-
Arkadaşlar Son parça da bitti. :) Parçayı açılı mengenem olmadığı için kendi yaptığım açılı parçaya bağladım. Son gönyelemelerini yaptım. Bütün yüzeyleri kontrol ettikten sonra, son işlemleri yaptım. Delikler delindi. Ters açıda kalan yüzeyleri temizledim. Şimdi yarın enjektör deliklerine kapak yapacağım. AEM pompa alıp enjektörlere devam edeceğim. İlk iş tabiki manifoldun temizlenmesi içinin zımparalanması ve parlatılması işi var. Geçişlerde hata olduysa onları da birbirine yedireceğim artık. Herkese şimdiden teşekkür ederim. Daha bilgi vermeye devam edeceğim takılıp çalışıp testlerini yaptıkça paylaşmaya devam.
https://s10.postimg.org/a0jbxxzol/Wh...21_20_42_4.jpghttps://s10.postimg.org/87gf9mehx/Wh...21_20_42_3.jpghttps://s10.postimg.org/u5cw3etid/Wh...21_20_42_2.jpghttps://s10.postimg.org/d25iu5nfp/Wh...t_21_20_42.jpghttps://s10.postimg.org/arc23q21x/Wh...21_20_42_5.jpghttps://s10.postimg.org/t86guji05/Wh...21_20_42_6.jpg
-
-
-
-
Mükemmel olmuş. Elinize sağlık. Bende sık sık Solidworks ile aracım için parça çiziyorum ama üretim kısmı çok zor oluyor.
Bu arada 4 port meth bence dizel için fazla. Ayrıca runnerların ağzına doğru yaptığınız boru sistemi bence verimli olmaz çünkü noozle lar o borulara işeyince pulvarize olması kaybolucak. Nozzle ları o boruların ucuna içeri koyarsanı olur ama o zamanda hem hava akışını ufaktan kesicek hemde manifold içine vida bile koymak istemiyorken nozzleların çıkma riskini almış olucaksınız. 250 psi olması lazım meth pompasının. Nozzle çıkabilir içeride olursa.
-
Yorum için teşekkürler. Bende yıllardır makine tasarlar yaparım. Ama aracıma elimi değemedim. Ondan dolayı bu heyecan var bende. Nozzle lar dediğiniz gibi en uçta olacak. Yakıt pompası da AEM 'den aldım şu anda. Nozzle için daha birşey almadım ama. Ben sadece fantazi olsun, diye 4 port yaptım bu arada, fark etmişsinizdir. Aslında zor ve karmaşık olanı buydu. Sadece tatmin diyelim. Hedefim EFI gibi oynamak idi ama şu 3 ayım iş yüzünden full dolu. Arabayı bitirip azcık keyfini sürmek istiyorum biraz. Ondan dolayı Ethanol basma fikrini en az 1 ay erteledim gibi.
Bu arada, orada her biri için verdiğim giriş genişliği 12mm. Fakat nozzları uçta vidasız bir şekilde tutmanın eminim bir yolu var, içeriye düşürmeden. Ozaman oraya kadar giden boruyu 6mm veya 5mm gibi çok küçük birşey yapabilirim. Zaman gösterecek .
-
Konu biraz hort olacak ama nasıl sonuç aldınız yaptığınız işlemlerden ?
-
Daha rodajdayım, alt devirler tork bakımından kısık olduğu için birşey demiyorum ama, 2500'den sonra basınç göstergesi çok hızlı şekilde yükseliyor ve inanılmaz çekilde arabayı çekiyor. Bunu anca yakın zamanda alacağım yüksek basınç yakıt pompasından sonra dyno çıktılarında görmek lazım. Birde toplam basınç'a bakmak lazım. Şu anda sıfır duman. maksimum olsunda 200HP olsun araç. Sadece port şeklinden ve valf işleminden dolayı rolantiyi biraz yükselttik. Sanırım en ideali 850-950 RPM arasında kalması olacak. Yakında Dyno çıktıları gelirse buradan da paylaşırım. Normal manifold kullanan bir arkadaş olursa onun verileri ile de karşılaştırırız hemde,