Typer 3 de 80 demek
İdam sephasında bekleyen mahkum demektir sanırım
Cupra değil ki velet vtec açık olmadan çöp
2 de vtec açık şekilde çok tatlı oluyor namizsizzzz![]()
İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
Dr.ECU
MaşAllah gerçekten 208 çok güzel yürümüş Ali eğer ihtiyaç harici satma düşüncen varsa emeğine acı satma![]()
ALLAH VAR GAM YOK..
Arkadaşlar Ali aracına her fırsatta değişiklik yapan bir arkadaşım.O sebeple rx8 varkende 106 ile de hep onun devrinde deniyoruz ki bir sonraki denemede aracında netür bir iyileştirme yada gerileme olduğunu anlayalım diye
Amaç geçmek geçilmek olmadığı için denememiz bu şekilde oldu.Ben egzoz yapıcam dedim oda ufak çaplı bişeyler yapmış öncesi ve sonrası alınsın diye çıktık.
Zaten durum farklı olsa ben yanıma yolcu almam o vites ve devirde basmayı kabul etmem
80-200 yaptık yol durumundan ötürü.Ciddi anlamda geçmek geçilmek için roll yapıldığında Ali ve ben sonucu biliyoruz ve dert etmiyoruz
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
Emre, güzel bir gece geçirdik tekrar teşekkürler
Bize katılan Mini GP li Mert ve Gökay a da ayrıca teşekkür ederim
Before after yapalım diye denedik, ben arabamı gördüm 200 de yol bitti zaten bitmese de Typer a arkadan el sallardım :-)
Merhabalar, araç alma sürecinde olan biri olarak birkaç sorum olacaktı.
1.4 TSI Ibıza Cupra ve 208 GTI THP200 arasında gidip gelmekteyim. 208 GTI'ya daha yakınım fakat merak ettiğim şeyler var.
1) THP 200'ler Rcz-r ve 308 GTI motorundan çok mu farklı ?
2) Egzoz, cooler, filtre ve yazılım ile alınabilecek güçler nelerdir ?
3) Aracın frenleri tek piston sanırım,frenler yetiyor mu ve 4 pistonlu sistemler var mı araca uyan ?
4) 208 GTI by PS ' deki kilitli dif. bu araçlara uyuyor mu ?
5) Aracı hem günlük, hem de pistte kullanmak istiyorum. O yüzden çok hard setup yapmayacağım. Performanstansa yol tutuş daha önemli benim için, motoru sorun çıkartmasın yeter.
Cevaplayabilirseniz çok sevinirim, teşekkürler.![]()
1. Çoğu parçası aynı olmasına karşın, evet farklı. Olay sadece motor değil, IC, egzos vb. çevresel diğer ekipmanlar da farklı.
2. THP208 var bende ama hiç denemedim. Vakitsizlikten stock takılıyorum. Bu soru pas
3. Çift piston. Yetiyor mu sorusu biraz göreceli. Durmasına duruyor, iyi de duruyor, kısa mesafede duruyor ama yüksek süratte şöyle 160-0 gibi durma sırasında titreme yapıyor ve sanki diski yiyiyormuş gibi hissiyat veriyor. Ama söküp baktığımızda da herşey sağlam. 4pistonlu Brembolarla bir tecrübem yok ama Low-Rider 17"lara da uyduğunu söyledi. İçimde uktedir bir gün deneyeceğim.
4. Evet, ancak astarı yüzünden pahalıya gelir, birçok parçası da aylarca bekletir. Bence fazla bir artısı da yok. Zira virajlarda filan yüksek süratlerde bence yol tutus gayet başarılı.
5. THP200'ü bilmiyorum ama THP208 oldukça sorunsuz. Performans olarak THP208'de esneklik performansı gayet iyi ancak son süratte 230kms hız limitörü var. Yoksa düzde rahat 235-238 yokuş aşağı da 245-250 yapabilecek düzeyde. Kadranda görünene göre konuşuyorum.
Pist olacağı için LSD isteğini şimdi daha iyi anlıyorum ama bence yine LSD'siz de iyi yol tutus performansı ve dolayısıyla düzde daha iyi hızlanma değerleri alınacak. Ana hedef yol tutus olacağı için LSD'den ziyade en önemli ayrıntı cam tavan olmamasıdır. Fabrika bile opsiyon olarak sunmasına ragmen cam tavanı GTi'larda yol tutus, aerodinami açısından tavsiye etmiyor, ben cam tavanlıyım ben de tavsiye etmiyorum, ağırlık merkezini yukarı ve one doğru çekiyor, bu da yokuş aşağı eğimli sert virajlarda(>4) understeer limitlerini düşürüyor sürati kaybetmemek için kontraya girmeye ihtiyaç duydutuyor. Cam tavanı olmayanlarda birçok yorumcu hissedilir yol tutuşta farklılık olduğu söyleniyor.
Ibıza Cupra'yı hiç bilmiyorum, denk gelmedim. Ama açıkçası konfor bakımından iç mekan 208'e göre bir hayli dar geliyor bana. 5 kapılılarında en azından bacak alanında ciddi dezavantaj var.
208'te de bazı kişilerin alışamadığı, ufak direksiyon ve kadranların direksiyon üstünde kaldığı bir düzen var.
agalar en hızlı 208 gtı kımın sımdı ytr de ? bıde kırmızı 07 plaka vardı gecen aksam bahcesehır semalarından tanıdıkmı ?
adamdır dedıgın kişi ne dıyor bak @PiscocuK gecılmıssın
varsa seklın gel aksama deneyelım ıslerın bıtmıs senın bellı sıteye cok takılıyosun su ara...
bizim iş bitmez meslek icabı her daim yoğunuz ***** TR nin en rekabeti yüksek ve karlı sektörü sadece artık nefes almaya başladık
Şakamısınıııııızzz çocukmusunuuuzz ben anlamadım
Ali hangi stock FK2 yi geçtin? Siz atışıyorsunuz olayın dışında kalayım diyorum hep ucu bana dokunuyor.Sizin yüzünüzden facebook bişey paylaşamaz oldum.Ayıptır koca koca adamlarsınız ne denir bilmiyorum cidden
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
Beyler benim aracım belli numaramda denemek isteyen illaki ulaşır deneriz.Geçilen stok ben isem yine geçersiniz sorun olacağını düşünmüyorum
Ha yok biz aramızda goy goy yapıyoruz diyorsanız beni katmayın ikinizinde aracı var bakın keyfinize.Ciddi can sıkmaya başladı
Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri![]()
Emre borsa sayfasına yazdığım yorumda cevap olarak gelip konuyu denemeye getiriyor ben daha nediyim. Facebook ta yine alakasız yerden konuyu denemeye getirdi biliyorsun
Seni sevdiğimden dostluğumuzun bozulmaması adına ben bir daha cevap vermeyeceğim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)