User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Golf 4 yağ lambası sürekli yanıyor ...

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Golf 4 yağ lambası sürekli yanıyor ...

    Merhaba adım Burak.Aranıza yeni katıldım.Aracımla ilgili teknik bir sorum olacak.Aracım 1999 model golf 4. Sorun ise baskı balata değişiminden sonra sürekli olarak düzensiz kırmızı yağ lambası yanıyor. Mekanik olarak yağ ile ilgili ne varsa(yağ pompası,filtre,müşür) değiştirdik. Sürekli düzensiz bir şekilde yanıyor. Bir neticeye varamadık. Bu tarz bi arızayı tecrübe edinmiş birileri varsa yardımlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.

  2. #2
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağ basıncını ölçün eğer düşükse muhtemelen pompada sıkıntı vardır. Düşük değil basınç normalse müşür arızalıdır. Basıncı ölçtüğünüz saatinde doğru çalıştığına emin olun.

  3. #3

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağ basıncını ölçün eğer düşükse muhtemelen pompada sıkıntı vardır. Düşük değil basınç normalse müşür arızalıdır. Basıncı ölçtüğünüz saatinde doğru çalıştığına emin olun.
    Öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.Belirttiğim gibi yağ pompası,filtre,müşür değişti.Hatta filtre ve müşür ikişer kez değişti.Ek olarak krank yatakları basınç kaybı oluşturabileceğinden dolayı değişti.

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elektriksel bir problem olmasın ? Göstergedeki lamba bir yerden şase alıyor olabilir yada başka bir problem yağ lambasına etki ediyor olabilir aklıma başka bir şey gelmedi.Zaten yapılacak her şeyi yapmışsınız yerinizde olsam yağ basıncını ölçtürürdüm problem yoksa işinde uzman elektrik/elektronikçiye derdimi anlatır gözden geçirmesini isterdim.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır ilk yapılacak şeyi yapmamışlar malesef
    yağ ışığı yanıyorsa ve şüpheli bir durum varsa
    ilk önce mekanik bir basınç saati takarak yağ basıncı fiziksel olarak ölçülür
    rölantide kaç? motor tam sıcakken kaç? gaz verince kaç bar gözlenir.
    ondan sonra ne yapılacaksa yapılır.

    onu değiş bunu değiş olmadı ne yapalım
    basıncı ölçün önce siz.

    10 barlık pakkens marka yerli malı mekanik saat alıyorsunuz sanayideki hırdavatçıdan
    ona 1-2 metre hortum alıyorsunuz
    bağlantı fittingslerini alıyor ve bağlıyorsunuz
    toplam tutsun 40-50 lira tutsun
    ustan hayatında yağ basıncı ölçmediyse bi cesaret denesin, belki ufku açılır.

  6. #6

    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    Turkiye/Ankara
    Mesaj
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en güzel ve alenen mantıklı olan çözüm maxinin dediği... baktın gene olmadı beyini interface e bağlayıp arabirim üstünden arıza tespiti yapmak... Marşı basmayan motora marş bastırır stop lambası yaktırır... Devresel sıkıntılar olabiliyor golflerde parça orjinaliyle değişmediği zamanlarda. Keza kutusuz açık hava filtresi sonucunda arızalanan hava akış metrenin yakıt pompasına kadar hasar vermesi gibi bişey bu.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •