User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
49 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 10-60 Yağ Karşılaştırmaları (Geyik İçerikli Değildir)

  1. #20

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada alfa camiada mobil veya castrol 10-40 kullanıp 10000 de 2 lt civarı eksiltenler maxlife 10-40 a geçtikten sonra bunun baya değiştiğni söylüyorlar,memnunlar.anladığım kadarıyla mobilin 10-60 yağla getirdiği katıklı yağ muhabbetini valvoline bütün mAxlife serisine uygulamış.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  2. #21
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alfa75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada alfa camiada mobil veya castrol 10-40 kullanıp 10000 de 2 lt civarı eksiltenler maxlife 10-40 a geçtikten sonra bunun baya değiştiğni söylüyorlar,memnunlar.anladığım kadarıyla mobilin 10-60 yağla getirdiği katıklı yağ muhabbetini valvoline bütün mAxlife serisine uygulamış.
    SHELL 10w60 yağ eksiltmeyi bitiriyor yorumları var...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #22
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motulde 10-60 cıkardı test edeninniz varmı ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #23

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SHELL 10w60 yağ eksiltmeyi bitiriyor yorumları var...
    sizin arabada bariz bi eksiltme varmı 10-60 la.yada şöyle bişey sorayım,eksiltmeyi takip edebiliyorsak ve katalog değerlerinde yağ kullanıyorsak eksiltmenin araca bir zararı olurmu.hani eksiltsin kardeşim ben eklerim yağımı diyip daha kalın yağa geçmesek.birde maserati,alfa gta,eski seri porche lerde falan 20-60 20-50 racing yağ kullananlar var yurtdışı bolca,araştırdınızmı hiç kullanıcı yorumları falan.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  5. #24
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yavuz364 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet geç de olsa yazıyorum ancak sonucun anında hissedilmesinin biraz zor olacağı pek aklıma gelmemişti

    Valvoline bayiisine gittim, Maxlife serisinin bir modeli dışında hiçbir yağda "tam sentetik" yazısı göremememden dolayı biraz içime kuşku düştü açıkçası, bu yüzden dolayı biraz daha araştırıp yağ değişimini birkaç gün geciktirmeye karar verdim..
    Bir de aracımın kmsinden dolayı hafif bi yağ azaltma olayı vardı o yüzden 20-50 gibi bir yağ bakıyordum ancak satıcı ısrarla maxlife bunu engeller sorun yaşamazsın azaltmaz demesinden sonra 4lt alıp ufak çaplı bi yağ değişimi yaptım Şuanda güzel görünüyor, 0-40 olmasına rağmen birkaç hafta sonra yağ eksiltme hissedilmez ise gerçekten işe yaradı demektir ama hiç sanmıyorum
    Maxlife yuksek km li ya da yag yakan araclarda kullaniliyor yurt disinda. Reputasyonu gayet iyi bir yag. Tam sentetik yazsa bile icerisinde grup 3 baz yag mevcut fakat pratikte bu farki zaten anlamaz/hissedemezsiniz.

    Valvoline'nin tam sentetik serisinin adi Synpower'dir.

  6. #25

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw castrolu birakip shelle gecti, gtl teknolijisinden dolayi, Turkiyede durum ne bilmiyorum ama gtl yani gazdan sivilastirilmis forma gecisle beraber sividaki molekul bosluklari bertaraf edilmis ve boylece daha az asinma sonucuna varmislar.

  7. #26
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alfa75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normalde hangi numara kullanıyosunuz.20-50 bakınıyodum ama 0-40 koydum biraz fazla bi aralık değilmi.niçin sotuyorum,bizim 75 deki 8v motorlar aşırı yağ eksiltiyor.daha yeni motor yapıldı araca,gömlekler,yataklar değişti orjinal alfa romeo parçalarla 10-40 kullanıyorum şu an ,yaklaşık yarım lt eksiltme var 1000 km de,motor yapılmadan önce 1 lt biraz üstüydü bu.konuştuğum ve alfa camiasında adı geçen 3-4 usta ısrarla bu arabya 20-50 koymalısın diyorlar,buralarda yazanlara bakınca kıyıp koyamıyorum.bu yağ sarmalı yedi bitirdi beynimi.bende 15-40 koyayım diye düşünüyorum.şu an motor yapılalı 4000 km oldu,2 defa yağ filtre değiştim.tekrar değişim yapcam yakın zamanda.banada bi tavsiyede bulunun arkadaşlar
    Ben daha önce 10-40 flan kullanıyordum.. Daha önce kullandığımdan ziyade aslında motor yağı seçimi ortalama yağ değişimde en fazla 1 litre yağ eksiltecek şekilde olabilecek en ince yağı kullanmak olması gerekiyor teorikte
    Yağ eksiltme arttıkça yağı kalınlaştırmak doğru ama markadan markaya kalınlık ve yağ eksiltme azaldığı için belli bi marka belirleyim o markaya göre seçimleri değiştirmek lazım
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  8. #27
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alfa75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin arabada bariz bi eksiltme varmı 10-60 la.yada şöyle bişey sorayım,eksiltmeyi takip edebiliyorsak ve katalog değerlerinde yağ kullanıyorsak eksiltmenin araca bir zararı olurmu.hani eksiltsin kardeşim ben eklerim yağımı diyip daha kalın yağa geçmesek.birde maserati,alfa gta,eski seri porche lerde falan 20-60 20-50 racing yağ kullananlar var yurtdışı bolca,araştırdınızmı hiç kullanıcı yorumları falan.
    2-3bin kmde1 litre eksilme var bende.. sonuçta 20 yıllık turbo bir motor için normal bence...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #28
    Traxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    T.C. Ist. /RKS/CRO
    Mesaj
    148
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valvoline 5/40 tam sentetik kulaniyorum hala 0/40 gecmeyi dusunuyorum 237.000'de aracim inanin abartmiyorum castrol 10/40'tan Valvoline 5/40 gectikten sonra ses degisti!
    yag degisiminden once ust kapak contasi-subap lastikleri,komple keceler degisti okadar birde olum temizligi

    hard moddlu aracim olsa su alternativlere bakardim, 5/50 - 10/50 tam sentetik Mobil1 - Valvoline bu ikisindende memnunum.
    Not Everyone Understands BMW It's A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing.

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağlar çok ciddi pahalandı. Bende kuru karter (dry sump) setuplu bir araç hazırlıyorum. Her yağ değişimi 9-10 lt yağa ihtiyacım olucak. Gelde bu fiyatlar ile Motul al. Cimrilik seviyesinde değil tabiki ama fiyat performans ürünü nedir sizce 15-50 yada yakın yağlarda (10-50 / 20-50).
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal bi eksiltme bencede.benim 140 bg lik alfa(lpg li) o kadar eksiltiyo. valvoline 10-60 deneyin derim .eksiltmeye etkisi olacağını sanmam mobil kadar ama castrolle aynı verimi daha ucuza alırsınız.110 tl 5 lt.satan firmada bayağı sağlam köklü bi firma.babası yağ işinde çalışan bi arakadaşımın tavsiyesiyle bulaşmıştım ben valvoline e .netten bulduğum 10-50 sözde japon menşeli bir yağı alacakken merdiven altı bu yağ,valvoline al,şu an için sağlam,ileride ne olur bilemem demişti.bende onu koyacaktım bu değişimde ama kalın gelir dediler (çözemedim onuda 20-50 koy 10-60 kalın) galiba maxlife 15-40 yapıcam. @maxihakan siz ne kullanıyorsunuz q4 de
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  12. #31

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağlar çok ciddi pahalandı. Bende kuru karter (dry sump) setuplu bir araç hazırlıyorum. Her yağ değişimi 9-10 lt yağa ihtiyacım olucak. Gelde bu fiyatlar ile Motul al. Cimrilik seviyesinde değil tabiki ama fiyat performans ürünü nedir sizce 15-50 yada yakın yağlarda (10-50 / 20-50).
    10-50 alfa 75 in kitapçığında tavsiye edilen yağ,biraz arştırmıştım almak için turkoilmarket.com da bi yağ buldum,brezilya menşeli,kısa bi araştırma yaptı etiketi basılı firmanın 10-50 yağ üretimi yok,sonra bi japon marka buldum,oda üstte bahsettiğm gibi çakma çıktı.valvoline de vr1 racing 20-50 var.bir bakın açıklamalarına,castrolden biraz pahalı yalnız 20-50 si .
    http://yagpazarlama.com/product.php?id_product=356
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  13. #32
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @alfa75
    ben motul 8100 x-cess 5-40 kullanıyorum

  14. #33
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağlar çok ciddi pahalandı. Bende kuru karter (dry sump) setuplu bir araç hazırlıyorum. Her yağ değişimi 9-10 lt yağa ihtiyacım olucak. Gelde bu fiyatlar ile Motul al. Cimrilik seviyesinde değil tabiki ama fiyat performans ürünü nedir sizce 15-50 yada yakın yağlarda (10-50 / 20-50).
    Uzun süre GULF denedim, baya da araştırma yaptım, yurtdışında yarışlarda flan da kullanılan bir yağ, eğer sık değişeceksen yağı gulf uygun olabilir. 5lt si 70tl ydi sanki. Şuana kadar da problem yaşamadım.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  15. #34
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maxlife yuksek km li ya da yag yakan araclarda kullaniliyor yurt disinda. Reputasyonu gayet iyi bir yag. Tam sentetik yazsa bile icerisinde grup 3 baz yag mevcut fakat pratikte bu farki zaten anlamaz/hissedemezsiniz.

    Valvoline'nin tam sentetik serisinin adi Synpower'dir.
    Doğukan sen yağ konusunda iyisin
    şunları karşılaştırırmısın

    5W-40 motul 8100 X-cess
    https://www.motul.com/system/product...pdf?1420818184

    0W-40 motul 8100 X-max
    https://www.motul.com/system/product...pdf?1422018494

  16. #35
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğukan sen yağ konusunda iyisin
    şunları karşılaştırırmısın

    5W-40 motul 8100 X-cess
    https://www.motul.com/system/product...pdf?1420818184

    0W-40 motul 8100 X-max
    https://www.motul.com/system/product...pdf?1422018494
    Abi ikisinin arasında 40 derecede ve operasyon sıcaklığında fark var. 40 derecede 0w40 bariz daha ince, fakat 100 derecede de ikisi de xw40 olmasına rağmen 0w40 yine bir miktar daha ince. Normal olarak viscosity index i 0w40'ın daha yüksek.

    Yağların içeriği hakkında başka detay olmadığı için söyleyebileceklerim bu kadar. Daha detaylı bilgi verebilmem için yağ analizlerini karşılaştırmam gerekir.

    Türkiye koşullarında, özellikle Batı bölgelerin ikliminde bu ikisinin arasından birini seçmem gerekirse (ya da gazlıyorsam) şahsen 5w40 kullanırdım. Fakat yakıt ekonomisi amaçlı kullanıyorsam ikisinin arasından 0w40 tercih ederdim, bunun sebebi de 0w olduğundan ötürü değil.

    Diğer yağlar arasında tercih yapmam gerekirse, özellikle Mobil 1 0w40 varken (ve Motul'e göre nispeten ucuzken) başka hiç bir 0w40'a bakmazdım. Üzerinde onayını aldığı marka ve sertifikasyonların sayısı yıllardır hiç bir 0w40'da yok.

  17. #36
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yağlar çok ciddi pahalandı. Bende kuru karter (dry sump) setuplu bir araç hazırlıyorum. Her yağ değişimi 9-10 lt yağa ihtiyacım olucak. Gelde bu fiyatlar ile Motul al. Cimrilik seviyesinde değil tabiki ama fiyat performans ürünü nedir sizce 15-50 yada yakın yağlarda (10-50 / 20-50).
    Her fırsatta söylüyorum, yine söyleyeceğim. Tabiki bilindik markalardan alın ama marka takıntınız olmasın (shell-mobil-castrol- vs. vs.).

    Alacağınız yağın üzerinde API SN ve ACEA A/B/C sertifikası varsa o yağ içten yanmalı motor için fazlasıyla yeterli. Bunun üstüne kullandığınız marka üretici onayı ve/veya sertifikası varsa, bu da bir artıdır (bu daha çok standart araçlar için geçerli).

    Eğer pist koşullarında kullanacağım diyorsanız, yağ ısısının 150 dereceyi geçmemesine, ve ulaşabileceğiniz en yüksek sıcaklıktayken dip gazda 65-70 psi altına hiç bir koşulda düşmemesine dikkat edin (kabaca rakam, motordan motora değişir ama örneğin hiç bir koşulda 30- 40 psi görmemelisiniz).

    Örneğin yağ ısısı max. 110 derece görebiliyorsunuz, ama basıncınız 45 psi ya düşüyor diyelim. O zaman bir kalın viskoziteye geçmelisiniz.
    Ya da örneğin yağ ısısı max 150 derece, ve basıncınız 150 derecede 45 psi. Yine kalın viskoziteye geçmelisiniz ama bu yeterli bir çözüm değil, yağ soğutucusu da takmak gerekir.

    Ben sizin yerinizde olsam, yukarıda yazdığımı 10w40 ile bunu denemeye başlardım. Esas sebeplerinden biri çok daha yaygın bir viskozite ve uygun fiyata bulmak mümkün. Tabi işin içinde dry sump olduğu için önerirken biraz tırsıyorum (basınç farkı oluşur mu bilemeden konuşuyorum çünkü), fakat ince yağdan korkmamak gerekir. Ne kadar ince yağ, o kadar yüksek flow, o kadar da sistemin içinde hızlı dolaşan yağdan ötürü yüksek soğuma kapasitesi demektir. Alakasız bir örnek ama, ben kendi aracımda %80 Mobil 1 0w40, %20 Toyota 0w20 kullanıyorum şu anda, 0w35 diyebiliriz . Aynı yağ ile iki kere piste çıktım (pistte toplam 5 saat net süre) ve 7000 km dir aynı yağı kullanıyorum (10 bin km kullanacağım), halen kırılmadı ve yağ ile alakalı hiç bir problem yok. 10 bin km sonunda analiz için yollayacağım.

    Neyse, ghibli'nin konusunu bölmeyelim. Saygılar.

  18. #37

    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Mesaj
    345
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @alfa75
    ben motul 8100 x-cess 5-40 kullanıyorum
    abi bu biraz ezber bozan türden değilmi.q4 yanılmıyosam baya sıcak çalışan bir motor,5-40 ı ts motora koyanlara bile naaptın sen falan oluyolar.10-50 10-60 tavsiye ediyorlar.eksiltme ve performans durumundan memnunmusun.75 e sen ne kullanırdın.bu aralar değişeceğim yağı,tecrübeli tavsiyelere ihtiyacım var,20-50 motordayken ben kasılırım,ne yapsam? @ghibli kusura bakma biraz karıştırdık konuyu.
    delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum...

  19. #38
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alfa75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bu biraz ezber bozan türden değilmi.q4 yanılmıyosam baya sıcak çalışan bir motor,5-40 ı ts motora koyanlara bile naaptın sen falan oluyolar.10-50 10-60 tavsiye ediyorlar.eksiltme ve performans durumundan memnunmusun.75 e sen ne kullanırdın.bu aralar değişeceğim yağı,tecrübeli tavsiyelere ihtiyacım var,20-50 motordayken ben kasılırım,ne yapsam? @ghibli kusura bakma biraz karıştırdık konuyu.
    garip bir düşünce olmuş seninki
    sıcak çalışma nedirki, benim arabamın su sıcaklığı 85-90 derecelerde dolaşıyor (elektronik termostat var)
    tam gaz gidersemde aynı, ayrıca orjinal yağı 10w-40
    yanma odası sıcaklığı diyorsan egt 850 derecelerde max (sensör motor çıkışında)
    yağ sıcaklığıda belli normal kullanımda 80-90, 100-110 derecelerde gazlayınca

    o zaman o mantıkla bakarsak çok ısınan arabaya daha kalın yağ koymak lazım?
    hele hele 0w-40 hiç koyulmaz?
    2000 yılında arabayı aldığımda eski sahibi 6 sene boyunca hep mobil 0w-40 kullanmış
    hiç sorunuda yoktu valla

    bence siz kalınlık-incelik ile yağ kalitesini karıştırıyorsunuz
    aslında bu başlık onun için var, 10w-60 ama hangi 10w-60?


    şimdi gelelim asıl meseleye
    yağın verimli olabilmesi için motorunda düzgün toplanmış olması lazım, iyi yapılması lazım
    sıfır alfa 75 motora fabrika ne diyor? 10w-40 değilmi?
    peki senin motorun sıfır kadar düzgün toplandımı?
    o yatak boşlukları, segman aralıkları vs vs daha bir sürü ince rektifiyelik hassas işler hakkıyla yapıldımı?
    servis kitabındaki değerlere bakılıp aynı ölçüler uygulandımı?

    tamirciler 3 ile 6 gün arası sürede komple motor topluyorlar
    iş, diğer haftaya kalmıyor bile (tabi eksik parça bekleme vs yoksa)
    ben Q4 ün motorunu tam 2.5 ayda topladım!

    tüm parçaları sıfır alsan bile önemli olan onun doğru takılması, ölçülerinde takılmasıdır
    yoksa gerçekten bir anlamı yok

    sonra yağlar üzerine çeşitli şehir efsaneleri üretiliyor
    o yağ eksiltmiyor, bu çok eksiltiyor
    yağı eksikten motor değilmi?
    tabiki yağ kalınlaştıkça eksiltmede azalır ama motor 2000km de 2l yağ yakıyorsa
    yağı kalınlaştırsanda inceltsende değişiklik dişe dokunmazki

    benim yağ değişim çizelgem aşağıda, hiç sorunum yok
    yağ eksiltme sıfır zaten olamaz hiç bir motorda sanırım
    benimde 2000km de 0.5 litre falandır sanırım

    motul 8100 5w-40
    NISAN.2013
    189K

    motul 8100 5w-40
    HAZIRAN.2014
    197K (8bin km sonra değişti)

    motul 8100 5w-40
    AGUSTOS.2015
    206k (9bin km sonra değişti)

    Ben eskiden 75 te ne kullandığımı inan hatırlamıyorum, muhteemelen 10w-40 idi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •