Ayırdığınız miktarla malesefki orjinal varex almanız imkansız. Varex sadece son susturucudur ve tek başına şuanki kurla 1300 liradır. Sizin işinizi cut out sistem çözebilir ara boruların son susturucaya bağlanma kısmına takılır. Buda performans son susturucunuza giden borulara gelmeden tahliye için kullanılır. vana kısmı kapalıyken kendi tahliye borusundan çıkartır. ses almak istediğinizde sesli olan performans egsozunuza doğru devam eder. Sizin ihtiyacınız orjinalinden biraz daha geniş çaplı krom araborular 58-63lük gibi, katalizör iptali, varsa orta susturucu kalıcak, kısacası manifoldtan itibaren düz boru aradada orta susturucu ve cut out mekanizması ve son olarak performans son susturucu. Headersta yaparsanız sesi çok kesebiliceğinizi sanmıyorum. Krom ara borunun çapını fazla büyük tutarsanız alt devirlerinizde performans düşüklüğü yaşarsınız. 58-63 arası sizin aracınız için yeterli olucaktır. Tabi birde cut outla uğraşmayıp yine düz boru çekerek son susturucuya varex replikası bir son susturucuda takabilirsiniz.
krom ara borular katalizör iptali şeklinde
cut out sistem
ve performans son susturucu
isteğe bağlı cut out olmadan varex replikası kendinden vanalı performans son susturucu daha kolay olur tabiki.
Bu arada paylaştıklarınızdaki gibi bi ses için k20 motor lazım ve hep vtec üstü seslerdi okadar tatmin edici bi ses beklemeyin hayal kırıklığı olur ama tok bi ses alıcaksınızdır

Birde replika bile olsa kendinden vanalı egsoz ucuz olmuyor bütçeyi biraz daha arttırmanız lazım

Terimlere yabancıyım dediğiniz için bu şekilde anlattım umarım yardımı dokunur
