User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: mercedes w115\w123

  1. #1

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    van
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    mercedes w115\w123

    iyi günler arkadaşlar forumda yeniyim 10.000 tl ye yakın param var mercedes w115 yada w123 ikisineden birisini almak istiyorum ufaktan german stayle yapmayı düşünüyorum sizce hangisini seçmeliyim internetten fiyatlar çok yükselmiş bide bu kasaların en performanslı modeli hangisi (230.4 230.6 )vb.

  2. #2

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mekanik enjeksiyonlu T motor 280ler en performanslıları.
    orijinalliği dışında german style gibi işlere girecekseniz, çok orijinal olmayan dışarıdan güzel gözüken herhangi bir araç görür işinizi. Mekanik işleri zaten kolay ve ucuz.

  3. #3
    aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İSTANBUL/Sultangazi
    Mesaj
    5.051
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belirttiğiniz bütçe ile idarelik bir tane 230.6 alın işin içine girdiğinzide zaten içinden çıkılmaz bir hal alır ve satarsınız
    Sonuçta aklınızda kalacagı yerde altınızda olsun
    IMPOSSIBLE IS NOTHING

  4. #4
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O paralara alacağınız arabalar sizi üzer bence hiç girmeyin. yine de almak isterseniz kadosan sanayi kamil usta 115 parça konusunda yardımcı olur

  5. #5
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forumun satılık ilanlarda w124 var 87 model araç düzgün bir araca benziyor 15bin demiş pazarlık payı bırakmış bence w123 yerine w124 daha ugun olmazmı german style için.

  6. #6
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ille de 115 yada 123 dusunuyorsaniz, performans ve ses takintiniz da yoksa, yani amac sakin sakin german style gezmekse eger ben diesel tavsiye ederim.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    van
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar benim için sorunsuzluk ve performans öncelikli zaten german style işine daha sonraları başlıyacam yavaş yavaş öncelikle sorunsuz ve performanslı bir arac almak istiyorum w124 tasarımı hoşuma gitmiyor klasik takıntısı var biraz ondan w115 ve w123 olacak inş .
    bide bu araclarda en çok dikkat edilmesi gereken sorunlar nelerdir yada kronik sorunları ?

  8. #8
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakkiki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar benim için sorunsuzluk ve performans öncelikli zaten german style işine daha sonraları başlıyacam yavaş yavaş öncelikle sorunsuz ve performanslı bir arac almak istiyorum w124 tasarımı hoşuma gitmiyor klasik takıntısı var biraz ondan w115 ve w123 olacak inş .
    bide bu araclarda en çok dikkat edilmesi gereken sorunlar nelerdir yada kronik sorunları ?
    bizde 25 yildir w115 var diesel.
    suan da gunluk biniyorum.
    kronik bir sorunu yok bu araclarin.
    bakacagin yer ise govdesi ve dosemesi olsun. yasindan dolayi govdeleri paslanmis/curumus vs oluyor. eger acelen yoksa mumkun mertebe kaportasi temiz arac almaya bak. bazi detay parcalarini (temiz olarak) bulmakta zorlanabilirsin, o nedenle ici de ne kadar duzgun olursa senin icin o kadar iyi.
    kaportasi, dosemeleri ve gogsu temiz olmasi sahsen benim icin yeterli olurdu w114-115 yada w123 alacaksam eger. cunki gerisini toparlamak zor degil.

    en cok dikkat edecegin nokta ise aracin senden once kaportasinin nasil yapilmis oldugudur. ben sana bircok w115 gosterebilirim ki suan tertemiz gozukup en gec 1-2 yil icerisinde darmadagin olabilecek. tum delikleri curukleri fiber-silikon-tereson-uydurma sac parcalariyla kapatilmis ve uzerinden puturlenmis oluyorlar, alirken bakiyorsun curuk falan yok arabada ooo diyorsun ne guzel tam benlik falan, sonra ilk kis mevsiminden sonra bir bakiyorsun ki heryerde sari sari paslar falan.. sonra kafayi bozup araci soyup kaportaya bir birakiyorsun ki araba elek.... bu duruma dusme ihtimalin oldukca yuksek, buna dikkat et en oncelikle.

    dedigim gibi kaporta temiz olduktan sonra gerisinden korkma. motormus sanzumanmis diferansiyelmis, sorun cikarsa bile yapar gecersin, zaten kolay kolay birdaha da bozulmaz, ama kaporta boyle degil maalesef..

    eger kaportasini kendin yapacagin bir arac alacak olursan da senden once ne kadar az kaportaci eli degmisse o kadar iyi.
    If you have no LAG, you have no turbo..

  9. #9
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    Çamlıca
    Mesaj
    4.307
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vallahi bende çok büyük bir hevesle 79 model W123 kasa 250 6 silindir karbüratörlü araç aldım, toplayan çok yakın arkadaşımdı. Gerçekten çok güzel araçlar, fakat parçası zor bulunuyor ve işçilikleri çok yüksek ve her ustada elini sürmüyor. Bence böyle bir araç almadan önce ustanı ayarla Ben W123 tercih ederdim, torpidosunda çatlak olmamasına özen göster, torpido pahalı bir ekipman. Çok oynanmamış, çürüğü fazla olmayan araç tercih edebilirsin. Benim ki çürük, motor suyu olmadığı halde Ankara' dan İstanbul' a tık demeden geldi

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    van
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi bende çok büyük bir hevesle 79 model W123 kasa 250 6 silindir karbüratörlü araç aldım, toplayan çok yakın arkadaşımdı. Gerçekten çok güzel araçlar, fakat parçası zor bulunuyor ve işçilikleri çok yüksek ve her ustada elini sürmüyor. Bence böyle bir araç almadan önce ustanı ayarla Ben W123 tercih ederdim, torpidosunda çatlak olmamasına özen göster, torpido pahalı bir ekipman. Çok oynanmamış, çürüğü fazla olmayan araç tercih edebilirsin. Benim ki çürük, motor suyu olmadığı halde Ankara' dan İstanbul' a tık demeden geldi
    hocam senin arabanın performansı nasıldı biraz araştırdım en seri motor 250 lerde varmış doğrumu ?

  11. #11

    Üyelik
    Jan 2016
    Şehir
    van
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizde 25 yildir w115 var diesel.
    suan da gunluk biniyorum.
    kronik bir sorunu yok bu araclarin.
    bakacagin yer ise govdesi ve dosemesi olsun. yasindan dolayi govdeleri paslanmis/curumus vs oluyor. eger acelen yoksa mumkun mertebe kaportasi temiz arac almaya bak. bazi detay parcalarini (temiz olarak) bulmakta zorlanabilirsin, o nedenle ici de ne kadar duzgun olursa senin icin o kadar iyi.
    kaportasi, dosemeleri ve gogsu temiz olmasi sahsen benim icin yeterli olurdu w114-115 yada w123 alacaksam eger. cunki gerisini toparlamak zor degil.

    en cok dikkat edecegin nokta ise aracin senden once kaportasinin nasil yapilmis oldugudur. ben sana bircok w115 gosterebilirim ki suan tertemiz gozukup en gec 1-2 yil icerisinde darmadagin olabilecek. tum delikleri curukleri fiber-silikon-tereson-uydurma sac parcalariyla kapatilmis ve uzerinden puturlenmis oluyorlar, alirken bakiyorsun curuk falan yok arabada ooo diyorsun ne guzel tam benlik falan, sonra ilk kis mevsiminden sonra bir bakiyorsun ki heryerde sari sari paslar falan.. sonra kafayi bozup araci soyup kaportaya bir birakiyorsun ki araba elek.... bu duruma dusme ihtimalin oldukca yuksek, buna dikkat et en oncelikle.

    dedigim gibi kaporta temiz olduktan sonra gerisinden korkma. motormus sanzumanmis diferansiyelmis, sorun cikarsa bile yapar gecersin, zaten kolay kolay birdaha da bozulmaz, ama kaporta boyle degil maalesef..

    eger kaportasini kendin yapacagin bir arac alacak olursan da senden once ne kadar az kaportaci eli degmisse o kadar iyi.
    çok teşekkür ederim tavsiyeler için peki hangi modelini tavsiye edersin w115 de

  12. #12
    300E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    W115 alınacaksa, Türkiye şartlarında şuan binilecek tek motor 230.4.. 230.6 lar çift karbüratör olduğu için, kolay kolay ayar tutmaz, ayar tutturabilen ustaya aşk olsun. 230.6 alırsanız, temiz bir 230.4 tarafından tokatlanmanız muhtemel. 200 ve 220 ler pek tutulmuyor. W115 lerde 1. seri 2. seri ayrımı var, 1. seri daha değerlidir, ama parçaları pahalıdır, kolay kolay bulunmaz, 2. serinin her türlü parçası bulunur. Diesel konusunada gelince, ülkemizdeki çoğu diesel 115 ve 123 ler, benzinliden dönme, motoru çevirmek problem değilde, difransiyeli ve şanzumanıda ona uygun değiştirmeleri lazım, onu yapmıyorlar. Alırken iyi araştırmak lazım.

    6 silindir fantaziniz yoksa benim gibi, alın bir 230.4 binin, yakınımda 1976 son üretim 230.4 var, 200 km/h kadranı çeviriyor..
    2004 Mercedes-Benz W203 C230K
    1994 Opel Astra F GSi

  13. #13
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakkiki Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim tavsiyeler için peki hangi modelini tavsiye edersin w115 de
    230.4 ideal olabilir.
    ben sahsen imkanim olsa eger 250 yada 280 isterim ama zaten az bu araclar.
    230.6 da guzeldir, sadece yakit konusunda .4 ler kadar insafli degiller
    ama .6 ile .4 un uzunda acayip farki var. .6 lar uzunda .4 lere gore bayaa iyi gidiyorlar.
    bu araclardan beklediginiz performansa gore degisen bir durum acikcasi.
    cok cilgin seyler yapmasini bekliyorsaniz eger beklemeyin, yapmayacaklardir

    biraz sesli dusunmek gerekirse sayet, ben 230.6 - 250 yada 280 alip standalone beyin baglar binerdim.
    ya da 220 yada 240 diesel alir turbolar binerdim.
    If you have no LAG, you have no turbo..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •