User Tag List

Sayfa 10/11 İlkİlk ... 891011 SonSon
200 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: rödaj süresi

  1. #172
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    thekillingroad sana yazxılıcakları ben yazdım boşa saldırma sağa sola yok ona buna başlarım ben san dedimki ahmetede söledim yaptığın güçlü bi arabayı anlatırmısın bana bana dedinki abart yatakları değiştirmiyor bende dedimki herifler gözümün önünde değiştiriyor. yok omaz salakmı onlar yapmazlar felan

    sen kimsin ayrıca ? nerde tanışmılığımız var? peki tanıştık zamanında bunları suratıma neden sölemedin ? neden gerivites yapıcam haksız olsam kabul ederim herşeyi çok iyi kimse bilemez tabiki bende bilemem ben kimim bi garip çingene bana açıkla diyorum açıklıyorsun açıklıyorsun tek soru soruyorum bütün tezin çöküyor. pekiii çok iyi biliyorsunuz sizin parça aldığınız adamlar bunların rodajı var diyore alışma süreci var diyor onlardami bu işi bilmiyor bu adamlarmı denemediler sartlarnını en basıtı bi abim var ismi lazım değil fren sistemleri yapıyor fren basıncının nekadar artttığını düşünüyordu yaptığı kaliper dayanırmı diğe dayandı. adam dediki limiti ne ? basın bakalım kaç barda nerde sıcıcak 120 limitken 320 bar bastı ozaman vidalar yerlerinen atmaya basladı bunu adam malim nekadar ssağlamdır diğe kontrol etmek istediği için yapıyor malinin limitlerini görmek istiyor kısacası.

    BEN kimseye güvenmem arastırır öğrenirim insanların yazdıklarını okuurum 1-2 deil 100 200 kişi yorumları başlarına gelenleri okurum öyle karar veririm insanlar AAAA bak bunu yapmış bzide hemen takalım demem. Örnek sölemek isterim motorum açıkken aa olm bak kelebek var değip hemen takmaya kalkanlar tanıyorum aa manifold deyip bildiği vardır deyip heme nalıp takmaya çalışmam okurum incelerim nedenleri nelerdir neden bunu yapmışlar nerde nasıl güc almışlar niiçin bu metaryeli kullanmışlar incelerim aklıma yatarsa alırım denerim yada uygularım. insanların( normalaraba sahipleri + tunerlar + malzemeyi pazarlayanlar) türkiyedeki gibi mal kötü dediğinde insanları susturamıyorsun yurt dışında iyiyise iyi nedeni bu kötüyse kötü nedeni bu herkez yazı yazar bende okurum gerekirse sorarım araştırırım daha fazla sirketlere mail atarım şimdiye kadar allaha şükür yanlış secim çok az yapmışımdır oda salaklığımdan son zamanlardada kendim için söylüyorum çok az yanlış seçimlerde bulunmusumdur bu bi örnekti sadece



    peki sadece yalan sölüyorlar başıma geleni anlatttım yasadıklarımı anlatttım ozaman nerdeydin ben1000 motor topladım demesini biliyorsun hepsini geçtim korkma insanlar senin gibi bildiğini kendine saklamasın diğe yazıyorlar amacı piston satmak olan bi adam neden yazsın nasıl alıştırma yapıcağını bana anlattsana hepsini geçiyorum bun yazan firmaları geçelim bunları takan oluşturan ve tune eden insanlar var hepsini geçtim buadamlar takıyor insanlar ününe laf gelmesin istermi ? hayır istemez ozaman salak saçma hareketler yapmaz

    insanları yanlış yönlendirme sen 10 bin tane döküman gösterdin okey teknik dedin okey sürtünme dedin okey peki bana şunu açıkla bu diğer bahsedilen firmalar ve pistonun içinden çıkmış bir kağıttta neden böyle diyor ya sen kendi arabanıbiç bize ne milllete yanlış bilgi verme burda stag3 yapanda var stage 1 yapanda varkendi fikirlerimi beyan ediyorum ben kimsede buna karışamaz size karışmadığı gibi stage 1 de orjinal makinada toplasam ben rodajımı yaparım aklım kalmaz okeymi ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #173

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya su rodajı nasıl yapalım sole madde madde bı yazın wallah kafam karıstı arkadas bıldıgımı unuttum ya

  3. #174
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya su rodajı nasıl yapalım sole madde madde bı yazın wallah kafam karıstı arkadas bıldıgımı unuttum ya
    kasma kanka ben de sorunca papara yedim, sen msn gel konuşcaklarım var seninle, bu postlar da silinir zaten
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  4. #175
    thekillingroad
    Misafir
    tool
    Tekrar edeyim biraz daha açık yazmaya çalışayım.
    JUN un size 20k km sonra bir piston daha satarak var olacağını unutmayın. (*kimsenin ününe laf gelmez bu durumda)
    Kimse bu firmalar bir şey bilmiyor demedi.
    Aşırı derece sıkıştırılmış araçlar farklı bir konu olabilir, MEP oluşturulurken hayvani bir basınç çıkıyor zaten ortaya, ancak konu başta orası değildi zaten, adam basit bir motor toplamış bunu sordu, cevaplar da bunun için verildi.


