akunun zayıf bujılerın bıtık olmasının lpgnın cok yakmasıyla alakası olabılırmı yanı bujıler neysede aku?
akunun zayıf bujılerın bıtık olmasının lpgnın cok yakmasıyla alakası olabılırmı yanı bujıler neysede aku?
akünün alakası olmaz sonuçta araba çalıştıktan sonra elektiriği şarj dinamosu üretir
çok yakma sebeplerine gelince sorduğum öğrendiğim insanların %80 i buji ve ateşlemede problem oldumu çok yakar diyor.
benzin yanması patlaması daha kolay bir yakıt olduğundan buji veya ateşlemedeki problemden çok etkilenmiyor ama gazda durum farklı.
bujilerinizi ve ateşleme bobininizi kontrol ettirin
eğer bunlardan sonrada çok yakıyorsa ya emmeden yeterli hava gelmiyordur. ( emme sensörü yada beyinden yakıt hava karışım basıncı ayarı)
yada lambda sensörünüz yani aracın otomatik jiklesini çalıştıran sensör bozulmuş olabilir buda aracın sürekli zengin karışımda kalmasına sebep olur
REAL MEN USE THREE PEDALS!
Benim sirion da atiker marka lpg vardı. baktım tüketim fazla. bazı ayarsızlıklar var. 3 atiker servisine gittim. birisi birşey diyor başkası başka birşey: Sırf bu yüzden 4 tane ateşleme bobini aldım, kullanamadığım içinde alimde kaldı. Söktüm attım. 1 lt benzin 1,15 lt lpg tüketmesi gerekir. Gittim Kit MTM taktırdım. ayarı, gayarı yok. takıyorsun 300 mt sonra otomatik ecu daki verilerle kalibre oluyor Bujilerim orjinalde 3 tırnaklı 30000 km de değişmesi lazım. 30000 km de de değiştirdim. Ne tırnak ayarı yaptım nede soğuk buji taktım. nede 2 yıldır LPG servisine gittim. 42000 km dirde biniyorum.
Asıl sorun LPG kitinin kaliteli olmasıdır. Kİt mtm ve khein enjektör diyorum sadece.. Buji, muji hikaye.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)