User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Megane II Su Eksiltme

  1. #1
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Megane II Su Eksiltme

    İyi Forumlar

    2005 Model Reno Megane II Orjinal 140.000 de 1.6 16V aracımız motor suyu eksiltiyor .
    Radyatöre ve bir kaç hortuma baktırdık problem yok . LPG bağlantılarına baktırdık sorun yok .

    Tek gözle görülür Antifriz kaçağı , silindir kapağının dış kısmında emmenin altlarında . Silindir kapak contası motorun dışına su sızdırır mı hiç bir fikrim yok

    Benim umudum devir daime giden borunun çatlaması ( 30 TL boru )

    Bu arada ;
    - Hararet yapmıyor ve orta seviyeyi geçmiyor .
    - Yağ eksiltme yok . ( 135.000 de aldık ve 140.000 de 5000 kmdir yağ eksilmiyor )
    - Yağa su karışmıyor yada tam tersi olmuyor .
    - Egzozdan duman çıkışı yok ( Yaz mevsiminde görülmüyordur sanırım )
    - Külbütör kapağında köpüklenme yok .
    - Kompresyon kaçağı yok .
    - Yakıt normal . ( Şehir içi 20 TL ile 100 km yapıyor )
    - Bujilere bakmadım ( Nem var mı diye )
    - Kolarifer su sızdırmıyor ( İçinde koku yok )
    - Arabada en ufak bir sorun yok her şey tıkır tıkır çalışıyor .


    Daha önce Renault 19 silindir kapağını kırmış biri olarak tekrar aynı sorunlarla yüzleşmekten korkuyorum
    Daha K4M conta yakanda görmedim .

    Yardımcı olursanız sevinirim forumda yeniyim .
    ______________________________________
    Renault Sport

  2. #2
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güncellll...
    ______________________________________
    Renault Sport

  3. #3
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta yakmış olabileceğini düşündüm ilk başta fakat sonradan soylediklerin kuşkulandırdı samsunda hiç renaul ustası yokmu bir baktır tespite para alınmaz zaten

  4. #4
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Skyhawk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    conta yakmış olabileceğini düşündüm ilk başta fakat sonradan soylediklerin kuşkulandırdı samsunda hiç renaul ustası yokmu bir baktır tespite para alınmaz zaten
    Hocam şöyle bir durum var , tespiti bayramdan sonra götürüp yaptırmayı düşünüyorum .
    Emme manifoltu sökülmeden arıza tespiti mümkün değil .

    Bir de benim ayrı bir sıkıntım var , bulunduğum ilçede çift egzantirikli motor tamiri yapan usta yok .
    Yani burada yaptırmaya kalksam arabayı mahvederler .
    Motoru açarlar ama toplarken sente ayarını yapamazlar . Ellerinde egzantrikleri ve krankı kitleyecek alet yok .
    ______________________________________
    Renault Sport

  5. #5
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k4m conta yakan görmedim dedin ama ben sanayide bu güne kadar en az 50 tane gördüm o da bizim sanayide gördüklerim. başka sanayilerdede olduğunu yapıldığını düşünürsek her araba conta yakabilir. termostat bozuk olur açmaz yakar. hortum kaçırır susuz kalır yakar. k4m taş gibi bir motor değil.

    yani seninki conta yakmıştır demiyorum belkide devirdaimin bozuktur. meganelar çok devirdaim bozar. her triger bakımında devirdaimin yenilenmesi şarttır. emri vakidir. mecburdur. ama bunu gel milletimize anlat çoğu yenilemiyor 100 liralık parçayı sonra sorun yaşıyorlar. eğer yenilemediysen özellikle ordan şüphelen derim. benim fikrim bu yönde.

    zaten hararet yoksa hortumlarda şişme yoksa conta yakmamıştır tahminimce. dediğim gibi devirdaime kitlen sen klasik sorunu meganların. rsinden 1.4 megane 2sine hepsinde böyle. devirdaimin ömrü 60k. sonrası risk.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  6. #6
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k4m conta yakan görmedim dedin ama ben sanayide bu güne kadar en az 50 tane gördüm o da bizim sanayide gördüklerim. başka sanayilerdede olduğunu yapıldığını düşünürsek her araba conta yakabilir. termostat bozuk olur açmaz yakar. hortum kaçırır susuz kalır yakar. k4m taş gibi bir motor değil.

    yani seninki conta yakmıştır demiyorum belkide devirdaimin bozuktur. meganelar çok devirdaim bozar. her triger bakımında devirdaimin yenilenmesi şarttır. emri vakidir. mecburdur. ama bunu gel milletimize anlat çoğu yenilemiyor 100 liralık parçayı sonra sorun yaşıyorlar. eğer yenilemediysen özellikle ordan şüphelen derim. benim fikrim bu yönde.

    zaten hararet yoksa hortumlarda şişme yoksa conta yakmamıştır tahminimce. dediğim gibi devirdaime kitlen sen klasik sorunu meganların. rsinden 1.4 megane 2sine hepsinde böyle. devirdaimin ömrü 60k. sonrası risk.
    Küçük ilçede oturuyorum ondan dolayı K4M için böyle oldu , yoksa ki belirttiğin sorunlardan her araba conta yakabilir Gökhan Abi

    Arabanın 120.000 de trigeri+Devir Daim değişmiş ama sentesi kaçık ayarlandığından yeni değişmiş olan açı kaydırıcı da bozulmuştu .
    135.000 de tekrar Açı Kaydırıcı değişti , Trigerle birlikte .
    ama usta devir daim yeni diye değiştirmedi

    Hortumlar normal hiç bir şey yok
    Peki genleşme kavanozunu her açışımda bir gaz çıkışı normal mi ?
    Kavanozun üst tarafında da baloncuk oluyor ama abartılacak kadar değil .

    Gökhan Abi teşekkür ederim
    ______________________________________
    Renault Sport

  7. #7
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim arabada eksiltiyor çok çok az. Su tankına dönüş borusunun saplandığı yerden, contasında sorun var heralde 50 kuruşluk şey bir türlü aklıma gelmedi kaç bakımdır kaldı öyle

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •