User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Scirocco Jetex egsoz

  1. #1
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Scirocco Jetex egsoz (Dyno verileri eklendi)

    Roccoya egsoz yapmayı düşünüyorum. Jetex egsozlarda dikkatimi çeken bir nokta var.

    Rocco 1.4 tsi ve 2.0 Tsi için aynı egsozu önermişler. 76 mm

    Polo gti - 63.5 mm

    Rocco ve polo motorları birebir aynı olmasa bile 2.0 hacime göre birbirine çok daha yakın.

    Rocco Stage 2'de 76 mm kullansam çok mu olur? Dezavantaj yada avantajı nelerdir?

    Teşekkürler....

  2. #2

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi yanlıslık var 60 max .

  3. #3
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 mm çok yahu

  4. #4
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 tsi içi n stage 2 de olsa 76 lık egzost çok gelir :S tüm tanıdığım roccolarda 60 mm var komple

  5. #5

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen custom 60mm yaptırmak en güzel en fazla 63mm falan yaptıran var yurtdışında.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  6. #6
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araştırırken dikkatimi çeken diğer bir husus Milltek polo 1.4 tsi için 70mm lik boru kullanmayı tercih etmiş

    Tek korkum son süratimi düşürürmü?

  7. #7
    pesimist206 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    31
    Şehir
    ist /b.evler
    Mesaj
    1.107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage 2 rocco sanırım 70 mm ı dolduramaz 60 63 ıdealdır... gry scırocco bır ara denemıstı sanırım alt devırler ölmüştü sonra yenıden degıstırdı dıye hatırlıyorum
    34 EM 123

    AÇIKEL otomotiv... JANTMAX ..

    hep bızımlesın ALP GUNAYDIN 34 DUJ 43 ..

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son sürati neden düşürsün ki?
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  9. #9
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son sürat derken yanlış bir tabir kullandım. normalde geçtiğim bir araca 0-160ta 2 boy daha atıp geri sıkıştırma kaybından dolayı sonrasında 2 boy yemekten bahsettim

  10. #10

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son sürat derken yanlış bir tabir kullandım. normalde geçtiğim bir araca 0-160ta 2 boy daha atıp geri sıkıştırma kaybundan dolayı sonra 2 boy yemekten bahsettim
    http://www.techturkey.com/forum/asir...er-s-76mm.html

  11. #11
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jetex 76 mm catback yaptırdım. Ortada susturucu var aldığım değerler şu şekilde

    220.1 --> 227.8 Hp (+7.7 Hp)
    318.9 --> 331.1 Nm (+12.2 Nm)

    4500 rpm deki yaklaşık 15 hp'lik güç beni gerçekten şaşırttı

    Jetex catback öncesi ve sonrası

  12. #12

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dynoya guvenmeyıp denemek lazım yakın gıttıgınız bı arac varmı fark oldumu

  13. #13
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede bi çıkın yolda deneyin aracınızı.değerler cidden güzel

    ayrıca bukadar yorumdan sonra 76mm büyük cesaret olmuş

  14. #14
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece dynoda değil turbo devir bandında ciddi fark var, daha dynoya çıkmadan ilk yola çıktığımda fark ettim.Catbackten sonra 4.000 Rpm ve üstü daha istekli gidiyor araç

  15. #15
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 mm çok scirocco ya stage 2 olsa bile ben 60 mm çok iyi bence alt devirde araba hiç gitmiyoo ama 4500-6500 devir aralıklarında çok güzel dolduruyoo bu dediğim 76 mm kullandığında böle oluyoo ama 60 mm yaptıgında olması gereken 3800 devirde turbo dolduruyoo ve alt devirdede gayet düzenli oluyoo araç
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  16. #16
    Gürkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İSTANBUL/ATAŞEHİR - ADANA
    Mesaj
    1.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece dynoda değil turbo devir bandında ciddi fark var, daha dynoya çıkmadan ilk yola çıktığımda fark ettim.Catbackten sonra 4.000 Rpm ve üstü daha istekli gidiyor araç
    araban manuel mi dsg mi ?
    COP&AYF

    KARAMÜRSEL SEPETİ

  17. #17
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç manuel. Şuan araç alt devirlerde sıkıntısız Dp dahil 76 olsaydı evet altlar ölecekti ama catback olduğu için kat yeterli sıkıştırmayı yapıyor

  18. #18
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Duhan hayırlı olsun catback'in. Kat'ı söktürmedin sanırım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #19
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok kanka kat. şimdilik yerinde duruyor İleride farklı kombinasyonlar denicem

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •