User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: Honda Civic 1.6i ES ITB Uygulamasi

  1. #20
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 kere sıkınca nasıl afr ayarın kacıyo orasını anlamadım ?
    aşırı ısıya maruz kalan metal 1mm de 0.000012 oranında genleşir buda itb de senkron kaçıklıgına neden olur , zaten mılısanıyelerle acık kalan enjektörler aynı yakıtı versede senkronu kaçmış her pistona bir kelebek düşen sistemde afr yı sabit tutmanız zaten cok zor , günlük kullanımda itb gereksiz , zahmetli ve malıyetli bir işlemdir , araç yarışmayacaksa sadece ses versın dıye yapılacak bir işlem değildir

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  2. #21
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aşırı ısıya maruz kalan metal 1mm de 0.000012 oranında genleşir buda itb de senkron kaçıklıgına neden olur , zaten mılısanıyelerle acık kalan enjektörler aynı yakıtı versede senkronu kaçmış her pistona bir kelebek düşen sistemde afr yı sabit tutmanız zaten cok zor , günlük kullanımda itb gereksiz , zahmetli ve malıyetli bir işlemdir , araç yarışmayacaksa sadece ses versın dıye yapılacak bir işlem değildir
    bu sadece itb için geçerli değilki ne takarsan tak ozaman 2 sıktıktan sonra onlarda genleşicek yinemi afr bozulucak ?

  3. #22
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcuns Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sadece itb için geçerli değilki ne takarsan tak ozaman 2 sıktıktan sonra onlarda genleşicek yinemi afr bozulucak ?
    tek throttle body ıle aynı anda açılması gereken 4 adet throttle body nın mekanızmaları aynı şey olmadıgından maalesef durum bu , yaşadık ve gördük tecrübe ile sabit avansını afr sını ayarlıyosun bellı bır zaman sonra harita kayıyor ılk yapılan ayardakı verım ve güç düşüyor

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek throttle body ıle aynı anda açılması gereken 4 adet throttle body nın mekanızmaları aynı şey olmadıgından maalesef durum bu , yaşadık ve gördük tecrübe ile sabit avansını afr sını ayarlıyosun bellı bır zaman sonra harita kayıyor ılk yapılan ayardakı verım ve güç düşüyor
    e36 M3 lerdeki s50b32 veya e46 m3lerdeki s54b32 lerde de std olarak her silindire 1 kelebek düşüyor.

    o motorlarda da bu sıkıntı var mı?

    yoksa bir şekilde çözüm bulunuyor mu?

  5. #24
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e36 M3 lerdeki s50b32 veya e46 m3lerdeki s54b32 lerde de std olarak her silindire 1 kelebek düşüyor.

    o motorlarda da bu sıkıntı var mı?
    yoksa bir şekilde çözüm bulunuyor mu?
    FABRİKASYON OLAYDAN BAHSETMEDİĞİMİZİ SENDE BILIYOSUN , SONRADAN TAKILMIŞ İTB DE EN UFAK SORUN OLMADAN KULLANANLAR YAZSIN , BIZ BU BAHSETTIGIM SORUNLARI COK YAKIN BİR TARİHTE YAŞADIK

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •