bence hiç sokuşturma d2s den devam et çok fark oluyo. farkı görmek için
www.geceucusu.com
bi göz at.
bence hiç sokuşturma d2s den devam et çok fark oluyo. farkı görmek için
www.geceucusu.com
bi göz at.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Kelvin arttikca aydinlatma duser. Optimum aydinlatma fabrika cikisi olan 4300k dir.
8000-10000K gorusu cok kotu sekilde etkileyecektir.
Böle bir ikili ancak sonradan yapılan işlerden sonra oluyor. Çünkü H4 aynı anda içinde hem kısa hem de uzun barındıran farlardır. Maalesef elektrikçi arkadaşlar masraftan kaçınmak H4ü tek yönlü bağlıyorlar. Bölece ortaya böle bir kombinasyon çıkıyor. Aksi takdirde standart araçlardaa böle bir kombinasyon çıkamaz..
Kusura bakmayın konuyla alakasız oldu ama kendimce bilinmesi gereken bir bilgi olduğu için yazıyım dedim..
Renk ve calvin olayını ampuller belirliyor zaten. balastlar aynı kalabilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
merceklı farda kelvın ne kadar artarsa artsın goruntude cok buyuk bır kayıp olmaz mercek butun ısıgı tek bır noktada toplar![]()
seni şuraya davet ediyorum
www.geceucusu.com
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
k degeri arttıkca aydınlatmada bariz azalma gozlenir, mercegin tek avantajı ısıgı istenılen noktada toplamasıdır.
özellikle yagıslı havalarda yuksek k degerli aydınlatma gucune sahip farlar gercekten sıkıntı yasamaktadır...
orjınal xenonlu araclar 4300k degerınde cıkıyor, en iyi aydınlatma bu degerde elde edilmistir. sonradan takılan xenonda ise 6000k idealdir, yasal sınırda bıldıgım kadarıyla bu kadar...
Arkadaslar lambalarin aydinlatma kapasitesi lumen ile olculur.
Ayrica birsey satan degil yapan, inceleyen okuyan bilir. Dunyada kullanilmayan, adi gecmeyen yuksek Kelvin ampullerin ulkemizde satilmasi ve uygulanmasi sadece yetkili mercilerin kayitsizligidir.
4150-4300 K 3200 lümen ışık gücündeyken
6000k ise 2800 lümen veriyor.
8000k 2500l
10000K 2300l
12000K 2000l
Hala neyi tartisiyorsunuz anlamadim, birebir ayni 100 hp araba 120 hp arabadan daha cabuk hizlanir diyen var mi aranizda?
Ayrica insan gozu, sari isikla en iyi gorecek sekilde evrimlesmistir. Neden?
Cevabi gunes de arkadaslar....
8k kullanıyorum merceksız farda.gorusum sarılara gore ıyı suan.ama ben xenonlardan sonra farları tekrar ayarlattım orjınalıne gore daha assaga bakıyor xenonlarım.yolda kımsenın gozunu almasını ıstemem.suan ıcın yaptıgımız testler olumlu kımsenın gozunu almıyor.yınede herkese tavsıyem merceklı ve max 6k'dır.hatta bulunabılırse 4300.
ıyı forumlar.
Şöyle herseyi bizim ülkeye mal etmeyelim artık ya dunyada kullanılmayan mallar adı gecmeyen yuksek kelvin ampulleri biz mi üretiyoruz da biz kullanıyoruz , bütün videolarda görüyoruz hepside kullanıyo yüksek kelvin hep.Araba komple falso yetkili merci fara mı bakıyo sadece
Konu bu degil ki , konu kelvin isisi.
Ayrica avrupada islerin iyi yurudugu bir ulkeden 8000K ile polis seni yakalasin bakalim ne oluyor
Ama haklisin arabalar komple falso![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)