    Kimseye saldırdığım yok Özgüncüm, o başlarımı senin dediğine latife manasında yazdım ben.
    Ben kimim? Seninle kanka falan değiliz doğrudur, yüzyüze tanımışlığımızda olsun bir kere, hatırlamana gerek yok problem değil.
    Çingene mingene bırak şimdi öyle bir şey demedim, sadece iddia ettiğinden asla vazgeçmeye meyilli olmadığını söyledim, kabul edersin etmezsin senin problemin değil, benim görüşüm sadece. Ama yazdıklarını bir daha oku istersen iki üç gün sonra, dövüyorsun resmen.

    Sorduğun sorulardan da bir şey anlamadım açık konuşayım, biraz nokta virgün falan dur bişey yap meşgulsen sonra yaz. Ben 900 tane motor topladım yazmıştım, sen bunu da ciddiye almadın umarım? :s...

    En baştan yazdıklarımı bir daha oku, sana kimse yanlış seçimde bulundun demedi, yavaş yavaş kullanmak, full throttle yapmak yanlıştır kötüdür de demiyoruz, motoru kırarsınız falan da demiyoruz, alır almaz kesiciye girin falan da demiyoruz, ve ayrıca senin yaptığının alır almaz kesiciye girmekten daha iyi olduğunu da pek tabii kabul ediyoruz.
    Lakin aşırı yüklenmemiş, sakin çalışabilecek (fabrikada çıkan S2K, M3 vb. motorlarda) bahsettiğimiz türden rodajın ek güç getirdiğini iddia ediyoruz sadece ve bunun da ömürden bir şey götürmediğini.
    F1 veya WTCC'de kullanılan motorları buraya alet etmek pek saçma ama, onlar çok ayrı işler, çok ayrı mevzular, kaldı ki onların performans kavramı da farklı, dayanıklılıkta, sokaktaki araçlar gibi çalışmıyor ki adamların motorları. 19000rpm'de limitlenmiş motorun ne alakası var bizim arabalarınkiyle.

    JUN'un veya efendim Honda'nın söylediği kullanıcılar için anlaması ve uygulaması çok daha basit olan ve çok daha az zahmet gerektiren bir iş. Tabii ki firmalar bunu söyleyecekler.
    Adam sana dese 150km'den sonra MEP uygula, eyvallah, o sırada ikinci yağında ol, 50km sonra üçüncüye geç, filtreleri hepsini değiştir efendim içeriyi temizle dese afedersin hassktr lan demez misin? Kaç kişi uğraşır bununla?
    İşi motor toplamak olsun pide yapmak olsun kimse 150km'de bir yağ değiştirmek istemez.
    Buyur Ford bana turbo araba için 15k km'den önce gelme dedi.. Lağımdan beter o yağ 15km'ye geldiğinde, bırak 15k'yı, 2k km'de bile içine zçsan öyle olmaz o yağ..

    Ayırca PUMA Racing'de çok ciddi bir yarış firması, hani mühendisler niye böyle demiyor diyorsun ya, buyur sana diyeni.
    Kaldı ki bireysel olarak ciddi çalışmaları olan adamsın, bir büyük firmanın kullanıcıya her dediği en verimli en iyi yoldur diye bir şey yok. Öyle olsa modifiye lafını duyunca "iyi bir şey olsa koca fabrikanın mühendisi kendi yapar" diyen adamlar da haklı olacaklar değil mi bir yerde?

    Sevgiler..

  5. #176
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahala standarttan bahsediyorsun biz kedimizin topladığımız motor kırılmış olduğu nu düşündüğümüz bir motoru tartışıyoruz ahmetle standart fabrika çıkışı araba değil

    bu arada ben hep bu şekilde yazarım kusuruma bakmıcaksın


    dostum pistte Wtcc lerle super 1600 lerle yarışıyoruz iç içeyiz neden örnek vermeyeyim ?


    jundan zorla piston alıyorsun arkadaşım birak seri üretim almayı
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #177
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı thekillingroad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tool
    Tekrar edeyim biraz daha açık yazmaya çalışayım.
    JUN un size 20k km sonra bir piston daha satarak var olacağını unutmayın. (*kimsenin ününe laf gelmez bu durumda)
    Kimse bu firmalar bir şey bilmiyor demedi.
    Aşırı derece sıkıştırılmış araçlar farklı bir konu olabilir, MEP oluşturulurken hayvani bir basınç çıkıyor zaten ortaya, ancak konu başta orası değildi zaten, adam basit bir motor toplamış bunu sordu, cevaplar da bunun için verildi.


    Kimseye saldırdığım yok Özgüncüm, o başlarımı senin dediğine latife manasında yazdım ben.
    Ben kimim? Seninle kanka falan değiliz doğrudur, yüzyüze tanımışlığımızda olsun bir kere, hatırlamana gerek yok problem değil.
    Çingene mingene bırak şimdi öyle bir şey demedim, sadece iddia ettiğinden asla vazgeçmeye meyilli olmadığını söyledim, kabul edersin etmezsin senin problemin değil, benim görüşüm sadece. Ama yazdıklarını bir daha oku istersen iki üç gün sonra, dövüyorsun resmen.

    Sorduğun sorulardan da bir şey anlamadım açık konuşayım, biraz nokta virgün falan dur bişey yap meşgulsen sonra yaz. Ben 900 tane motor topladım yazmıştım, sen bunu da ciddiye almadın umarım? :s...

    En baştan yazdıklarımı bir daha oku, sana kimse yanlış seçimde bulundun demedi, yavaş yavaş kullanmak, full throttle yapmak yanlıştır kötüdür de demiyoruz, motoru kırarsınız falan da demiyoruz, alır almaz kesiciye girin falan da demiyoruz, ve ayrıca senin yaptığının alır almaz kesiciye girmekten daha iyi olduğunu da pek tabii kabul ediyoruz.
    Lakin aşırı yüklenmemiş, sakin çalışabilecek (fabrikada çıkan S2K, M3 vb. motorlarda) bahsettiğimiz türden rodajın ek güç getirdiğini iddia ediyoruz sadece ve bunun da ömürden bir şey götürmediğini.
    F1 veya WTCC'de kullanılan motorları buraya alet etmek pek saçma ama, onlar çok ayrı işler, çok ayrı mevzular, kaldı ki onların performans kavramı da farklı, dayanıklılıkta, sokaktaki araçlar gibi çalışmıyor ki adamların motorları. 19000rpm'de limitlenmiş motorun ne alakası var bizim arabalarınkiyle.

    JUN'un veya efendim Honda'nın söylediği kullanıcılar için anlaması ve uygulaması çok daha basit olan ve çok daha az zahmet gerektiren bir iş. Tabii ki firmalar bunu söyleyecekler.
    Adam sana dese 150km'den sonra MEP uygula, eyvallah, o sırada ikinci yağında ol, 50km sonra üçüncüye geç, filtreleri hepsini değiştir efendim içeriyi temizle dese afedersin hassktr lan demez misin? Kaç kişi uğraşır bununla?
    İşi motor toplamak olsun pide yapmak olsun kimse 150km'de bir yağ değiştirmek istemez.
    Buyur Ford bana turbo araba için 15k km'den önce gelme dedi.. Lağımdan beter o yağ 15km'ye geldiğinde, bırak 15k'yı, 2k km'de bile içine zçsan öyle olmaz o yağ..

    Ayırca PUMA Racing'de çok ciddi bir yarış firması, hani mühendisler niye böyle demiyor diyorsun ya, buyur sana diyeni.
    Kaldı ki bireysel olarak ciddi çalışmaları olan adamsın, bir büyük firmanın kullanıcıya her dediği en verimli en iyi yoldur diye bir şey yok. Öyle olsa modifiye lafını duyunca "iyi bir şey olsa koca fabrikanın mühendisi kendi yapar" diyen adamlar da haklı olacaklar değil mi bir yerde?

    Sevgiler..

    eğer 20k da pistona kullanıcı hatası harici bişi olursa kusura bakmada kim ürettiyse yedirrim o pistonu ona

    Özgün'de bende yüksek güçlerdeki motorlardan bahsettik hala stock fabrikada mühendis modifiye yapsa vs diyosunuz kimin ne yaptığı umrumda değil servetler dökülüyo şu motorlara onca emekte cabası

    sizin dediğiniz s2k yada m3 zaten stock motor olarak sayılmayabilr ki(en azından ben saymıyorum) s2k zaten n/a olarak kalitesini ispat etmiş bi motor o motor her ne kadar standart motorda olsa stock saymam ben kapak flowları vs belli kaç tane motor öle başarılı işler yapabiliyo


    f1i geçtimde wtcc, wrc drag vs vs belirli süre dayanıklılık ve performansın istendiği motorlar konuyla ciddi derecede alakası var ki burda stock bi motordan bahsetmiyoruz( en azından ben) built motordaki rodajda daha agresif davranılabilr ama stock motorda bunu yapabilirmisiniz bilemem güvenirmisiniz size kalmış orası

    hiç bir üretici motomani öneremez hiç biri motorunun o kadar iyi toplandığına garanti veremez ki sonradan built motorları bile kıranlar var piston kalitesinden yada başka nedenlerden seri üretim bir motorda bunu yapmak biraz şansa kalır ki kıranlarda var bu şekilde rodaj yaparak yok değil
    körler sağırlar

  7. #178
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok guzel konu ellerinize sağlık uzun uzun üşenmeden yazmışsınız....
    sekman kol ve yatak deistirdim ben, pistonlarım aynı...
    yarın guzel bir şekilde honlama yapıp, balansları yapıp motoru toplayacagız...
    yag olarak 10-60 almıstım, onu 1000 kmden sonra koyucam anlasılan...
    konudan ortalama bir liste çıkardım, onu uygulayacağım bklm...inşallah bir sorun olmas...

  8. #179
    AhmetH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir/istanbul
    Mesaj
    233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açık yağ al istasyonlardan veya yağcılardan boşver..

    opet 15-40

    hadi biraz kaliteli olsun dersen castrol gtx 15-40 magnatec falan olmasın...


    bu arada İzzet; makro çekim yapan bir fotoğraf makinası ile kol yataklarını çekmeni rica edecektim senden atmadıysan.. veya birara denk gelirsek eldende alabilirm koy bagajında dursun dünya küçük

  9. #180
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teki duruyor guzel makineyle zoomlayıp koyarım resmini...

  10. #181
    kv661 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10,000 sen gende dikkatli kullan ben öle yapmıstım sımdı hıcbır sorun yok masallah

  11. #182
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pekı rodaj suresınce avans gerıde olursa faydalı denılebılır mı?Atmosferık araba ıcın
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  12. #183
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pekı rodaj suresınce avans gerıde olursa faydalı denılebılır mı?Atmosferık araba ıcın

    çok agresif olmasınada gerek yok çok geride olmasına da gerek yok normal bir ayar uygun karışm uygun olacaktır sonuçta segmanlar için silindir içi basıncın uygun seviyede olmasında yarar var
    körler sağırlar

  13. #184
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok agresif olmasınada gerek yok çok geride olmasına da gerek yok normal bir ayar uygun karışm uygun olacaktır sonuçta segmanlar için silindir içi basıncın uygun seviyede olmasında yarar var
    eyvallah...
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  14. #185
    enes28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Eyüp
    Mesaj
    885
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah 1-2 güne kadar dizel aracımızı alacağız.
    Ne kadar km nasıl kullanmalıyız, neler yapmalıyız vs..?

  15. #186
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oku işte bak nasıl olması gerektiği yazılmış, niye konuyu güncelliyorsun kaç sene geçmiş
    körler sağırlar

  16. #187
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben typerı ilk 750 km si şehir içi diğer 750 km sini kumburgaz ist git gel şeklinde yapmıştım.Bana söylenen aracı yokuş inerken boşa çıkarkende her vitesde yedire yedire çıkar.ilk 1000km de 4000 rpm geçmiyordum araç şuan 6000 km yi devirdi yataklarda olsun motorda tık yok.Nazar değmesin diyorum her seferinde....
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  17. #188
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu hazır hortlamış

    agresif denilen rodajdan yaptık motoru topladık sürekli dip gaz limitöre gelmeden bıraktık yani düşük devir dip gaz yapıp 5000-6000 gibi bıraktık çok kısa sürdü 3 saat sonra bütün yağın egsozdan duman olarak cıkmaya başlaması moral bozucu birşey söktük 2-3-4 nolu pistonların segmanları dönmüş yağ bulamacı gibi çıktı pistonların içi daha sonra yine toplayıp 1000 km dip gaz yapmadan 5000 devir geçmedik aracı hiç sıkıştırmadık yağ yağ filtresi değişti şu anda sorunsuz..
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  18. #189
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rodaj Uzun yolda olur ama 1 seferde olmaz arabanın soğuması ısınması gerekli ilk 300 km Yokuş bile çıkmaman lazım 300 ile 800 km arasında 3500 u geçmemelisin 800-1200 km arasında 4000 i geçmemelisin 40 km de bir kenarda durup 1-2-3 4000 4000 yapmalısınız 1200-1600 arası 4500 40km debir durup 1-2-3 5000 yapmalısın sona hayırlı olsun rodajın bittti bilip bilmeden yapmayın rodaj millletinde gazına gelip salak salak yazılarına bakmayın rodajın mantığı arabanın her deviri görmesidir KESİNLİKLE DİP gaz yapmak yasak ve Sehir içinde yapanızı tavsiiye ederim nedeni ise soğuyup ısınması Kesinlikle aynı devirde gitmemeniz gerkli
    güncel olsun bu arada;
    butun sayfayı okudum neredeyse en mantıklısı bu geldi tecrubesi olan arkadaslar yardımcı olabilirse sevinirim
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  19. #190
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoppaaa 2 senelik HORT

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •