User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
49 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 10-60 Yağ Karşılaştırmaları (Geyik İçerikli Değildir)

  1. #1
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    10-60 Yağ Karşılaştırmaları (Geyik İçerikli Değildir)

    Maxi Hakan hocam kızmasın şimdi aracım doğuştan 10-60 kullanıyor, son zamanlarda castrol 10-60 4 litresi neredeyse 200 lira oldu... eskileri çakmaydı da ondan mı ucuzdu bilemiyorum... TWS zaten piyasada yok, Ankara Şaşmaz'da Şah Makina'yı belki bilenleriniz vardır, bana yeni Mobil1 10 60 ın teknik özellik olarak castrole çok yakın olduğunu söyledi, eskisi gibi gazlayınca yağ sıcaklığı artmıyor dedi...

    Shell, Motul alternatifleri de var, kullananlar yorum yazarsa sevinirim..

    Not: aracım maserati ghibli 330 HP, 80 hp lik aracıma koyup roket olmasını beklemiyorum
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #2
    fms - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende aynı dertten muzdaribim, tws hem çok pahalı hemde bulunması güç, o yüzden son 6 aydır mobil 10-60 kullanıyorum, herhangi bir olumsuzluk görmedim. iyi midir kötü müdür bilemiyorum tws ile kıyaslanırsa ama dün ağustos sıcağında pistte gazladım 110 dereceyi geçmedi mobil 1.

  3. #3
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistte ve günlük Mobil1 tam sentetik 10-60 kullanıyorum, 5bin km olmadan, -benim kullanımımla her yıl- değiştiriyorum, ne sıcaklık sorunum var, ne de aşınma...

  4. #4
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta estağfurullah sen 330hp araban ile 10-60 ı çoktan hakediyorsun
    aslında benim tuhafıma giden şeyi zaten son satırda yazmışsın
    80hp arabasına 10-60 koyupta bişeyler bekleyenler var

  5. #5
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    suan 10-60 mobil1 kullanıyorum sanki castrol edge'de motor daha sessizdi ya da piskolojik olarak bana öyle geliyor

  6. #6
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motul ve shell deneyen oldu mu hiç? shell maserati ve ferrarilere veriyor şu anda resmi olarak...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #7
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    İST
    Mesaj
    3.025
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edge titanium deniyorum .
    sicaklik/basinc daha hareketli suan. daha cabuk tepki veriyor geycler

  8. #8
    m.kibaroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben tek bildiğim yağı kullanırım, hem motosikletimde hem otomobilimde MOTUL ...

  9. #9
    cabriolet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    M Town
    Mesaj
    2.175
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    ben minimde bu yağı kullanıyorum 5 litresi 160-170 tl civarı bulunuyo piyasada

    http://www.otocity.com/1391-Liqui-Mo...-5Litre_UD5988

  10. #10
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motul ve shell deneyen oldu mu hiç? shell maserati ve ferrarilere veriyor şu anda resmi olarak...
    Impreza'da (EJ20G) shell kullandım uzun süre, kötü yanını görmedim. Pistte de sorunsuz dayandı.

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valvoline ı inceledinizmi,ben maxlife 10-40 kullanıyorum,tavsiyemle ***** biraz yağ eksilten ts motorlarda kullanan ve benden önce kullanmış arkadaşlar memnunlar.maxlife eksiltme yapan araçlar için,10-60 ları vr1 racing yağ. bir defa 10-60 denemiştim nedense bende .,yurtdışında bolca 2-5, 3-2 v6 alfalarda kullanıcı yorumları var.tr distribütörü jen oil ve 10-60 ları 5 lt lik bidonlarda ,fiyat 110 du en son.altta karşılaştırma tablosu var.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VR1 RACING 10W-60 5LT
    Sentetik Harman binek aracı motor yağı - Binek araçların ve ralli araçlarının turbo ve turbo olmayan benzin motorlarında ideal performans sunar.

    Ürün Bilgisi
    Motor Yağı – Binek Aracı Motor Yağı
    VR1™ Racing Motor Oil SAE 10W-60
    Sentetik Harman binek aracı motor yağı - Binek araçların ve ralli araçlarının turbo ve
    turbo olmayan benzin motorlarında ideal performans sunar.
    VR1 Yarış SAE 10W-60 motor yağı, kısmi alkol yakıtları kullananlar da dahil binek araçların ve yarış
    otomobillerinin turbo olmayan veya turboşarjlı benzinli motorlarında üstün performans için formüle
    edilmiştir. Ekstra katkılar ralli ve yarış sırasındaki aşırı çalışma koşullarına direnç gösterir.
    Onaylar / Performans Seviyeleri
    SAE 10W-60
    API SL
    ACEA A3/B4
    Ford M2C-153E
    GM 6094M
    Fiat 9.55535.D2 ve G2'nin
    belirtildiğiyerlerde kullanılması
    tavsiye edilir.
    Özellikleri ve Faydaları
    Üstün performans
    Rekabeti kanıtlanmış benzersiz kimyası dahili
    sürtünmeyi azaltır ve güç çıkışını artırır.

    Kırılma dayanımını artırır
    Artırılmış sıcaklık ve oksidasyon kararlılığı yağ
    çözülmesine karşı direnç sağlar.
    Koruyucu kullanın
    Çinko katkılı formül, aşınmaya karşı güçlü bir koruma
    sağlar.

    Uygulamalar

    Turboşarjörlü ve turboşarjörsüz benzinli
    motorlarda en üst düzey performans için.
    Ralli ve yarış sırasındaki aşırı çalışma
    koşullarına direnç göstermek için gerekli olan
    ekstra katkıları sunar.
    Şehir içi ve şehirler arası yollarda normal
    günlük sürüş için uygundur.
    Bazı Moto Guzzi, Husqvarna, Aprilla
    model motosikletler için uygundur. *
    * Kullanmadan önce kullanım kılavuzunuzu kontrol edin.
    Zorlu koşullarda koruma
    Rekabeti kanıtlanmış benzersiz kimyası yüksek
    sıcaklıklarda artırılmış güç çıkışı sağlar. Yüksek
    devirlerde üstün koruma için geliştirilmiş köpük
    önleme sistemi ile formüle edilmiştir.
    Motor temizliği
    Motoru temiz ve iyi durumda tutar.
    Sağlık ve Güvenlik
    Bu ürün, doğru uygulamada düzgün bir şekilde
    kullanıldığında önemli hiçbir sağlık veya güvenlik
    tehlikesi teşkil etmez. İstek üzerine, yerel satış
    ofisinizden veya internet üzerinden bir Güvenlik Veri
    Sayfası (SDS) sağlanabilir:
    @ http://msds.ashland.com
    Çevreyi Koruyun
    Kullanılan yağı yetkili bir toplama noktasına götürün.
    Giderlere, toprağa veya suya boşaltmayın.
    Tipik Özellikler
    Tipik özellikleri, geçerli üretime bağlıdır. Gelecekteki
    üretim, Valvoline™ spesifikasyonlarına uygun olmakla
    birlikte, bu özelliklerde varyasyonları görülebilir.
    VR1 Yarış motor yağı
    SAE Viskozite Derecesi 10W-60
    Viskozite, mm2
    /sn @ 100 ºC
    ASTM D-445
    23.0
    Viskozite, mm2
    /sn @ 40 ºC
    ASTM D-445
    165
    Viskozite İndeksi
    ASTM D-2270
    168
    Viskozite, mPa.sn –25°C.
    ASTM D-5293
    <7000
    TBN, mg KOH/g
    ASTM D-2896
    12.0
    Akma Noktası, ºC
    ASTM D-5950
    -39
    Özel Yer Çekimi @ 15.6°C.
    ASTM D-4052
    0.867
    Parlama Noktası, COC, ºC
    ASTM D-92
    220
    Bu bilgiler sadece aşağıdaki konum(lar)da
    üretilen ürünler için geçerlidir: Avrupa
    Keeping the world moving since 1866™
    Dünyada 100’den fazla ülkeye hizmet sunan
    Valvoline, kaliteli marka otomotiv ve endüstri ürün
    ve hizmetlerinin lider bir pazarlayıcısı, dağıtıcısı ve
    üreticisidir. Ürünlerin arasında daha yüksek
    mesafeli araçlar için özel olarak formüle edilmiş ilk
    motor yağı olan MaxLife™ da dahil, otomotiv
    yağlama maddeleri, transmisyon sıvıları, dişli
    yağları, hidrolik yağlama maddeleri, otomotiv
    kimyasalları, özel ürünler, gres yağları ve soğutma
    sistemi ürünleri bulunur.
    Valvoline ürünleri, programları ve hizmetleri
    hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen
    adresimizi ziyaret edin: www.valvolineeurope.com
    Yazar:
    AdG
    025/08b yerine geçer
    *Ticari Marka, üçüncü kişiye aittir ™ Ashland veya farklı ülkelerde kayıtlı olan bağlı şirketlerinin Ticari Markası ©
    2014, Ashland
    Burada sunulan tüm beyanların, bilgilerin ve verilerin doğru ve güvenilir olduğu düşünülmektedir, ancak Ashland Inc. ve ona bağlı şirketlerin yasal sorumluluk
    üstlendiği açık veya gizli özel bir amaç veya temsil için uygunluğunu ya da satılabilirliği için açık veya gizli bir garanti kabul edilmemelidir.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  14. #14

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan 10-60 mobil1 kullanıyorum sanki castrol edge'de motor daha sessizdi ya da piskolojik olarak bana öyle geliyor
    aynı hissi 10-40 dan sonra vr1 racing 10-60 kullanınca bende yaşadım,daha düzgün bi ses vardı motorda sanki.mobilin specleriyle castrolunki farklı,olabilir dediğiniz fark.shell deki 10-60 da racing tip ama mobil sanırım bi yerleri tıkama amaçlı geliştirilmiş bi yağ,daha kalın davranabilir.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  15. #15

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bahsettiğiniz yerden mobil 10w60 alıp defalarca 350-500hp arası farklı araçlarda kullandık yağ sıcaklığı normal seviyelerde herhangi bir problem yaşamadık
    RACE WERKS

  16. #16
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben test amaçlı 2-3 keredir GULF tam sentetik kullanıyorum.. Özellikle amerikada yarışlarda çok tercih edilen bir yağ. Özelliklerine bakınca da gerçekten güzel görünüyor..

    Şuana kadar problem yaşamadım ama yukarıdaki yorumları görünce bugün valvoline denemeyi düşünüyorum.. yarına yorumlarımı yazabilirim
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  17. #17
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben test amaçlı 2-3 keredir GULF tam sentetik kullanıyorum.. Özellikle amerikada yarışlarda çok tercih edilen bir yağ. Özelliklerine bakınca da gerçekten güzel görünüyor..

    Şuana kadar problem yaşamadım ama yukarıdaki yorumları görünce bugün valvoline denemeyi düşünüyorum.. yarına yorumlarımı yazabilirim
    sonuç? ...........
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  18. #18
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sonuç? ...........
    Evet geç de olsa yazıyorum ancak sonucun anında hissedilmesinin biraz zor olacağı pek aklıma gelmemişti

    Valvoline bayiisine gittim, Maxlife serisinin bir modeli dışında hiçbir yağda "tam sentetik" yazısı göremememden dolayı biraz içime kuşku düştü açıkçası, bu yüzden dolayı biraz daha araştırıp yağ değişimini birkaç gün geciktirmeye karar verdim..
    Bir de aracımın kmsinden dolayı hafif bi yağ azaltma olayı vardı o yüzden 20-50 gibi bir yağ bakıyordum ancak satıcı ısrarla maxlife bunu engeller sorun yaşamazsın azaltmaz demesinden sonra 4lt alıp ufak çaplı bi yağ değişimi yaptım Şuanda güzel görünüyor, 0-40 olmasına rağmen birkaç hafta sonra yağ eksiltme hissedilmez ise gerçekten işe yaradı demektir ama hiç sanmıyorum
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  19. #19

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet geç de olsa yazıyorum ancak sonucun anında hissedilmesinin biraz zor olacağı pek aklıma gelmemişti

    Valvoline bayiisine gittim, Maxlife serisinin bir modeli dışında hiçbir yağda "tam sentetik" yazısı göremememden dolayı biraz içime kuşku düştü açıkçası, bu yüzden dolayı biraz daha araştırıp yağ değişimini birkaç gün geciktirmeye karar verdim..
    Bir de aracımın kmsinden dolayı hafif bi yağ azaltma olayı vardı o yüzden 20-50 gibi bir yağ bakıyordum ancak satıcı ısrarla maxlife bunu engeller sorun yaşamazsın azaltmaz demesinden sonra 4lt alıp ufak çaplı bi yağ değişimi yaptım Şuanda güzel görünüyor, 0-40 olmasına rağmen birkaç hafta sonra yağ eksiltme hissedilmez ise gerçekten işe yaradı demektir ama hiç sanmıyorum
    normalde hangi numara kullanıyosunuz.20-50 bakınıyodum ama 0-40 koydum biraz fazla bi aralık değilmi.niçin sotuyorum,bizim 75 deki 8v motorlar aşırı yağ eksiltiyor.daha yeni motor yapıldı araca,gömlekler,yataklar değişti orjinal alfa romeo parçalarla 10-40 kullanıyorum şu an ,yaklaşık yarım lt eksiltme var 1000 km de,motor yapılmadan önce 1 lt biraz üstüydü bu.konuştuğum ve alfa camiasında adı geçen 3-4 usta ısrarla bu arabya 20-50 koymalısın diyorlar,buralarda yazanlara bakınca kıyıp koyamıyorum.bu yağ sarmalı yedi bitirdi beynimi.bende 15-40 koyayım diye düşünüyorum.şu an motor yapılalı 4000 km oldu,2 defa yağ filtre değiştim.tekrar değişim yapcam yakın zamanda.banada bi tavsiyede bulunun arkadaşlar
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •