User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Baskı balatanın bitik olduğunu nasıl anlarız?

  1. #1
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Baskı balatanın bitik olduğunu nasıl anlarız?

    Aracın çekişten düşmesi sanırım bir gösterge.

    Bir de el frenini sonuna kadar çekip,vitesi 1e alıp ayağınızı debriyajdan yavaş yavaş çekiyorsunuz.Araç kavrama noktasında stop etmez de silkelemeye devam ederse balatanın aşındığını söylebilir miyiz?

    Bu soruyu şu yüzden soruyorum.Bir arkadaşımız debriyajının sert olduğundan bahsetmiş.Cevap olarak da baskı balatanın aşınmasından dolayı olabileceği söylenmiş.

    Benim aracımın da debriyajı sert Ama aracın çekişinde bir problem yok maşallah

  2. #2

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende bıtık oldugunu farketmemıstım...en gecerlı yontemı anlatayım...

    arac dururken vıtes 2 ye alınır..

    ayak frende ıken gaz verılerek dıger ayak debrıyajdan cekılır...eger stop etmesse baskı balata bıtık eger ederse aynen devam...

  3. #3
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım sormak istediğim yöntem buydu ok Tek ayak frende,aynı anda da gaza basmak yerine el frenini kullansak da aynı sonuca ulaşırmıyız acaba

  4. #4
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5'e al araci hafif yokus yukari yolda 1500 devirden itibaren gaz vermeye basla. Kaciriyorsa belli olur hemen

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım sormak istediğim yöntem buydu ok Tek ayak frende,aynı anda da gaza basmak yerine el frenini kullansak da aynı sonuca ulaşırmıyız acaba
    olur tabe ama fren le yapsan daha ıı olur...

  6. #6
    Absinthé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Çekmeköy-İstanbul
    Mesaj
    1.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ee diyelim ki baskı balatayı yeni değiştirdik..Ama araç 2000 devir civarı kalkarken bariz silkeliyor? bunu neden yapar?
    Belong to beyond of your horizon.

  7. #7

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1- cok yakar
    2- cekısten duser
    3- test ıcın 5 e tak elfrenı cek aracı kaldırmaya calıs. bayılıp stop ederse duruma gore yorum yapılır. zaten deva edıosa fınıto
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  8. #8
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    devır yukselıp araba yerınde sayar
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  9. #9
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    patinaj çekiyormuş gibi herzamankinden farklı devirlenir otomatik vitesmiş gibi ,

  10. #10

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Absinthé Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ee diyelim ki baskı balatayı yeni değiştirdik..Ama araç 2000 devir civarı kalkarken bariz silkeliyor? bunu neden yapar?
    volant yuzeyınden olabılır..
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  11. #11
    Absinthé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Çekmeköy-İstanbul
    Mesaj
    1.152
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mechanıcer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    volant yuzeyınden olabılır..
    Hmm.. Çözüm öneriniz var mıdır? Teşekkürler.
    Belong to beyond of your horizon.

  12. #12

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok ınce tornacıda bıras paso aldırmak. ve ustune yenı baskı ve balata baskıyı yenı degıstıysen ınce bı zımpara cek ole tak.
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  13. #13
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5'e al araci hafif yokus yukari yolda 1500 devirden itibaren gaz vermeye basla. Kaciriyorsa belli olur hemen
    Antalya'da yokuş yok

    Teorileri pratiğe dökme zamanı nerde benim anahtarım?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •