tamam yaa dsg olmasın, manuel olsun. arada taş çatlasa 0,2 sn fark var. bahaneler bulmayın...
tamam yaa dsg olmasın, manuel olsun. arada taş çatlasa 0,2 sn fark var. bahaneler bulmayın...
Stock TypeR Manuel GOLF GTI . Şimdi drag yaparken sen DSG nin bu süreleri çıkartabileceğini inanıyormusun.
http://www.youtube.com/watch?v=dn9pIlRWL5g&NR=1
Arkadaşlar Bu videoyu Seyredin sonra konuşalım.
Hatta konu bile açarız konuşacak bişeyleriniz kaldı ise.
http://www.youtube.com/watch?v=gmMNRQ1GJ3o
Videonun sonuna dikkat. Niahaha
0-100 veya 0-400'le olcak olaylar degil bunlar 1,3 litre copen 0-100 9,5sn. yani passat 1.8 T otomatikten (150hp. 0-100 10sn. üstü) daha hızlı demek komik olur. aynı şekilde tsi'ye de tayyardan hızlı demek komik.
tsi'ya type-r'dan hızlı diyen yok zatenki. şu best motoring videolarını da hiç inandırıcı bulmuyorum şahsen. benim anlatmak istediğim de gti'ın type-r'dan daha yavaş bi araç olmadığıdır.
konuya dönersek, kit yapacaksanız abt diyorum direkt. zender'i de tercih edebilirsiniz fakat biraz pahalıya malolur.![]()
bi de bi forumda jetta tsi'yı (170'lik) dyno'ya sokan bi arkadaş 193 ps çıktığına şahit olmuştu. bu gerçek, çünkü ortada büyük bi tuning firmasının dyno sheet'i var. tsi'dan ufak müdahalelerle gerçekten çok yüksek sonuçlar alınabiliyo. uğraşmak için mükemmel bi araç seçmişsiniz. bunu da belirtmek isterim.![]()
Chip ECU uygulaması : POWER SYSTEMS
KIRMIZI YAZI: Hali hazırda satın alınmış ve araca takılmış
..demısın chip uygulamasından sonra dyno ya cıktın mı acaba nasıl bı sonuc aldın??
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
dyno eğer paşaoğlu'nunki ise doğrudur 193 çıkması..
stock leon cupra 200 yerine 240 çıkmıştı..onu bir de dergide yayınlamışlardı..![]()
![]()
görünüş olarak 10 üzerinden 8 performans olarak 10 üzerinden 4 lük bi araç ..o paraya çok daha hzılı bişey yapabilrisin...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)