu bu derim. 2 si de sıfır alındı takıldı ayrıcana.
Oil jetlerin subaplarını kontrol edeceğim onları etmedim. Ondan ise genede 4 ününde bozulması lazım pistonları o hale gelmesi için. Ben olanları fotoğraflarıyla koyup belgeliyorum ve kontrol ettiğim yerleri yazıyorum. Bana farklı yorumlarla gelinmesi daha mutlu eder. Mesela Hilmi oil relocation kitten bahsetti onuda kontrol edeceğim tıkanma vs var mı diye. 2 farklı yeri kontrol edip bunlardan biri ise yazarım zaten.
Bora sen Savaş abi ile konuştun mu bu konuyu, onunla görüşmem bana ne kazandırabilir ki? En fazla motorunu yaparım der onuda açıkcası ben istemem.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
yağ jeti eğer başka bir yeri etkilemiyorsa yağ basıncını düşürecek bir problem yaratmıyorsa pistona zarar vermemesi lazım, yağ jetini iyi kullanabilmen için pistonunda aslında ona uygun olması lazım bilmiyorum bakmadım tam pistonlarına ama bunun için üreticiler opsiyon veriyor daha efektif olabilmesi için
körler sağırlar
Şunun belirlenmesi lazım kullanıcı hatasımı, yapım hatasımı?
Sinan'cım bu gün 0km turbo araç alıyorsun 100bin km garantisi var. verilen değerlerde kullanırsan. Senin durumuna gelirsek turbo yapıyorsun sana yapan servis 1.0 barda 20.000km kullanırsın deyip 2.000km bu hale geliyorsa aracı yapılan yerin kapısına koyarsın.
Tekrar geçmiş olsun,
sinancım işin içine girmek kariştırmak istemem ama,
motordan sora sanzuman sökuluo takıldıysa ordan boranın dediği gibi eğer merkezleme iyi yapılmadıysa..bırak onu sanzuman için de yapılan işlemlerden dolayı piriz direkdeki balans bile arabaya yatak sardırır.Keza debrıyaj setın sokulup takıldıysa onun bile takılan civatalarının atıyorm 6 adet 3ü cok ssıkı 3 gevşekse o bile yatak sardırmaya etkili olur.
Araç hakkında daha sahibi bile net bilgi sahibi degilken, ve esnaf kimsede yorum yapmamış,kendisiyle görüşmemişken, konu içinde saçma sapan mesajların olması bizim çok adaletsiz ve acımasız oldugumuzu gösteriyor,
Hocam size de geçmiş olsun. 100 tane civata , beşer işi. hayırlısı demek lazım, daha iyileri olur inşallah
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)