User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: BRAVO HGT ye Filitre Seçimi

  1. #1
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    BRAVO HGT ye Filitre Seçimi

    aracımın konularında da bahsettiğim gibi üstündeki filitreden memnun değilim(SPARCO sünger ama iyi durumda değil ),,,,aslında aklımda BMC CDA carbon cai kullanmak var ama ankarada bulamıyorum malesef,,,KN apollo,pipercross venom yada green storm cai ler için hangisini düşünmeliyim,,,green twister olsa aslında oda olurdu ama sadece storm var şuanda ,,,,yoksa fazla uğraşmadan pipercross sünger tip filitre alıp boruyla az bi uzatmayla çamurluğun içine sarkıtıp bıraksam mı???,,,bravo HGT için en iyi uyumu hangisiyle yakalarız? sizin aklınıza gelen başka marka ve modeller içinde bilgi verebilirsiniz........

    bu örnek olarak bi hgt mk2 motoru ve filitre yeri hakkında bilgi olması açısından temsili resim....



    KN APOLLO CAİ


    PİPERCROSS SÜNGER FİLİTRE


    PİPERCROSS VENOM CAİ


    GREEN STORM CAİ

  2. #2
    Absinthé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Çekmeköy-İstanbul
    Mesaj
    1.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pipercross venom cai verebilirim istiosan direk

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=18033
    Belong to beyond of your horizon.

  3. #3
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkürler ilgin için,,,henüz karar aşamasındayım işte bakalım duruma,,,bide sıfır düşünüyorum ......

  4. #4
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ucundaki filtreyi değiştirmen yeterli, panjurdan hava beslemen var zaten, söylediğin kitlerden alsanda filtreden emmeye giden borun yine orjinal kalacağı için masraf yapmana değmez bence, tek değişiklik panjur yerine tampondan hava beslemeli olacak uzatırsan boruyu

  5. #5
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmc yi ankaraya powershop getiriyor, cenker abi..bağlantıya geç istersen..

  6. #6
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence ucundaki filtreyi değiştirmen yeterli, panjurdan hava beslemen var zaten, söylediğin kitlerden alsanda filtreden emmeye giden borun yine orjinal kalacağı için masraf yapmana değmez bence, tek değişiklik panjur yerine tampondan hava beslemeli olacak uzatırsan boruyu
    ne yazık ki olay gorundugu gibi deil. o hava gelen kısım panjurun arkasında deil kaputun içinde kalıyor.boyle sacma durum var. Görkem benim tavsiyem ki eve gidince foto cekip eklerim hangi filtre olursa olsun sol tarafta klima genleşme kabının yanından boru uzat yukarı filtre her daim soguk kalıyor ve koçtasta thermflex ti sanırım adı ısı yalıtım sungeri var filtrenin dibinden debimetreye kadar komple sar onla hissedilir fark oluyor. buarada ben simota mantar tip kullanıyorum tavsiye ederim

  7. #7
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.199
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hava girişi kaputun içinde kalıosa saçma bi durum, ama dediğim gibi kite para vermene gerek yok bence, ucundaki filtreni değiştir ve herhangi bir boruyla tampondan hava beslemesi yap, arkadaşında dediği gibi orjinal boruyu sarmanın faydası çok olacaktır, borunun içindeki havayı soğuk tutmakta önemli

  8. #8
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aklıma gelmişken bendeki uygulama debimetreden sonra silikon hortum etrafı sarılı yalıtım sungeriyle uc ksıımda resimdekiyle aynı yerde mantar tip filtre ve tampondan filtreye gelen boru seklinde

  9. #9
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam kaancım bekliyorum senden foto,,,simota mantarıda görmüş oluruz hem,,,,deniz evet hava girişi kaputun altında ama panjurun hemen arkasında,,,,

  10. #10
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aklıma gelmişken bendeki uygulama debimetreden sonra silikon hortum etrafı sarılı yalıtım sungeriyle uc ksıımda resimdekiyle aynı yerde mantar tip filtre ve tampondan filtreye gelen boru seklinde
    senin güzel bişeye benziyo kaan bakalım bu tip bi uygulama düşünilebilir...

  11. #11
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bmc yi ankaraya powershop getiriyor, cenker abi..bağlantıya geç istersen..
    ankara powershop hakkında bilgim yok Şahan,,,varsa internet adresi yada telefon verebilirmisin.............

  12. #12
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana sorarsan pipercross venom u al boru tipi uygun ön taraftan filitreye giden yere bağla eğer aem alıp tampona kadar wermezsen aem kışın iğrenç ama sıkıntı olur filitre ıslanır söliim venomu orjinal cold air borusuna ucunu dier tarafını gaz kelebeğine ver max performansı alırsın....

  13. #13
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana sorarsan pipercross venom u al boru tipi uygun ön taraftan filitreye giden yere bağla eğer aem alıp tampona kadar wermezsen aem kışın iğrenç ama sıkıntı olur filitre ıslanır söliim venomu orjinal cold air borusuna ucunu dier tarafını gaz kelebeğine ver max performansı alırsın....
    senin demek istediğin bu resimdeki gibi sanırım...(resimdeki bmc cda bu arada)

    URL=http://imageshack.us][/URL]

  14. #14
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bendeki uygulama bu sekilde gorkem. borunun capına uygun yalıtım sungeri olmayınca duz tabakadan kesip etrafını bantla sardık resimde gozuken alimunyum renkli bantla










  15. #15
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hava girişi kaputun içinde kalıosa saçma bi durum, ama dediğim gibi kite para vermene gerek yok bence, ucundaki filtreni değiştir ve herhangi bir boruyla tampondan hava beslemesi yap, arkadaşında dediği gibi orjinal boruyu sarmanın faydası çok olacaktır, borunun içindeki havayı soğuk tutmakta önemli
    hava girişinin kaputta denk geldiği yer resimde gozukuyor


  16. #16
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam kaancım bekliyorum senden foto,,,simota mantarıda görmüş oluruz hem,,,,deniz evet hava girişi kaputun altında ama panjurun hemen arkasında,,,,
    bence aracının filtre sistemi gayet başarılı ... sadece yapman gereken oraya biraz daha fazla soğuk hava verebilmek... tavsiyem kapalı kutuda olan filtre sistemlerine geçmemen çünkü zaten aracında yalıtılabilecek bi emiş alanı var bu sayede hava akışı daha fazla oluyor

  17. #17
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    abi bi fikirde benden olsun, şu orj emiş kısmını sök araçtan, ön panjur arkasından da bi boru uzat filtrene doğru, alttan da uzatcaksın ztn, çift yönlü emiş elde et derim

  18. #18
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaan teşekkürler resimler için ,,,baya emek harcamışsın sen,,,hava dinlenme bölümünüde iptal etmişsin sanırım.....

  19. #19
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence aracının filtre sistemi gayet başarılı ... sadece yapman gereken oraya biraz daha fazla soğuk hava verebilmek... tavsiyem kapalı kutuda olan filtre sistemlerine geçmemen çünkü zaten aracında yalıtılabilecek bi emiş alanı var bu sayede hava akışı daha fazla oluyor
    evet bende cai kullanmak yerine iyi bi sünger bazlı filitreyle o çamurluğun iç tarafına yerleştirip bide tampon arkasında bi boruyla oraya hava sağlarsam yeterli diye düşündüm aslında,,,,onun içinde seçenekler arasına pipercross süngeri koymuştum.....ama böle yapıncada kışın tam kaputun çamurlukla birleşme yerinden üstüne su damlar mı diyede aklıma bi kurt düştü .......

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •