direk filtre kutusunu(yani mevcut olan suanki kn) farın oraya montaj yapıp,devamında emmeye kadar alu boru ile gitseydin daha fazla verim alırdın+içine bari hks sünger filtre falan koy
direk filtre kutusunu(yani mevcut olan suanki kn) farın oraya montaj yapıp,devamında emmeye kadar alu boru ile gitseydin daha fazla verim alırdın+içine bari hks sünger filtre falan koy
- K -
________
Dr.Ecu
aynen bu tarz gıbı olcak daha sonra suankı yaptıgımda aynı ıslemı goruyoo sıkıntı yok test etttım baya bi faydalıymıs bu air ram daha once aem short ram kullanıyodum arasında barız gaz tepsınıskı hıssettırdı bana
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
far söküldügünde gerektiginden fazla hava dolup kaput ıcını sısırıyor buda bizi geri tasıyor benım crxtede alt sınyalın ordan yukarı kanal var rolle cıkarken sınyalı sokuyorum 4 parmak bosluktan dırek filtrenin üstüne cıkıyor faydalımı faydalı ama ne kadar bilemem![]()
Suan benim yaptigim sistemde baya bi faydali oldu ama oem farla yapicam bu biraz amator oldu abi sekil a cok tatli masallah![]()
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
abi ben direk emmeden aşşağıya indirdim. sağ davlumbazı söktüm ordan açılan yerden cıkardım ucuna bi port bide 2 kat bayan çorabı geçirdimyarım boy far etti benim arabada
![]()
Ediyo cihanimm ama bayan corabi pisligi cok tutar ona dikkat et belkide simdi cikartsan toz kaplamistir bile
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
bu tarz uygulamalarda atlanan bir nokta var, motor havayı 'emiş'le alır, durduğu yerde faydası olur, eskiden bazı filtre testleri dyno üzerinde yapılırdı sonrasında bunu yanlış olduğu anlaşıldı yol testlerinde çok ilginç sonuçlar alındı...
Ice'ın arabasındaki sistem çok farklı, o filtrelerin çektiği yere fazla havayı soğuk olarak gönderip sonrasında filtre tarafından çekilmesini sağlıyor, eğer sen direk olarak havayı borudan motora çektirmeye çalışırsan verim alamazsın ama farın arkasında bir hava kazanı yapıp oradan motora çektirirsen işe yarar...
abi sistemı gorduysen zaten kazan yaptım ve havayı ordan cektırıyorum benım gordum baya bı etkılı oldu ıkı gundur test cıkıyorum nerdeyse 1,5 boy kadar hızlandım bırazda hafıfletmeye gıdecem kesıcım 7300 2 vıteste 7200 lerde 3 e attıgımda vıtesı bı agırlama oluyodu aracta bu sıstemden sonra o kalktı dırek cevırmeye basladı demekkı burdandanda anlasıyo dogru yoldayım haa sıstemımım bıraz amator ama işe yarıyo fark ettım
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
bende sag sis farının ordan yaptım girişi
SONGÜR PERFORMANCE GAREGE
MAPPED BY US GARAGE
Serdarım ben yapmıstım zamanında şöyle bir sistem sinyal ve park yanıyordu göruntusu oldukca hostu bu tarz bişi yapabilirsin sende
http://www.techturkey.com/forum/do-i...it-yapimi.html
ne kadar çok hava alırsa okadar düşük iat ile yürür araba ve ne akdar çok hava alırsa içeriye giren havanın Map üzerindeki kpa değeri yükselir.Daha önceki ayarda eğer araba olması gereken kpa değerlerini görmüyor daha aşağı değerler görüyor ve ona göre ayar yapıldıysa daha çok hava çektiğinde harita üzerinde biraz değişiklik ile üst devirler biraz daha canlana bilir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)